معرفی ۶ تا از بهترین کافه های آنتالیا

4211 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
برترین کافه های آنتالیا

برای گشت و گذار در سفر به ‌آنتالیا چه جاهایی را انتخاب می کنید؟  در سفر به آنتالیا می توانید خاطرات عالی را برای خودتان ثبت کنید. کلی جاهای دیدنی و تفریحی مهیجی دارد که تا به امروز و در هیچ کجای دنیا چنین تجربه ای بدست نخواید آورد. برای آشنایی با جاهای تفریحی آنتالیا پیشنهاد می کنم به مجله ترک مگ سر بزنید.

اما همیشه تفریح به شهربازی یا رافتینگ نیست می توان ساعت ها در یک رستوران یا کافه بنشینید و از خوردن غذا یا نوشیدنی لذت چندصد برابر ببرید. در سفر به آنتالیا و انتخاب بهترین کافه و غذاهای ترکیه یکی از سخت ترین کارها به حساب می آید البته اگر هیچ آشنایی با فرهنگ ترکیه ندارید.

بهترین رستوران و کافه های ترکیه کدام اند؟

آنتالیا یکی از بهترین و گردشپذیرترین شهرهای ترکیه است. شهری در کنار دریای مدیترانه با داشتن بهترین ساحل ها جای مناسب برای تفریح و گردش می باشد. آرامش و سکوت کمک می کند تا یک انرژی چند صدبرابری برای ادامه راه بدست بیاریم.

در این شهر  جاهای زیادی برای انرژی گرفتن وجود دارد اما جاهای مانند کافه و رستوران‌های آنتالیا بهترین مُسکن برای استراحت چندساعت است. کافه در هرجای دنیا بعنوان یکی از بهترین تفریحات به حساب می آید. هرکافه ای یکسری امکاناتی خاصی دارند. بعضی ها کتاب های برای خواندن و بعضی ها وسائل سرگرمی  برای مشتریان در نظر گرفته اند.

اما جاهای دنجی هم وجود دارد تا در سکوت بهترین ساعت ها را بگذرانید. بهترین ویژگی های کافه های آنتالیا٬ بودن در کنار دریای مدیترانه و سواحل است که لذت نشستن چندین برابر می کند.

کافه کنار دریا آنتالیا

۱- کافه لل (Lal) جای دنج در آنتالیا

کافه لل یک جای کوچک اما بهترین مکان برای تفریح است. کافه ای چوبی شگفت انگیز که بهترین و خوش طعم ترین قهوه را می توانید در این مکان نوش جان کنید. فضای باز روبروی دریا برای نشستن و لذت بردن چندین ساعت در این مکان ایجاد کرده اید. از هر نوع گل و گیاهی دورتادور این فضا پوشانده شده اند که  زیبایی محیط را چند صدبرابر می کند.

کافه لل آنتالیا

پرچم های کشور ترکیه و نماد کافه لل در بالای کافه وجود دارد که زیبایی کافه را چندصد برابر می کند٬ البته بعنوان یک کافه بار بین المللی شناخته خواهد شد.

بهترین ویژگی لل داشتن کارکنان حرفه ای است که در این محیط کار می کنند که همیشه با لبخند از شما پذیرایی می کنند و هنگام ورود جلوی در ایستاده اند و به شما خوش آمدگویی می کنند. از نوشیدنی های معروف کافه لل قهوه ترکی ازنوع سنتی است. همچنین قهوه های معمولی مانند اسپرسپو در این مکان برای مشتری سرو می شود.

آدرس و شماره تلفن:

آنتالیا٬  خیابان Iskele Caddesi  شماره دو ٬ +۹۰ ۶۲۳ ۲۴۴ ۲۴۲

۲- بایرامفندی عثمانی یکی از متفاوت ترین کافه های آنتالیا

کافه عثمانی یکی از گوهرهای شهر آنتالیاست. اگر به آنتالیا سفر می کنید به بهشت کوچک هم سر بزنید. رودخانه ای به رنگ آبی و سبز از این کافه عبور می کند. یک پل کوچک که اطراف آن پراز آبشارهای بسیار زیبا است که تا به امروز آنرا ندیده اید.

