چرا ترکیه بهترین کشور برای زندگی ایرانیان است؟

2814 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مزایای زندگی در ترکیه

اگر به فکر مهاجرت و انتخاب یک کشور خارجی برای زندگی باشید، احتمالاً ترکیه در صدر لیست شما قرار دارد. سالانه هزاران ایرانی ترکیه را برای ادامه زندگی خود انتخاب می‌کنند. اما دلیل محبوبیت ترکیه در بین مهاجران ایرانی چیست؟ چه چیزی ترکیه را به بهترین کشور برای زندگی ایرانیان تبدیل می‌کند؟ در این مطلب سعی می‌کنیم مهم‌ترین مزایای مهاجرت و زندگی در ترکیه را بررسی کنیم.

مزایای زندگی در ترکیه؛ بهترین کشور برای زندگی ایرانیان

زندگی در ترکیه مزایای بی شماری برای ایرانیان دارد. ترکیه به عنوان یک کشور در حال توسعه با محیط زندگی نیمه اروپایی، فرصت‌های ویژه و بی نظیری را در اختیار مهاجران ایرانی قرار می‌دهد. در ادامه به مهم‌ترین مزایای مهاجرت به ترکیه اشاره می‌کنیم.

۱٫امکان دریافت اقامت با خرید خانه در ترکیه؛ مهم‌ترین مزیت مهاجرت به ترکیه برای ایرانیان

یکی از مهم‌ترین مزایای مهاجرت به ترکیه، امکان دریافت اقامت این کشور با خرید خانه است. قوانین مهاجرتی ترکیه این اجازه را به اتباع خارجی کشورهایی مانند ایران می‌دهد تا با خرید خانه و سرمایه گذاری در بخش مسکن، اقامت ترکیه را دریافت کنند. تنها چند سال پس از خرید ملک و اقامت در ترکیه می‌توانید پاسپورت ترکیه را نیز دریافت کنید. به این ترتیب با یک سرمایه گذاری هدفمند می‌توانید به راحتی به ترکیه مهاجرت کنید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم با یک مشاور املاک حرفه ای و معتبر برای خرید ملک در ترکیه مشورت کنید.

۲٫فرصت پیشرفت در شهرهای بزرگ مانند استانبول

ترکیه نزدیک‌ترین همسایه ایران به اروپا است و پل اتصال شرق به غرب محسوب می‌شود. به همین دلیل فرصت‌های زیادی برای پیشرفت اقتصادی در این کشور برای ایرانیان وجود دارد. استانبول به عنوان بزرگترین شهر ترکیه و مرکز اقتصادی این کشور اولین هدف ایرانیان است. در حال حاضر تعداد زیادی ایرانی در استانبول زندگی می‌کنند و کسب و کارهای ایرانی زیادی در این شهر مشغول به کار هستند. شما می‌توانید با استفاده از طرح‌های جذاب فروش ملک در استانبول علاوه بر اقامت در یکی از بهترین شهرهای جهان، از فرصت‌های ویژه برای گسترش کسب و کار خود بهره مند شوید.

۳٫اشتراکات فرهنگی بین مردم ترکیه و ایرانیان

قرن‌ها است که مردم ایران و ترکیه در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و با هم تجارت دارند. علاوه بر این نزدیکی این دو کشور و همزبانی بخشی از مردم ایران با ترکیه باعث شده است تا اشتراکات فرهنگی زیادی بین مردم ایران و ترکیه دیده شود. ایرانیان احساس راحتی و نزدیکی بیشتری به مردم ترکیه در مقایسه با سایر کشورهای جهان دارند.

به این ترتیب برای تطابق با شرایط و فرهنگ جدید کار سختی در ترکیه ندارید و از این لحاظ با مشکلات کشورهای اروپایی یا آمریکا و کانادا رو به رو نخواهید بود. شهرهای نزدیک به ایران مانند وان و ارزروم از این لحاظ شرایط ایده آلی برای ایرانیان دارند.

مزایای مهاجرت به ترکیه

۴٫هزینه‌های مقرون به صرفه و کیفیت بالای زندگی در ترکیه

در اکثر شهرهای ترکیه هزینه زندگی چندان بالا نیست. این موضوع به مهاجران تازه وارد کمک می‌کند تا بدون نیاز به بودجه زیادی بتوانند چند ماه اول و سخت بعد از مهاجرت را با دغدغه کمتری پشت سر بگذارند. همچنین هزینه‌های نسبتاً پایین سبب می‌شود تا فرصت بیشتری برای پس انداز کردن درآمد خود داشته باشید. در مقابل، کیفیت زندگی و سطح رفاه اجتماعی در ترکیه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و می‌توانید با هزینه کم به امکانات بیشتری در این کشور دسترسی پیدا کنید.

قسمت بزرگی از هزینه‌های زندگی در ترکیه مربوط به هزینه اجاره خانه است. شما با خرید آپارتمان در ترکیه علاوه بر امکان اقامت و حتی دریافت پاسپورت ترکیه، می‌توانید بخش زیادی از هزینه‌های زندگی خود را کاهش دهید.

۵٫ادامه تحصیل در ترکیه فرصتی برای تحصیل در بهترین دانشگاه‌های جهان

دانشگاه‌های معتبر و بزرگ ترکیه در شهرهایی مانند استانبول، آنکارا، ازمیر و اسکی شهیر فرصت مناسبی برای ادامه تحصیل در محیط آموزشی سطح بالا را فراهم می‌کنند. امکانات تحصیلی فراوان و دسترسی به منابع دست اول در کنار فرصت پذیرش در دانشگاه‌های اروپایی، آمریکا و کانادا از مزایای ادامه تحصیل در ترکیه هستند. مهاجرت به ترکیه و تحصیل در این کشور می‌تواند مقدمه‌ای برای ادامه تحصیل در معتبرترین دانشگاه‌های جهان در مقاطع بالاتر باشد.

با خرید خانه در ترکیه، به رویاهای خود دست پیدا کنید

در این مقاله مزایای ترکیه برای زندگی ایرانیان را بررسی کردیم. فرصت‌های فراوان اقتصادی، شرایط مناسب فرهنگی، هزینه‌های پایین و فرصت ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه‌های جهان تنها بخشی از مهم‌ترین مزایای مهاجرت به ترکیه برای ایرانیان هستند. شما می‌توانید با خرید ملک در ترکیه به راحتی از همه این مزایای فوق العاده بهره مند شوید. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به سایت mtcco سربزنید و از بهترین مشاور املاک استانبول برای خرید ملک در ترکیه و مهاجرت به این کشور کمک بگیرید.

استانبول

نظرات کاربران