اجاره خودرو در فرودگاه استانبول چه شرایطی دارد؟

1479 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
اجاره خودرو در فرودگاه استانبول چه شرایطی دارد؟

فرودگاه استانبول در منطقه آرناووتکوی استانبول واقع شده است. حمل و نقل از فرودگاه، که دور از شلوغ ترین مناطق شهر است، می تواند چالش برانگیز باشد. بنابراین، اجاره ماشین در استانبول هنگام پیاده شدن از هواپیما منطقی است. از طریق دفتر سعادت رنت می توانید به راحتی خودرو اجاره کنید.
شما می توانید یک وسیله نقلیه با ویژگی های مورد نظر خود را تا زمانی که بخواهید اجاره کنید. اگر چند روزی است که برای یک جلسه کاری به این شهر بزرگ آمده اید، می توانید اجاره کوتاه تری داشته باشید یا اگر در تعطیلات طولانی هستید آن را برای مدت طولانی تری اجاره کنید.
در طول خدمات کرایه خودرو فرودگاه استانبول، می توانید از خدمات جانبی مانند مرکز تماس ۲۴ ساعته یا پشتیبانی فنی نیز بهره‌مند شوید. چنین خدماتی برای اینکه در طول سفر با وضعیت ناخوشایندی مانند خرابی وسیله نقلیه مواجه نشوید بسیار مهم است. پس از کرایه ماشین خود می توانید به جلسات خود در لونت و مناطق مشابه که دنیای تجارت در آن جمع می شود سفر کنید یا با رفتن به فاتح از مکان های تاریخی استانبول دیدن کنید. در پایان سفر خود می توانید خدمات اجاره اتومبیل در فرودگاه استانبول خود را پایان دهید و سفر برگشت خود را شروع کنید.

اجاره خودرو در فرودگاه استانبول

چه برای یک استراحت کوتاه و چه برای اقامت طولانی‌تر به استانبول پرواز می‌کنید، می‌توانید با کرایه ارزان ماشین در استانبول استرس را از سفر خود دور کنید. به سادگی تاریخ های خود را به سعادت رنت بگویید و ما به شما نشان خواهیم داد که کدام خودروها از کدام شرکت های اجاره ای در دسترس هستند: و مهمتر از آن اینکه کدام شرکت ها بهترین قیمت ها را ارائه می دهند.
اگر ماشین ارزان کرایه کنید، می توانید از سفر خود سود بیشتری ببرید. شما نیازی به استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای رفت و آمد به استانبول ندارید، در عوض می توانید از هواپیما خارج شده و مستقیماً به مقصد خود برانید.
از سفرهای یک روزه بدون سر و صدا لذت ببرید، عصرها بدون نگرانی در مورد اینکه چگونه می‌خواهید به خانه برگردید وسایل خود را بدون درد دست به خانه برسانید. صفحات اطلاعات کرایه ماشین ما همه چیزهایی را که لازم است در مورد شرکت های اجاره ای موجود در استانبول بدانید را در خود دارد، و راهنماهای شهری ما به شما کمک می کنند تا بدون نگاهی به عقب، سفر آینده خود را برنامه ریزی کنید.

محبوب ترین خودروهای اجاره ای در استانبول

خودروهای اکونومی و اقتصادی محبوب ترین نوع خودرو برای اجاره در فرودگاه استانبول هستند. ۳۴ درصد از متقاضاین ما برای سفر خود در سال گذشته اتومبیل های اقتصادی را جستجو کردند. دو مدل از محبوب ترین خودروهای اقتصادی، هیوندای اکسنت و سیتروئن C3 هستند. البته خودروهای دیگر از جمله آئودی A3 و A2 ، فورد پوما، پژو ۲۰۰۸ از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

برای اجاره خودرو در فرودگاه استانبول چه مدارکی لازم است؟

  • گواهینامه ایرانی و بین المللی معتبر
  • عکس و یا کپی پاسپورت
  • عکس بلیط رفت به ترکیه
  • بیعانه
  • داشتن حداقل سن ۱۸ سال برای اجار خودرو الزامی می باشد
  • دیپوزیت ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو

خدمات و امکانات فرودگاه استانبول

این فرودگاه بزرگ و مدرن یکی از فرودگاه هایی است که احساس یک شهر خودمختار را دارد. این فرودگاه دارای تعداد بیشماری فروشگاه، رستوران و کافه تریا و همچنین یک مرکز کمک های اولیه، داروخانه، دستگاه های خودپرداز، صرافی، تعویض نوزاد، نمازخانه و سایر امکانات است. خدمات ملاقات و خوشامدگویی برای مسافران با تحرک کم وجود دارد، اما اگر می خواهید پس از رسیدن به فرودگاه کمک دریافت کنید، باید از قبل با شرکت هواپیمایی خود نیز تماس بگیرید.

دسته‌بندی نشده

نظرات کاربران