۵ تا از بهترین مر اکز خرید آنتالیا را فراموش نکنید

3910 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین مراکز خرید آنتالیا

یکی بهترین خاطراتی که می توانید در ذهنتان ثبت کنید سفر رفتن است. سفر علاوه  براینکه می تواند انرژی مضاعفی را به افراد منتقل کنند باعث می شود تجربه های جدیدی را در زندگی بدست بیاورید. دقیقا می توان گفت که سفر باید کرد تا پخته شود خامی.

مسافرین و گردشگران زیادی به شهر آنتالیا سفر می کنند. مکان های تفریحی آنتالیا بیش از حد دیدنی است. اگر نمی دانید این مکان ها کجاست پیشنهاد می کنم که مقاله مرتبط به آنرا بخوانید.

اما علاوه بر تفریحاتی که در شهر آنتالیا وجود دارد می توانید به بهترین مراکز خرید آنتالیا هم سربزنید. اگر نمی دانید این مراکز کجاست و کدام یک از آنها بهترین هستند پیشنهاد می کنم ادامه مقاله را حتما بخوانید.

 بهترین مراکز خرید شهر آنتالیا

آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ترکیه به حساب می آید. آنتالیا یکی از اسرار آمیز ترین و محسور کننده ترین شهرهای است که می توانید  برای مسافرت به آنجا بروید. اگر می خواهید به بهترین ساحل های  آنتالیا بروید و آرامش خاصی را تجربه کنید. پیشنهاد می کنم قبل از سفر با آن مکان ها آشنا شوید.

اما خب اگر بعد از تفریحات در شهر آنتالیا می توانید برای خرید به بهترین مراکز آن شهر بروید و اجناسی که مورد نظر شما هستند را خریداری کنید. در ادامه ۶ تا از بهترین مراکز خرید شهر آنتالیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱- بهترین برندها را از مرکز خرید میگروس خریداری کنید.

با توجه به اینکه چندین دهه است که مسافران و گردشگران زیادی به شهر آنتالیا سفر می کردند اما مراکز خرید بزرگی در این شهر وجود نداشت. از این رو مرکز خرید میگروس که جزء بزرگترین و  بهترین مراکز خرید شهر آنتالیا است، ساخته شود.

میگروس بهترین مرکز خرید آنتالیا

مرکز خرید میگروس دارای ۱۳۰ فروشگاه که تمام این فروشگاه دارای برندهای داخلی و خارجی هستند. این فروشگاه از بین دیگر فروشگاه ها دارای محبوبیت خاصی است و  در شهر آنتالیا آوازه و شهرت ویژه ای دارد.  این فروشگاه در سال ۲۰۰۱ با حضور بسیاری از گردشگران و مسافران زیادی در مرکز شهر آنتالیا افتتاح شد. برندها و مارک های معروف داخلی و خارجی در این فروشگاه فعالیت می کنند. برندهای همچون بوینر، زارا، مودو، ال سی، وایکیکی در این مراکز خرید هستند.

مرکز خرید میگرس تنها برای خرید کردن نیستند بلکه امکانات رفاهی بسیاری در داخل این پاساژ ساخته شده است این امکانات مانند رستوران، کافی شاپ، فست فود و همچنین هایپر مارکت وجود دارد.

محبوبیت این مرکز خرید چیزی فراتر از شهر آنتالیا است و مردم شهرهای نزدیک آنتالیا هم برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند. بهترین برندهای داخلی و خارجی در این مرکز خرید در حال فعالیت هستند.

بهترین ویژگی این مرکز خرید پارکینگ آن است که دارای ظرفیت ۱۳۰۰ خودرو می باشد. خوبی داشتن پارکینگ این مرکز خرید، ترافیک کمتر در اطراف میگرس است.  برای اینکه افراد به راحتی بتوانند به طبقات بالای این مرکز بروند ۱۲ پله برقی و دو آسانسور پانورامیک به گونه ای که طبقات مرکز خرید را بهم متصل کرده اند.

در همکف مرکز خرید میگروس هایپرمارکت است و  در طبقه اول هشت سالن سینما، رستوران، کافی شاپ و فست فود قرار گرفته است. با اینکه رستوران در طبقه اول قرار گرفته اس اما چشم انداز رستوران دریا و کوه های سرسبز بیداقی را براحتی می توانید ببینید. هنگام غذا خوردن می توانید زیباترین منظره را ببینید.

فراموش نکنید که میگروس بهترین  مرکز خرید شهر آنتالیا به حساب می آید.

۲- اوزیلک، بهترین مرکز خرید آنتالیا را از دست ندهید

معروف ترین نام تجاری در ترکیه اوزیلک است که بزرگ و مشهورترین مرکز خرید در این کشور است. اوزیلک دارای برندهای همچون بورسا، بورسا گجیت، یالووا، ایزمیر، افینکرهیسر است که هرکدام از اینها یک مرکز خرید در شهرهای مختلف مانند گورسو، اینهگول، بورسا،گملیک ساخته شده است.

اوزدیلک بهترین مراکز خرید آنتالیا

اوزیلک در شهر آنتالیا ساخته شده است که معروف ترین و مشهورترین برندها در این مرکز خرید در حال فعالیت هستند. البته قیمت ها در این مرکز خرید نسبت به دیگر مراکز خرید کمی بالاتر است.

