قیمت خانه در استانبول به پول ایران

1337 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

استانبول یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور ترکیه است که هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان به آن جا مهاجرت می‌کنند. خرید خانه در استانبول مزایای بسیار زیادی برای مهاجران و سرمایه گذاران ایرانی به همراه دارد. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال خرید خانه در این شهر زیبا هستند. یکی از سؤالات متداول در این خصوص این است که قیمت خانه در استانبول به پول ایران چقدر است؟ پاسخ به این سؤال می‌تواند به افراد کمک کند تا بهترین تصمیم را در خصوص خرید خانه در استانبول بگیرند. قیمت خانه‌های ترکیه بسیار مناسب است و به همین دلیل افراد زیادی برای سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول خود اقدام به خرید خانه در ترکیه می‌کنند. با خرید ملک در این کشور مهاجران ایرانی می‌توانند از مزایای بسیار خوبی مانند افزایش سرمایه، اقامت دائمی، امکانات رفاهی و تفریحی و… دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا قیمت خانه در استانبول به پول ایران را بررسی کنیم. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا بتوانید از قیمت خانه در ترکیه باخبر شوید.

قیمت خانه ارزان در استانبول به پول ایران

خوب است که بدانید برخلاف تصور بیشتر مردم قیمت خانه در استانبول به پول ایران خیلی زیاد نیست و افراد می‌توانند خانه‌هایی با قیمت مناسب در این کشور خریداری کنند. به‌طوری‌که می‌توانیم بگوییم که با یک میلیارد تومان ایران می‌توان در شهر استانبول خانه‌ای با متراژ حدود ۵۰  مترمربع خریداری کرد. شاید با خود فکر کنید با این قیمت می‌توان در مناطق دور افتاده شهر استانبول خانه خرید؛ در حالی که اصلاً این چنین نیست و این قیمت خرید خانه در مناطق متوسط استانبول است. افرادی که به دنبال دانستن قیمت خانه ارزان در استانبول به پول ایران هستند باید بدانند که برای خرید یک خانه ۷۰ متری در استانبول حداقل ۹۰۰ هزار لیر لازم است. این قیمت به پول ایران چیزی حدود ۲ میلیارد تومان می‌شود. لازم به ذکر است که قیمت خانه در استانبول به عوامل زیادی بستگی دارد و به همین دلیل قبل از خرید باید به این عوامل به خوبی توجه شود. بدون توجه به این عوامل خرید خانه در استانبول ممکن است باعث از دست رفتن سرمایه افراد شود.

 قیمت اجاره خانه در ترکیه به پول ایران

از آنجایی که استانبول یکی از بهترین شهرهای توریستی ترکیه است مهاجران خارجی زیادی به این شهر سفر می‌کنند. بیشتر مسافران این شهر برای اقامت خود به دنبال اجاره خانه هستند. به همین دلیل برای آن‌ها بسیار مهم است که قیمت اجاره خانه در این شهر را بدانند. یکی از سؤالات پر تکرار ایرانیان در خصوص اجاره خانه این است که قیمت اجاره خانه در ترکیه به پول ایران چقدر است؟ ر جواب این سؤال باید به شما بگوییم که قیمت اجاره خانه به عوامل مختلفی بستگی دارد و قیمت ثابتی ندارند. به عنوان مثال اجاره خانه در مرکز شهر استانبول که دسترسی به همه نقاط شهر آسان‌تر است مسلماً زا سایر نقاط این شهر بیشتر است. همچنین امکانات رفاهی داخل خانه، متراژ خانه، موقعیت مکانی و.. بر قیمت اجاره خانه تأثیر می‌گذارد. بیشتر مهاجران ایرانی که به ترکیه سفر می‌کنند شهر استانبول را برای اقامت و تفریح خود انتخاب می‌کنند. به همین دلیل در این شهر امکانات رفاهی زیادی مانند هتل، خانه، سوئیت و.. وجود دارد که دسترسی به آن‌ها بسیار آسان است. افرادی که در این شهر خانه خریده‌اند می‌توانند با اجاره دادن آن درآمد خوبی به دست آورند. طبق آمار به دست آمده رشد قیمت خانه در شهر استانبول بیشتر از سایر شهرهای ترکیه بوده است. در این شهر خانه‌های زیاد با قیمت‌های مختلف اجاره داده می‌شوند و به همین دلیل مسافران لازم نیست نگران پیدا کردن خانه مناسب در این شهر باشند.

قیمت آپارتمان در استانبول ۲۰۲۲

قیمت خانه در استانبول به پول ایران بسته به متراژ خانه، ساختار خانه، موقعیت مکانی و.. متفاوت است. معمولاً قیمت آپارتمان در استانبول نسبت به ایران بسیار مناسب‌تر است. به همین دلیل سرمایه گذاران می‌توانند با خرید آپارتمان در این شهر علاوه بر حفظ ارزش پول خود سود زیادی را به دست آورند. لازم به ذکر است که قیمت آپارتمان در استانبول در چند سال اخیر رشد بسیار زیادی کرده است و به همین دلیل فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در این کشور است. به همین دلیل تقاضای خرید ملک در استانبول در چند سال گذشته بسیار زیاد شده است. تا جایی که معاملات خانه و ملک در استانبول از همه شهرهای دیگر ترکیه بیشتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت خانه د راستانبول به پول ایران به این لینک بروید.

قیمت اجاره خانه در استانبول

لازم به ذکر است که در استانبول ترکیه خانه‌های ارزان قیمت زیادی وجود دارد که با قیمت‌های کم اجاره داده می‌شوند. با هر قیمت و هر امکاناتی می‌توان در استانبول خانه اجاره کرد و مهاجران در این باره با مشکل خاصی روبه رو نیستند. قیمت اجاره خانه در استانبول در مقایسه با موقعیت خوبی که این شهر دارد بسیار مناسب است. مهاجران برای اطلاع داشتن از قیمت خانه در استانبول به پول ایران و همچنین قیمت اجاره خانه در استانبول باید به مشاورین املاک معتبر در این شهر مراجعه کنند. بنگاه‌های معاملاتی بسیار زیادی در استانبول وجود دارد که به مهاجران در خرید و فروش ملک کمک زیادی می‌کنند.

فایل خرید خانه در استانبول

برای اطلاع از قیمت خانه در استانبول به پول ایران و سایر اطلاعات مهم در این زمینه می‌توانید به فایل خرید خانه در استانبول مراجعه کنید. در این فایل اطلاعات دقیق و مفیدی در مورد خانه‌های ترکیه ذکر شده است.

خلاصه

به طور کلی می‌توانیم بگوییم که استانبول یکی از بهترین و توریستی‌ترین شهرهای ترکیه است. بیشترین تعداد معاملات ملکی در این شهر صورت می‌گیرد. مهاجرانی که به یان شهر سفر می‌کنند می‌توانند برای اطلاع از قیمت خانه در استانبول به پول ایران با مشاورین املاک در ترکیه مشورت کنند. قیمت خانه در ترکیه به عوامل زیادی بستگی دارد به همین دلیل بررسی شرایط و نکات مهم هنگام خرید خانه در استانبول از اهمیت بالایی برخوردار است. خرید خانه در استانبول مزایای زیادی برای ایرانیان دارد به همین دلیل تقاضا برای خرید خانه در این شهر افزایش پیدا کرده است. لازم به ذکر است که خزید و فروش خانه در استانبول بسیار راحت است و سرمایه گذاران به راحتی می‌توانند خانه‌های خود را هر زمان که بخواهند به فروش برسانند.

دسته‌بندی نشده

نظرات کاربران