بهترین مراکز خرید شیشیلی استانبول کدام اند؟

3900 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مراکز خرید خیابان شیشیلی استانبول

شیشلی اسنانبول یکی از معروف و مشهورترین خیابان های شهر استانبول ترکیه است. مسافران و گردشگران زیادی شیشلی استانبول جزو خیابان های اعیان نشین  در دل استانبول می دانند. حتما میدانید که استانبول به دوبخش اروپایی و آسیایی تقسیم می شود و خیابان شیشلی استانبول بخشی از قسمت اروپایی به حساب می آید و در نزدیکی دریای مرمره قرار گرفته است. اگر تصمیم گرفته اید مکان های دیدنی شهر استانبول بازدید کنید مانند پارک تقسیم گزی استانبول و بعد از آن به سراغ خرید بروید پیشنهاد می کنم به مراکز خرید شیشیلی استانبول هم سر بزنید.

در خیابان شیشیلی استانبول دارای چندین مرکز خرید بزرگ است که مسافران زیادی علاقمند هستند که به مراکز خرید لوکس سر بزنند و بهترین و باکیفیت ترین خرید خود را انجام دهند. در ادامه قرار در مورد بهترین مراکز خرید شیشلی استانبول صحبت کنیم و بهترین تصمیم را برای سفر خود انجام دهید.

 آشنایی با خیابان شیشلی استانبول

شیشلی استانبول از نظر مسافران و گردشگران که چندین بار به استانبول سفر کرده اند جذاب ترین خیابان شهر به حساب می اید و پس از چندین بار بازدید علاقمند هستند که دوباره به شیشلی استانبول بروند و از تمام جاذبه های دیدنی که وجود دارد دیدن کنند.

خیابان شیشیلی استانبول

خیابان شیشلی، جزو سرزنده ترین و شاداب ترین خیابان های شهر استانبول که مسافران و گردشگران زیادی رفت و آمد می کنند، خیابان های مجاورت دارای جاذبه های توریستی است که می توانید پس از گردش و تفریح به مکان های دیدنی خیابانهای مجاور سربزنید. اگر وارد خیابان شیشلی شوید با موزه، کلیسا، مسجد، رستوران و کافی شاپ های گوناگون روبروبرو می شوید. اما خیابان شیشلی به بهترین مراکز خرید استانبول معروف است و علاقمندان بسیاری  از سراسر دنیا به آنجا می روند و خرید خود را انجام می دهند.

بهترین مراکز خرید خیابان شیشلی استانبول

بهترین برند ها و مارک ها مشهور دنیا در مراکز خرید شیشلی استانبول وجود دارد و پیشنهاد می کنم یک روز کامل خود را به خرید کردن در شیشیلی استانبول اختصاص بدهید و از تمام مراکز خرید بازدید کنید. شیشلی یک خیابان بزرگ با چندین مرکز خرید که می توانید بهترین و با کیفیت ترین خرید خود را انجام دهید. همچنین در هرکدام از مراکز خرید رستوران، کافی شاپ ، نمایشگاه، سرزمین بازی و سینماهای چند بعدی وجود دارد و می توانید پس از چندین ساعت گشت و گذار  برای استراحت و انرژی گرفتن به آنجا بروید.

اگر می خواهید مطمئن شوید که می خواهید از کدام مرکز خرید خود را انجام می دهید  پیشنهاد می کنم درادامه با بهترین مراکز خرید خیابان شیشلی استانبول آشنا شوید.

۱- مرکز خرید جواهر استانبول در خیابان شیشلی استانبول

جواهر در قسمت اروپایی منطقه شیشلی شهراستانبول قرار گرفته است و مسافران و گردشگران زیادی برای خرید به آنجا برای خرید کردن می روند. مرکز خرید جواهر استانبول  جزو یکی از لوکس ترین مراکز خرید در شهر استانبول است. در جواهر اکثر برندهای مشهور در دنیا مانند سواروفسکی، کوتون، آلدو، بنتون، زارا، منگو و غیره در حال فعالیت هستند و شما می توانید باکیفیت ترین اجناس را خریداری کنید.

مرکز خرید جواهر استانبول

خرید بهترین اجناس همچون پوشاک آقایان و خانم ها، کودکان، لوازم آرایش، لوازم دیجیتال، کیف و کفش و غیره در مرکز خرید جواهر پیدا خواهد شد. بهترین و باکیفیت ترین لوازم مورد نظر خود را می توانید از جواهر خرید کنید. علاوه برخرید می توانید به رستوران و کافی شاپ ها سر بزنید و یک استراحت عالی انجام دهید.

