هتل راديسون بلو استانبول – اطلاعات کامل و بررسی امکانات

3392 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل راديسون بلو استانبول

هتل راديسون بلو استانبول، در بهترین موقعیت شهر قرار دارد. پایتخت پر جنب و جوش ترکیه، گنجینه ای از موزه ها، مراکز خرید و جاذبه های تاریخی را در دل خود جای داده است. نزدیک بودن محل اقامت به تمام این جاذبه ها برای مسافرین لذت بخش می باشد.  دسترسی شما از هتل به مکان های خوش آب و هوای استانبول، جاذبه های منحصر به فرد و نقاط دیدنی بسیار سریع و ساده است.

هتل رادیسون در منطقه سیسلی قرار دارد که یکی از مراکز تجاری استانبول محسوب می شود. به ایستگاه مترو و اتوبوس بسیار نزدیک است و نیاز نیست نگران بعد مسافت باشید. هر چند که این هتل به تمام جاذبه های این شهر نزدیک است و هر کجا که بخواهید بروید در کل بیشتر از نیم ساعت در راه نیستید. می توانید پیاده به بهترین محله های استانبول سر بزنید و در مدت زمان کنی به هتل برگردید.

امکانات اتاق های هتل رادیسون بلو استانبول

هتل راديسون بلو استانبول دارای ۲۹۱ اتاق مجهز به مبلمان و امکانات عالی مانند اینترنت بی سیم و پر سرعت رایگان است. تمامی اتاق های هتل دارای تهیوه هوا، مینی بار، کتری برقی، تلویزیون و ماهواره هستند. شهر استانبول یک مکان ایده آل برای میزبانی رویدادهاست و هتل راديسون بلو استانبول انواع امکانات حرفه ای و مورد نیاز را تضمین می کند.

یک سالن چشمگیر ۷۵۰ متر مربعی و یک فضای شگفت انگیز برای رویداد های تجاری حرفه ای یا یک جشن بیاد ماندنی وجود دارد. به علاوه اتاق ها، تمام مکان های دیگر هتل شیشلی مجهز به اینترنت بی سیم پر سرعت و فناوری مدرن هستند.

اتاق های هتل رادیسون بلو شیشلی

نگاه کلی به امکانات تفریحی و رفاهی هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول

مهم ترین مسئله ای که در مورد هتل ها وجود دارد، امکانات رفاهی و تفریحی آن است. همانطور که ذکر شد اتاق های مجهز هتل راديسون بلو استانبول فضای بسیار خوبی را برای استراحت فراهم کرده اند. همچنین تمام اتاق ها یک محوطه جداگانه دارند که می توانید آنجا بنشینید. از امکانات تفریحی هتل راديسون بلو استانبول نیز می توان به استخر روباز، استخر سرپوشیده،مرکز بدنسازی، سونا و حمام ترکی اشاره کرد. مینی بار رایگان، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، گاوصندوق، خشکشویی و رستوران از دیگر امکانات هتل هتل راديسون بلو شیشلی است.

استخر هتل رادیسون بلو سیسلی

کافه و رستوران های هتل بلو استانبول را از دست ندهید

صبحانه، ناهار و شام را در رستوران های بی نظیر هتل رادیسون بلو سرو کنید و از نمای رستوران لذت ببرید. برای سرو کردن صبحانه می توانید به سوپر برکفست بوفه رستوران استیک ان مور مراجعه کنید و از خدماتی که به صورت سلف سرویس ارائه می شود، استفاده کنید. اگر دوست دارید غذاهای بین المللی نوش جان کنید حتما به رستوران استیک ان مور سر بزنید. پیشنهاد می کنیم غذاهای ترکی اصیل را از دست ندهید. اگر قصد داشتید از طعم بی نظیر غذاهای ترکی لذت ببرید حتما به رستوران حمیدی سر بزنید.

