ساحل کمر در آنتالیا٬ حیرت انگیزترین ساحل آنتالیا

3900 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
ساحل کمر در آنتالیا

هنگامی که تصمیم می گیریم به مسافرت بریم اولین سوالی که به ذهن ما می رسد این است که حالا به کجا برویم؟ جواب این سوال با لیست کردن چند شهر و کشور شاید از حالت بحرانی به سختی افت نزول کند.

مطمئا الان که این مطلب را می خوانید  آنتالیا یکی از آن شهرهای هست که در لیست شما وجود دارد. مکانهای تفریحی آنتالیا بیش از چیزی که  تصور می کنید هست.همین موجب شده است که آنتالیا یکی از محبوب ترین و مشهورترین شهرهای ترکیه به حساب بیاید. یکی از جاهای تفریحی و دیدنی آنتالیا ساحل کمر است که جز پربازدید ترین سواحل شناخته شده است. در ادامه همراه ما شوید.

آنتالیا شهر مسحور کننده

آنتالیا یکی از بهترین شهرهای ساحلی آنتالیا به حساب می آید. آنتالیا یک شهر نیست بلکه یک استان است که شهر آنتالیا جزء مهم ترین شهرهای توریستی و گردشگری این استان است. سواحل آنتالیا یکی از مهم ترین جاذبه های دیدنی و تفریحی خاورمیانه و اروپا است که سالانه مسافران بسیار زیادی را وارد این کشور می شوند.

ساحل کمریکی از بهترین سواحل آنتالیا

با ورود به این شهر اولین چیزی که جلب توجه می کند بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرهای هستند که در حال خودنمایی کردن هستند و در کل به ما چشمک می زنند تا بیشتر به آنها توجه کنیم. با اینکه جمعیت ساکن این شهر بسیار کم است و حدود ۳ میلیون نفر برآورد شده است اما سالانه میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر است.  یکی از مناطق جذاب و پر بازدیداین استان منطقه کمر می باشد که شگفتی و خارق العاده ترین مکانها و جاذبه دیدنی را در خودش جای داده است.

منطقه کمر در آنتالیا شگفت انگیزترین منطقه در ترکیه

منطقه کمر یکی از جاذبه های شگفت انگیز در استان آنتالیا است که حدود ۴۰ دقیقه با شهر آنتالیا فاصله دارد. منطقه کمر آنتالیا یکی از آن مناطقی است که جزء گردشپذیرترین منطقه در ترکیه است. محبوبیت این شهر به دلیل وجود ساحل زیبا مرجانی آن است ٬همچنین مراکز خرید و جاهای دیدنی شهر آنتالیا است و اگر کمر را برای بار اول میبینید حتما این حس را خواهید داشت که رویایتان به واقعیت پیوسته است.

تفریحات و امکانات ویژه در ساحل کمر آنتالیا

شهر کمر در آنتالیا در کنار رشته کوه های توروس قرار گرفته است که زیبای آن هرکسی را شگفت زده می کند و می توانید اوقاتی شادی در آنجا بگذرانید و  اما پربازدید ترین مکان این منطقه ساحل شفاف و زلال آن است.

ساحل کمر در آنتالیا٬ محبوب ترین ساحل آنتالیا

گفته شد که منطقه کمر یکی از پربازدیدترین مناطق در شهر آنتالیا به حساب می آید و اما همین منطقه کوچک دارای  جاذبه های دیدنی بسیار هیجان انگیز است از جمله این جاهای تفریحی می توان به ساحل کمر در آنتالیا اشاره کرد. این ساحل جز بهترین سواحل آنتالیا در ترکیه به حساب می آید.

ساحل کمر در ۴۲ کیلومتری شهر آنتالیا  قرار گرفته است که بسیار اسرار آمیز و دارای شن های طلایی و آب های زلال می باشد و در سفربه آنتالیا یکی از فرصتهای استثنایی برای ما می شود تا بتوانیم خاطرات عالی برای خودمان ثبت کنیم.

آرام ترین ساحل در آنتالیا

قدم زدن در ساحلی که پر از آرامش و آسایش است می تواند لحظه های پر از آرامش و فرح بخشی را به شما منتقل کند. از قشنگی های این ساحل دیدن ماهی های کوچک و بزرگ در دریای مدیترانه است که زنده بودن ساحل را نشان می دهد. از همه زیباتر و دلچسب تر این است که غذای مورد علاقه ات را کنار ساحل شعف انگیز نوش جان کنید و دلربایی ساحل مواج از همه  بیشتر شما را خیره می کند.

جاذبه های دیدنی ساحل کمر آنتالیا فراموش نکنید

در کنار هر ساحلی یکسری امکانات رفاهی و تفریحی وجود دارد که می توان بعد ازآرامش گرفتن کمی هم هیجان را در خودتان ایجاد کنید اینطوری جریان را در خونتان افزایش پیدا میدهید و لحظه های نابی راثبت می کنید.

گشت و گذار در ساحل آنتالیا

تفریحات آبی٬ قایق سواری٬ دریانوردی٬ غواصی در آنتالیا و از دیگر تفریحات کنار ساحل آکواریوم بسیار زیبای این مجموعه ساحلی است.

از دیگرامکانات رفاهی می توان به رستوران٬ کافه و فست فود اشاره کرد. نشستن در یکی از این کافه ها و دیدن مناظر اطراف حس عالی را در شما تقویت می کند و برای ادامه کار و زندگی سال پیش رویتان انرژی صدبرابری خواهید گرفت.

مراکز خرید در نزدیکی ساحل کمر آنتالیا

اما یکی از لذت بخش ترین تفریحات در هرکجای دنیا خرید کردن است مخصوصا برای خانم ها که تمام انرژی منفی شان با خرید و بازدید از پاساژ از بین می برند. در کنار بازید و تفریح در ساحل کمر به مراکز خرید که در چند قدمی ساحل کمر قرار گرفته است بروید. علاوه براینکه می توانید وسایل با کیفیت خریداری کنید و  تمام اجناس را با کمترین قیمت خریداری کنید.

هتل ساحلی کمر آنتالیا

اصلا نگران اقامت خودتان در ساحل کمر در آنتالیا نشوید که در حدود ۱۰۰ متری از ساحل هتل های بسیار شیک و ارزان قیمت وجود دارد. در هر ساعت از شبانه روز به این هتل ها بروید با روی گشاده از شما پذیرایی می کنند. البته در کمر هتل های با رنج قیمت متفاوت وجود دارد و با توجه به هزینه ای که دارید یکی از آنها را انتخاب کنید و شبی بدون دغدغه را بگذرانید.

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران