آشنایی با چند هتل ۴ ستاره در تهران

505 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
آشنایی با چند هتل 4 ستاره در تهران

تهران، مرکز اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ایران است که دارای امکانات رفاهی و تفریحی متعددی است. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، اقامت در هتل­های ۴ ستاره پایتخت مانند هتل فردوسی تهران ، می­تواند خاطره خوشی از سفر را برای شما به ارمغان آورد.

در این مقاله با چند هتل ۴ ستاره در تهران آشنا می­شوید که سعی دارند با ارائه خدمات عالی و امکانات رفاهی باکیفیت، محیط دلپذیر و خاطره­انگیزی را برای شما به وجود آورند. این هتل­ها در نقاط مختلف شهر واقع شده­اند و دسترسی آسان به اماکن دیدنی تهران دارند.

معرفی هتل فردوسی

هتل فردوسی یک هتل ۲ ستاره در تهران است که در سال ۱۳۶۸ ساخته شد. این هتل امکاناتی در حد یک هتل ۴ ستاره در تهران به شما ارائه می­دهد. اگر می­خواهید اقامتی اقتصادی در پایتخت داشته باشید، هتل فردوسی بهترین گزینه است. پرسنل کارآمد و حرفه­ای هتل فردوسی با تسلط به زبان انگلیسی، آماده ارائه خدمت به مسافران هستند.

موقعیت مکانی خوب هتل فردوسی باعث شده تا گردشگران خیلی راحت به جاذبه­های تهران دسترسی داشته باشند. با انتخاب هتل فردوسی می­توانید از بازار تهران، موزه جواهرات ملی، کاخ گلستان، پارک شهر و بسیاری از جاذبه­های دیگر پایتخت بازدید کنید. برای گردش در شهر تهران می­توانید از تاکسی یا مترو استفاده کنید و از این گشت­وگذار لذت ببرید.

واحدهای اقامتی هتل فردوسی

هتل فردوسی دارای ۳۲ اتاق و سوئیت مجهز و مدرن است که به صورت ماهانه و سالانه قابل رزرو هستند. به دلیل نزدیکی هتل فردوسی به بازار سکه، بازار موبایل علاءالدین و بازار بزرگ تهران، گزینه بسیار مناسبی برای مسافران داخلی و خارجی است.

اتاق­های هتل فردوسی شامل اتاق­های یک تخته، دو تخته و سوئیت دو نفره می­شود. همگی اتاق­های هتل فردوسی مجهز به امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطفاء و اعلام حریق است. لازم به ذکر است که سشوار در تمامی واحدها موجود است.

در سوئیت رویال هتل فردوسی؛ علاوه بر امکانات عمومی دارای جدیدترین شوفاژ و سیستم رفاهی است. چشم­انداز برخی از اتاق­ها رو به خیابان، برخی رو به ساختمان هتل و برخی دیگر نمای شهر را به شما نشان خواهند داد. مبل، تلویزیون، اتاق چمدان و اینترنت در اتاق از جمله امکانت واحدهای اقامتی این هتل ۴ ستاره در تهران است.

امکانات و خدمات هتل فردوسی

امکانات و خدمات هتل فردوسی

هتل فردوسی که امکاناتی فراتر از هتل دو ستاره و در حد هتل ۴ ستاره در تهران ارائه می­دهد، مجهز به رستوران، تالارهای ضیافت و سالن­های با ظرفیت­های مختلف است. از دیگر امکاناتی که در هتل فردوسی برای مسافران فراهم شده، می­توان به خدمات روم سرویس و سیستم اعلام حریق اشاره کرد.

هتل فردوسی دارای آسانسور مجهز است تا به دیگر طبقات هتل دسترسی داشته باشید. در کنار لابی، نوشیدنی­های کلاسیک قرار گرفته که به گرمی از مسافران استقبال می­کند.

هتل فردوسی فاقد امکاناتی مانند استخر و پارکینگ است؛ اما اگر با خودرو به تهران سفر کرده­اید، می­توانید خودروی خود را در خیابان­های اطراف هتل پارک کنید.

قنادی در هتل فردوسی مشاهده می­کنید که انواع شیرینی، کیک و نوشیدنی را برای شما آماده می­کند. فست­فود نیز منوی متنوعی از پیتزا، ساندویچ، سالاد و غذاهای سبک را به شما ارائه می­دهد. دوربین مداربسته و صندوق امانات از دیگر امکانات هتل فردوسی هستند.

