شهربازی آنکا در آنکارا؛ هیجان انگیزترین تفریح را تجربه کنید

4608 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
شهربازی آنکا بهترین مکان تفریحی شهر آنکارا

تا به حال دوست داشتید سرگرمی های مهیجی را امتحان کنید که تنها تصویر یا فیلم آنرا دیده اید؟ مکان های تفریحی در شهر آنکارا مهیج ترین تفریحات را دارد و  در آنجا می توانید برای خودتان بهترین روز را بسازید.

اما بهترین تفریح در شهرآنکارا شهربازی های که در این شهروجود دارند است. آنکا یکی از بهترین شهربازی در پایتخت ترکیه است. یکی از دلایلی که مسافران و گردشگران  زیادی وارد این شهر می شوند شهربازی بزرگی که در آنجا ساخته شده است.

آنکارا کجاست؟

آنکارا دومین شهر بزرگ و مدرن ترکیه است که در مرکز آناتولی و فلات بزرگ و مرتفع آناتولی در ارتفاع ۸۵۰ متری از سطح زمین قرار گرفته است. سنت و مدرنیته چیزی است که گردشپذیران بسیاری را به خود جذب می کند.

این شهر آب و هوای عالی دارد. البته در فصل های مختلف دمای هوا بسیار متفاوت است. آنکارا یکی از شهر کوهستانیست که هوای بسیار سردی دارد. تابستان های گرم و خشکی که کمتر کسی می تواند در آنجا قدم بزنند. اما فکر نکنید که نمی توانید در هرزمان که میخواهید به این شهر سفر کنید.

آنکارا شهر بزرگ ترکیه

شهر آنکارا تفریحات بسیار شگفت انگیزی دارد و در ادامه می خواهیم مهیج ترین تفریح شهر آنکارا را برای شما توضیح دهیم. قدمت ترکیه بیش از ۱۰۰۰ هزار سال می رسد. می توان چنین تصور کرد در هرکدام از شهرهای کشور ترکیه پا بگذارید می توانید برای خودتان خاطرات عالی بسازید. اما جاهای تفریحی شهر آنکارا برای مسافران و گردشگران بسیار متفاوت است و علاقمندند زمان بیشتری از سفرخودشان را در این مکان ها بگذرانند.

 کلاب های شبانه، باغ وحش، شهربازی و غیره که در پایتخت وجود دارد. همه ی تفریحات می تواند برای شما لذت بخش ترین ساعت را بسازد. برای ما ایرانی ها تفریحات فقط به این مراکز منتهی نمی شود بلکه خرید کردن در مراکز خریدی که دارای بهترین برندها است می تواند روزهای مهیج را برای ما بسازد.

اما در ادامه می خواهیم در مورد بهترین مکان تفریحی در شهر آنکارا صحبت کنیم. پیشنهاد می کنیم در سفر به آنکارا حتما به آنجا سر بزنید و یک شب عالی را برای خودتان بسازید.

تفریحاتی که در شهر آنکارا آدرینالین خون شما را بالا می برد

ترکیه شهر جذاب و پر از چیزهای جدید است که در سفر به این کشور ثانیه های عالی برای خود بسازید. اما تفریحات این شهر شامل فستیوال، کلاب های شبانه و از همه بهتر شهربازی است.

تجربه هیجان در شهربازی آنکا در آنکارا

بیش از ۳ تا شهربازی در آنکارا وجود دارد که تمام آنها دارای وسایل جدید و مدرن هستند. اما شهربازی آنکا در شهر آنکارا دارای وسایل سرگرمی بسیاری است و می توان با توجه به علاقمندی که دارد یکی از آنها را انتخاب کنند.

آشنایی با آنکا؛ شهربازی بزرگ در شهر آنکارا

در شهربازی بزرگ آنکا طلایی ترین ساعت ها را می توانید در آنجا بگذرانید. این شهربازی دارای مساحتی بالغ بر ۱۲۰۰۰۰۰ مربع که با بزرگترین شهربازی در جهان روبرو می شوید. وسایل بازی که در این مجموعه وجود دارد همگی براساس استانداردهای روز در دنیا ساخته شده است.

شهربازی آنکا؛ مهیج ترین شهربازی در آنکارا

حدود ۱۲۷۱  وسایل سرگرمی  در این مکان وجود دارد. اکثر این وسایل بسیار بزرگ است و هرکدام از این وسایل می تواند هیجان شما را چندین برابر کند. اگر یک جستجوی در اینترنت کرده باشید با تصاویر آنکا کاملا مشابه با شهربازی های هستند که در اروپا وجود دارند.

اصلا نگران نباشید که نمی توانید از این وسایل بازی استفاده کنید؛ تمام وسایل بازی برای همه رده سنی ساخته شده است. محیط های مناسب برای فصل سرما و گرما ساخته اند تا کمترین ناراحتی برای افراد بوجود بیاید.

بهترین وسایل شهربازی در آنکا را فراموش نکنید

یک محیط بزرگ مطمئنا دارای وسایل سرگرمی شگفت انگیز و عالی است که می توانید برای ساعت ها در آنجا بچرخید و انرژی صدبرابری بگیرید.

این شهربازی دارای مجموعه ۱۲۱۷ بازی که نصفی از آنها سرپوشیده هستند. در زمستان بدون هیچ گونه مشکلی می توانید بهترین حس دنیا را برای خودتان بسازید. از ترن هوایی غول آسا تا چرخ و فلک آسمان خراش را می توانید سوار شوید و آدرینال خون خودتان را صدبرابر کنید.

شاید باورتان نشود اما  ترن هوایی شهربازی بزرگ آنکارا دارای مسیری ۸۷۰ متری با ارتفاع کلی ۳۵ متر است که خون شما را به جریان می اندازد و تپش قلب تان چندصد برابر خواهد شد.

هیجان جزء نیازهای اولیه در زندگی به حساب می آید؛ پیشنهاد می کنیم حتما به این شهربازی سر بزنید.

بزودی قرار است که در این مجموعه بزرگ یک باغ وحش بزرگ ساخته شود که در کنار آن بیمارستان بزرگی مخصوص حیوانات بسازند. اگر سگ یا گربه ای دارید زمانی که مریض شد دیگر نباشید، بهترین و مجهزترین وسایل در این بیمارستان وجود دارد.

امکانات و ویژگی های دیگر در آنکا

استرس، جیغ، فریاد، هیجان و وحشت یک انرژی صدبرابری به افراد منتقل می کنند. برای رفع خستگی یکسال گذشته بهترین تفریح مسافرت رفتن. اگر می خواهید هیجان رو در تک تک سلول های بدنتان احساس کنید به بزرگترین شهربازی آنکا در شهر آنکارا بروید و سوار یکی از وسایل بازی شوید.

هرکدام از وسایل های که در شهربازی آنکا وجود دارد می تواند حس نابی را منتقل کند. ارتفاع ترسناک، پیچ و خم های در شهر کوچک بازی هست؛ خستگی را از بدنتان بیرون خواهد کرد.

تمام وسایل بازی در شهربازی آنکا

مهیج ترین وسایل بازی در شهربازی آنکا
  • ترن هوایی واند وومن گلدن لاسکو
  • ترن هوایی مسافر زمان
  • ترن هوایی انتقام فولادین
  • ترن هوایی هنگتایم
  • انواع سرسره
  • بازی گیمی
  • بازی کودکانه
  • بولینگ، بکس
  • ماشین بازی
  • تونل های وحشت
  • سیرک های پرتغالی
  • خانه کودک
آنکارا مکان های تفریحی آنکارا

نظرات کاربران