امکانات بسیاری در این مرکز برای رفاه حال مشتریان ساخته شده است.

  • رستوران و کافی شاپ
  • ۷ سالن بزرگ سینما
  • فودکورت با انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای
  • پارکینگ دارای ظرفیت ۳۰۰ خودروی سواری
  • تفریحات برای کودکان
  • سالن بولینگ
  • لاورا بزرگترین مرکز خرید در منطقه توریستی آنتالیا

به منطقه کپز آنتالیا بروید و بعد از گردش و تفریح به بهترین مرکز خرید آنتالیا بروید. لاورا یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر آنتالیا است.

در این مرکز خرید می توانید تمام اجناس موردنیاز خود را  از برترین برندها خریداری کنید. همچنین دارای ۸۰ فروشگاه با بهترین و کیفیت ترین برندها داخلی و خارجی در این مرکز خرید وجود دارد.

این مرکز خرید در مساحتی ۱۱۲۲۴ متر مربع در سال ۲۰۰۴ ساخته شده است و مهم ترین هدف از تاسیس  لاورا جذب توریست و گردشگر به این منطقه می باشد.

مهم ترین ویژگی مرکز خرید لاورا که می توانید علاوه بر خرید تفریح هم انجام دهید.

  • ۱۴ رستوران، کافه و فودکورت
  • سالن سینما بزرگ
  • پارکینگی با ظرفیت ۶۰ خودروی سواری
  • هایپرمارکت
  • مکانی برای تفریح کودکان

 

برای خرید در لاورا باید در بین ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب  به منطقه کپز در بلوار اجویت مراجعه کنید.

۳- مرکز خرید شی مال آنتالیا هرگز فراموش نکنید

منطقه لارا آنتالیا دارای چندین مرکز خرید است که همه ی آنها دارای یکسری ویژگی های خاصی است. شی مال هم در منطقه لارا تاسیس شده است و جزء بهترین مراکز خرید انتالیا محسوب می شود.  این مرکز خرید در سال ۲۰۰۸ به مساحتی  ۱۰۰۰۰ متر مربع ساخته شده است. دارای ۷۰ فروشگاه از برندهای معروف ترکیه و اروپایی ساخته شده است.

مرکز خرید شی مال در شهر آنتالیا

مهم ترین ویژگی های این مرکز خرید که مشتریان علاقمند می کند به انجا بروند. رستوران و کافه های لوکس، سالن سینما، پارکینگی با ظرفیت ۲۵۰ خودروی سواری و برای کودکان شما یک مجموعه تفریحی بزرگ ایجاد شده است.

ساعت کاری مرکز خرید لارا در آنتالیا از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است که مشتریان زیادی برای خرید به این مجموعه مراجعه می کنند.

۴- آنتالیم پریمیوم بهترین مرکز خرید در شهر آنتالیا

لوکس ترین مرکز خرید در شهر آنتالیا، آنتالیوم پریمیوم است. برترین برندهای ترکیه از جمله لافت، کالینز،  جین واکو، فیور، وای لاندن، میلا، افرو، آوا در این مرکز خرید در حال فعالیت هستند. همچنین برندهای اروپایی مانند زارا، منگو و غیره در  مرکز خرید پریمیوم فروشگاه های مختص به خود را دارند.

مرکز خرید آنالیوم آنتالیا

این مرکز خرید در سال ۲۰۰۸ به مساحتی  ۱۰۰۰۰ متر مربع ساخته شده است. دارای ۷۰ فروشگاه از برندهای معروف ترکیه و اروپایی ساخته شده است.

مهم ترین ویژگی های این مرکز خرید که مشتریان علاقمند می کند به انجا بروند. رستوران و کافه های لوکس، سالن سینما، پارکینگی با ظرفیت ۲۵۰ خودروی سواری و برای کودکان شما یک مجموعه تفریحی بزرگ ایجاد شده است.  ساعت کاری مرکز خرید لارا در آنتالیا از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است که مشتریان زیادی برای خرید به این مجموعه مراجعه می کنند.

۵- مرکز خرید تراسیتی شهر آنتالیا را همیشه در ذهن نگهدارید

ترایستی لوکس ترین و شیک ترین مرکز خرید شهر آنتالیا به حساب می آید. در این مرکز خرید بزرگترین فروشگاه ها از برندهای مختلف وجود دارد و می توانید بهترین اجناس را از این مراکز خریداری کنید.

مرکز خرید تراسیتی شهر آنتالیا

۱۸۵ فروشگاه در مساحت ۴۸۰۰۰ متر مربع در منطقه لارا ساخته شده است. امکانات رفاهی همچون رستورن، مرکز سرگرمی و تفریحی، فود کورتی با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر  و سینما چند بعدی در این مکان وجود دارد.

 

 و در انتها بهترین مرکز خرید آنتالیا انتخاب کنید

آنتالیا یکی از بهترین شهرهای ترکیه است که سالانه مسافران و گردشگران زیادی برای تفریح  به این شهر مسافرت می کنند. بهترین مکان های دیدنی شهر آنتالیا را نباید در سفر به ترکیه فراموش کرد. اگر نمیدانید که مکانها کجا هستند پیشنهاد می کنم که حتما مقاله مرتبط با آنرا بخوانید. اینگونه می توانید بهترین برنامه ریزی را انجام دهید.

آنتالیا مراکز خرید آنتالیا

نظرات کاربران