استخر سرپوشیده با سونای خشک و بخار، جکوزی، تونل بخار سرد و سالن بدنسازی از دیگر امکانات هتل فردوسی هستند. پذیرش ۲۴ ساعته با پرسنل مجرب و مودب، تهویه مطبوع، دوربین نگهبانی برای افرادی که می­خواهند در این هتل اقامت کنند، امکانات بیش­تری نسبت به دیگر هتل­هاای ۵ ستاره ارائه می­دهد.

معرفی هتل بزرگ

معرفی هتل بزرگ تهران

یکی از قدیمی­ترین هتل­های پایتخت که در سال ۱۳۴۵ در تقاطع خیابان ولیعصر ساخته شده، هتل بزرگ تهران است. این هتل دارای معماری منحصربه­فردی است. هنگامی که وارد هتل می­شوید، اولین چیزی که نگاه شما را به خود جذب می­کند، ستون­های بزرگ، کاشی­های براق و سرامیک­های درخشان هستند که در لابی خودنمایی می­کنند.

در سال ۱۳۹۸ عملیات بازسازی هتل انجام گرفت و در نهایت، هتلی با امکانات مدرن در اختیار مسافران قرار گرفت. هماهنگی رنگ­ها با مبلمان و فرش­ها، جلوه زیبایی به لابی بخشیده است.

واحدهای اقامتی هتل بزرگ

واحدهای اقامتی هتل بزرگ

هتل بزرگ دارای ۲۰۵ اتاق و سوئیت است که در دسته­بندی­های مختلف به مسافران ارائه می­شود. این اتاق­ها شامل اتاق­های سینگل، دبل، توئین و اتاق­های سه تخته می­شوند. امکاناتی که در اتاق­های هتل بزرگ وجود دارد شامل مبلمان، میز تلویزیون، یخچال، چایساز، سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات است.

اگر به اتاق­های دلباز علاقه دارید، می­توانید اتاق­ کینگ را انتخاب کنید که مساحتی حدود ۳۰ مترمربع دارند. اگر خواهان اقامتی لوکس هستید، سوئیت گرند گزینه خوبی است. متراژ این سوئیت­ها، بالا و دکوراسیونی شیک دارند.

امکاناتی که در این واحدها وجود دارد شامل وان، جکوزی و دستگاه اسپرسو است. نورگیری بالای این سوئیت­ها، یکی از دلایل جذب مسافران به سوئیت­های گرند است.

امکانات و خدمات هتل بزرگ

هتل بزرگ دارای امکانات رفاهی متنوعی است که شامل اتاق چمدان، سالن همایش، اتاق جلسه، فروشگاه، لاندری، نمازخانه، کافی­شاپ و پارکینگ می­شود. این هتل مجهز به رستورانی در طبقه دوم است که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی و گیاهی را سرو می­کند.

آسانسور یکی از امکانات هتل بزرگ است تا به راحتی به طبقات دیگر بروید. خدمات روم سرویس، خدمات خانه­داری و خدمات پستی از دیگر امکانات این هتل ۴ ستاره در تهران است.

هتل بزرگ؛ همچنین مجهز به استخر، سونا، ماساژ و آبگرم است. این امکانات به میهمانان کمک می­کند تا بعد از یک روز پرکار و خسته­کننده، بتوانند به استراحت و آرامش برسند. برگزاری مراسم عروسی و کنفرانس­ها از دیگر امکانات هتل بزرگ محسوب می­شود.

پارکینگ طبقاتی، امنیت و حفاظت با دوربین­های مدار بسته و نگهبانی از دیگر امکانات هتل بزرگ محسوب می­شود. فست­فود با منوی پیتزا و ساندویچ، غذاهای سبکی را به شما ارائه می­دهد.

در داخل هتل بزرگ، فروشگاه صنایع دستی، صرافی و غرفه فوتبال وجود دارد تا فرزندان شما به راحتی، سرگرم شوند. با اقامت در هتل بزرگ که یک هتل ۴ ستاره در تهران است، از خدمات صبحانه رایگان همراه با روزنامه و اینترنت رایگان بهره­مند می­شوید.