وقتی در این کافه بنشینید حس می کنید با یک سرزمین خیالی روبرو شده اید. نوشیدنی های سنتی ترکی با کیفیت عالی برای مشتریان سرو می کنند. حدود ۱۰ نوع قهوه ترکی مانند effendi ٬  Efe با طعم دار٬  عثمانی در این کافه می توانید سفارش دهید.

کافه عثمانی آنتالیا

بهترین دسرهای ترکیه که هرکدام طعم های متفاوتی دارند در این کافه برای مشتریان سرو میشود در منو غذایی این کافه  Fincan Kek یک نوع سوفل شکلات وجوددارد٫ اگر امتحان کنید  جزء ماندگارترین دسرها  خواهد شد.

آدرس: Kursunlu Selalesi Aksu ، آنتالیا ، ترکیه

تلفن: +۹۰ ۴۴۴ ۸ ۸۴۵

ساعات کار: شنبه – یکشنبه ، ۱۱:۰۰ – ۰۰:۰۰

اطلاعات بیشتر در مورد قهوه خانه: http://www.osmanlikahvecisi.com

۳-  کافه بار Dem-lik  شگفت انگیزترین کافه در آنتالیا

دیم لایک کافه یکی از مسحور کننده ترین کافه ها در شهر آنتالیاست که وسط یک حیاط بزرگ دورتادور آن پر از درخت و گل های زیباست و از همه قشنگتر پیاده روهای بسیار شیکی است که در کناره های کافه وجوددارند.

مبل های داخل حیاط که یک فضای راحتی را برای مردم درست کرده است چنین حسی را به شما القا می دهد که در خانه نشسته اید و یک قهوه عالی را نوش جان می کنید.

آدرس: KIlIncaslan Mah. ظفر سوک ۱۶ ، آنتالیا ، ترکیه

تلفن: +۹۰ ۲۴۲ ۲۴۷ ۱۹۳۰

ساعات کار: یکشنبه ، ۱۲:۰۰ – ۲۲:۰۰؛ دوشنبه – پنجشنبه ، ۱۱:۰۰ – ۲۳:۰۰؛ جمعه – شنبه ، ۱۲:۰۰ – ۰۱:۰۰

اطلاعات بیشتر در مورد قهوه خانه: https://www.facebook.com/demlikcafebar/

کافه بار آنتالیا

۴-  کافه قلعه٬ تجربه متفاوت از کافه

کافه دردل صخره های دریای مدیترانه که در کنار برج قدیمی هیدیرلیک ترکیه قرار گرفته است. بهترین منظره زمانی است که آفتاب غروب می کند. کافه قلعه در میان مردم محلی بسیار پرطرفدار است و همین باعث شده است که مسافران و گردشگران زیادی به این جای زیبا برای تفریح بروند.

این کافه منوی غذای بسیار متفاوتی دارد و می توانید با خوردن حداقل یکچیز لذت غذاهای ترکی یا دسرها را تجربه کنید.

کافه قلعه آنتالیا

۵-  کافه کهوسی٬ تجربه متفاوت از قهوه

وقتی وارد کافه شوید فکر می کنید که به یک مکانی که متعلق به کشور آمریکاست وارد شده اید اما باید اینرو گفت که از مدیر تا کارکنان تماما ترکیه ای هستند. طعم لذیذ غذا و نوشیدنی های ترکی را در این کافه تجربه می کنید. صندلی های کافه کنار پنجره چیده شده است که نمای بسیار زیبایی را نشان می دهد.

کافه قهوه آنتالیا

۶- کافه مادو٬ حس کردن بوی نان

کافه مادو در کنار نانوایی قرار گرفته است وقتی که بوی تازه نون  به مشامتان برسد  حس عالی به شما منتقل می کند. داخل کافه طراحی بسیار شیک انجام گرفته است که سنگ های بسیار ظریف در دیوار کافه چیده شده است.  همچنین فضای نشیمن عالی در فضای باز طراحی شده است .در آن فضا چترهای وجود دارد که برای زمانیست که آفتاب می زند.

آنتالیا رستوران های آنتالیا

نظرات کاربران