۲- مرکز خرید کانیون استانبول، بهترین مرکز خرید در خیابان شیشلی

تعداد کمی از لوکس نرین مراکز خرید در خیابان شیشلی استانبول وجود دارد. یکی از گران ترین مراکز خرید در خیابان شیشلی، کانیون است. بهترین برندها و مارک ها در مرکز خرید کانیون نمایندگی دارند و  در سفر به استانبول پیشنهاد می کنم به کانیون بروید و تمام اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنید.

مرکز خرید کانیون خیابان شیشیلی استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول دارای ۱۶۰ فروشگاه و ۹ سالن سینمایی و یک سالن ورزشی بدنسازی است و علاوه برتمام امکانات رفاهی دارای امکانات تفریحی است که بعد از یک خرید عالی برای انرژی گرفتن به مکان تفریحی کانیون بروید. مطمئنا بعد از استراحت دوباره سرحال خواهید شد و ادامه خرید خود را انجام خواهید داد.

کانیون یک مجموعه ای روباز است و دارای تراس های زیبا که آسمان های تمیز شهر استانبول موقع خرید کردن دیده خواهند شد و اگر در طبقات بالا باشید و به پایین نگاه کنید رستوران و کافه های دل انگیزی را خواهید دید.

امکانات رفاهی و تفریحی همچون سالن ورزشی، سینما، تئاتر و غیره در کانیون وجود دارد که امتیاز مجموعه را چندین برابر خواهد کردو از خرید خود لذت چندین برابر خواهید برد. اگر نمی دانید به مرکز خرید کانیون بروید، سوار خط متروی M2 شوید و ایستگاه Levent  پیاده شوید و بعد از چند دقیقه قدم زدن در میدان تکسیم استانبول سوار مترو شوید و درانتها به خیابان شیشلی استانبول پیاده شوید.

۳- مرکز خرید زورلو استانبول

مجموعه خرید زورلو استانبول یک مجموعه بزرگ در خیابان شیشلی استانبول است. دارای ۵ طبقه و هر طبقه یک اسم خاصی را به خودش اختصاص داده است. چنین مجموعه بزرگ در زمینی به  وسعت ۱۰۵ هزار متر مربع در یک منطقه اروپایی شهر استانبول ساخته شده است. بهترین ویژگی زورلو هتل بزرگ و لوکس که کنار مرکز خرید ساخته شده است دارای ۱۳۲ اتاق خواب و ۴۹ سوییت وجود دارد.

برندهای مشهوری در مرکز خرید زورلو استانبول فروشگاه های مختص به خودشان را دارند مانند دولچه، گابانا، ولنتینو، سنت لورن، تیفانی اند کو، فندی، دیور، لویی ویتون، برادا، بربری، کاوالی و غیره.

مرکز خرید زورلو در خیابان شیشیلی استانبول

یک مورد خیلی جالب در مورد بیمن استانبول که این فروشگاه دارای ۱۰۰۰۰ متر مربع مساحت دارد که تمام اجناس براساس مد روز و دنیای فشن طراحی و دوخته شده است. علاوه برتمام چیزهای گفته شد دارای رستوران و کافه های بسیار زیاد است و می توانید ساعت ها در رستوران مورد نظر خودتان بنشینید و  استراحت کنید.

برای رفتن به زورلو استانبول می توانید سوار متروی M2  شوید و در ایستگاه گایرت تپه پیاده شوید،  حدود ۱۰۰۰ متر پیاده روی کنید تا به مرکز خرید زورلو برسید. نگران هم نباشید که تا رسیدن به مرکز خرید تابلوهای متفاوتی وجود دارد.

و در انتها انتخاب بهترین مراکز خرید خیابان شیشیلی

باید به شما بگویم که نباید تمام مراکز خرید خیابان شیشیلی استانبول را از دست بدهید، یک روز کامل از برنامه سفر خودتان را حتما به مراکز خرید اختصاص بدهید. بهترین اجناس در سه تا مرکز خرید زورلو، کانیون، جواهر استانبول خریداری کنید. نمی توانم به شمایکی از مراکز خرید راپیشنهاد بدهم، چون که تمام مراکز خرید عالی هستند.

استانبول مراکز خرید استانبول

نظرات کاربران