معرفی هتل المپیک

معرفی هتل المپیک تهران

هتل المپیک بدون­شک از بهترین گزینه­های اقامت در یک هتل ۴ ستاره در تهران است. شما می­توانید با کمتر از چند دقیقه پیاده­روی، به پارک جنگلی چیتگ بروید و در هوای پاک و آزاد آن، تنفس کنید؛ همچنین این امکان برای شما فراهم می­شود تا از استادیوم، شهربازی ارم و نمایشگاه هوایی تهران بازدید کنید.

هتل المپیک تهران در سال ۱۳۸۰ و در ضلع غربی ورزشگاه آزادی ساخته شده است. این هتل قصد دارد تا با محیطی آرام و دلنشین و خدماتی باکیفیت، بهترین خاطره اقامت در تهران را به میهمانان خود هدیه بدهد.

واحدهای اقامتی هتل المپیک

هتل المپیک به عنوان یک هتل ۴ ستاره در تهران از اتاق­های متنوعی برخوردار است. این اتاق­ها به صورت اتاق­های دو تخته دبل، دو تخته توئین و اتاق­های سه تخته به مسافران ارائه می­شود.

اتاق­های یک تخته، برای مسافران تنها مناسب است. این اتاق­ها دارای امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، صندوق امانات و تلفن هستند.

اتاق دو تخته دبل، برای زوج­ها با دوستان مناسب است و دارای یک تخت دبل، یخچال، تلویزیون و تلفن است. اتاق­های هتل المپیک از امکانات لوکس و متنوعی مانند دستگاه تهویه و صندوق­های استاندارد است. اتاق سه تخته برای خانواده­های کوچک مناسب است و دارای یک تخت دبل و یک تخت سینگل هستند.

سوئیت رویال برای زوج­های سخت­پسند مناسب است. این سوئیت­ها دارای ۶۰ مترمربع فضا با طراحی زیبا و مجلل هستند. برخی از اتاق­های هتل المپیک، چشم­اندازی از فضای سبز و برخی دیگر چشم­اندازی به فروشگاه دارند. با اقامت در هتل المپیک که یک هتل ۴ ستاره در تهران است، سفر خاطره­انگیزی در پایتخت خواهید داشت. سیستم تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در تمامی اتاق­های هتل موجود است.

امکانات و خدمات هتل المپیک

امکانات و خدمات هتل المپیک

در لابی هتل المپیک که ظرفیت ۶۰ نفر را دارد، مکان بسیار آرامی برای قرارهای کاری شما فراهم شده است. هتل المپیک امکاناتی را هم برای برگزاری اردوهای ورزشی در نظر گرفته تا ورزشکاران و علاقه­مندان به ورزش، خاطره خوشی را تجربه کنند.

سالن بدنسازی هتل المپیک، بسیار مجهز است و دارای امکانات ورزشی است. این سالن، چشم­اندازی از استخر مجموعه ورزشی را به شما نشان می­دهد.

در کافه این هتل می­توانید با دوستان خود گپ و گفت کنید. هتل المپیک به عنوان دیگر هتل ۴ ستاره در تهران، دارای یک رستوران است که منوی متنوعی را ارائه می­دهد.

هتل المپیک دارای دو نوع پارکینگ است. پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۱۰ خودرو و پارکینگ روباز با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو. شما می­توانید با خیال راحت، خودروی خود را در پارکینگ قرار داده و از اقامت در تهران، لذت ببرید.

رستوران یاس، یکی از رستوران­های هتل المپیک است که در طبقه همکف واقع شده دارای ظرفیتی حدود ۲۵۰ نفر است. این رستوران، منویی از غذاهای ایرانی، فرنگی و گیاهی را سرو می­کند.

جمع­بندی

در این مقاله، ۳ هتل ۴ ستاره در تهران را به شما معرفی کردیم که بسته به سلیقه و بودجه خود می­توانید یکی از آن­ها را برای اقامت در پایتخت انتخاب کنید. اقامت در این هتل­ها، یک فرصت عالی برای آشنایی شما با شهر تهران است. اگر به دنبال یک سفر پرخاطره در تهران هستید، پیشنهاد می­کنیم در این هتل­ها اقامت کنید.

دسته‌بندی نشده

نظرات کاربران