کافه و کیک بون اپتیت: در این کافه تازه ترین شیرینی ها و قهوه های فوق العاده ای را می توانید میل کنید.

بالکن شیشا لاونج: اگر به قلیان علاقه دارید حتما به این مکان سر بزنید و سرویس های بی نظیر آن را امتحان کنید.

کافه ی باند اربن: انواع برگر و ساندویچ را در این کافه تست کنید و لذت ببرید.

کافه ی باند پول: این کافه در تابستان باز است و می توانید میان وعده های بی نظیری در آن سرو کنید. همچنین لوکیشن کافه باند پول به شکلی است که به شما فرصت می دهد تا آفتاب بگیرید.

کافه رستوران های هتل رادیسون شیشلی استانبول

فاصله هتل راديسون بلو تا فرودگاه آتاتورک چقدر است؟

اصلی ترین ویژگی مثبتی که می توان برای هتل راديسون بلو استانبول معرفی کرد، مرکزیت آن و نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری استانبول است. این هتل همانند هتل رامادا استانبول فاصله کمی تا فرودگاه آتاتورک دارد. فاصله هتل رامادا تا فرودگاه ۸ کیلومتر است اما فاصله هتل رادیسون بلو فقط ۲ کیلیومتر است که اگر این فاصله را با تاکسی طی کنید، کمتر از ۱۰ دقیقه در راه هستید. خیابان استقلال نیز خیلی از این هتل دور نیست. فاصله دقیق هتل رادیسون بلو تا خیابان استقلال ۲۷ کیلومتر است که اگر با ماشین بروید در کل نیم ساعت بعد به مقصد خواهید رسید.

نمای بیرونی هتل رادیسون بلو ترکیه

جاذبه های گردشگری نزدیک هتل رادیسون بلو شیشلی که نباید از دست بدهید

مسجد بیازیت: فاصله ی شما از هتل رادیسون بلو تا مسجد بیازیت ۱۵ کیلومتر است. برای دسترسی به این مسجد می توانید از اتوبوس استفاده کنید که حدود ۴۵ دقیقه از وقتتان را می گیرد. در صورتی که قصد داشته باشید این مسیر را با تاکسی طی کنید تنها ۱۰ دقیقه در راه هستید.

 مرکز خرید کاپاسیتی: یکی از بهترین مکان هایی که می توانید با لذت در آن قدم بزنید و خرید کنید، مرکز خرید کاپاسیتی استانبول است. فاصله هتل رادیسون تا این مکان تنها ۱۱ کیلومتر است. اگر این مسیر را با تاکسی بروید ۱۰ دقیقه ای می رسید. در صورتی که عجله نداشته باشید می توانید با اتوبوس به این محل بروید و از تماشای خیابان ها لذت ببرید. مدت زمانی که طول می کشد با اتوبوس به این مکان برسید حدودا ۳۵ دقیقه است.

مرکز خرید کاروسل: کاروسل نیز از مراکز خرید محبوب است. اگر بخواهید با تاکسی به این مکان بروید ۱۵ دقیقه طول می کشد. رفتن به مرکز خرید کاروسل با اتوبوس نیز ۳۰ دقیقه طول خواهد کشید.

گالری آتاکوی: فاصله ی شما از هتل رادیسون تا گالری آتاکوی در کل ۱۰ کیلومتر است. پیمودن مسیر هتل تا مقصد گالری آتاکوی با تاکسی ۱۰ دقیقه طول می کشد و با اتوبوس باید ۳۵ دقیقه در راه باشید.

برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه، قصر توپکاپی، مسجد سلیمانیته و بازار ادویه از دیگر جاذبه های استانبول هستید که همگی حدودا ۲۰ کیلومتر با هتل فاصله دارند و مدت زمانی که طول می کشد تا شما با تاکسی به این مکان ها برسید نهایت ۳۰ الی ۴۰ دقیقه است.

هتل های استانبول

نظرات کاربران