گلف بازی در آنتالیا٬گلف بازی بهترین تفریح در آنتالیا

4380 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
گلف بازی در‌ آنتالیا

سفر یکی از بهترین تفریحات شناخته شده است. اما کجا رفتن و چه تفریحاتی را انجام دادن یکی از مهم ترین سوال های است که قبل از سفر باید پرسید؟ پیشنهاد ما سفر به آنتالیای ترکیه است. اما این منطقه پر از تفریحات مهیج است از جمله آنها گلف بازی می باشد که در این متن می خواهیم بصورت کامل در مورد آن صحبت کنیم. از دیگر تفریحات هیجان انگیز می توان به چتربازی٬ آفرود٬ پارک های آبی٬ تفریحات شبانه٬ رافتینگ و سواحل در آنتالیا اشاره کرد. اما پیشنهاد می کنم اول از همه در مورد گلف بیشتر بدانید بعد سراغ مکانهای تفریحی بروید.

آنتالیا٬ شهر اسرار آمیز ترکیه

آنتالیا هشتمین شهر توریست پذیر کشور ترکیه است. شهر آنتالیا از سه طرف به دریایی مدیترانه متصل می شوند و یکی از شهرهای غربی ترکیه است. مساحت شهر آنتالیا ۱۴۰۰ کیلومتر مربع است و در سال ۲۰۱۴ جمعیت این شهر حدود یک میلیون و دویست هزار نفر است.

آنتالیا٬ بهترین شهر ترکیه
آنتالیا یکی از شهرهای مهم و با امنیت بالا در کشور ترکیه است اما هرشهری می تواند در شلوغی های خیابان دارای درصد کمی ناامنی باشد که باید مواظب وسایل های شخصی خود باشید. اما اگر می خواهید در مورد آب و هوای آنتالیا بدانید باید بگوییم که شرایط جغرافیایی در تابستان گرم و آفتابی و در زمستان معتدل و بارانی می شود. بهترین فصل سفر به آنتالیا از آخرای فروردین ماه تا اواخر آبان ماه است که هوای عالی دارد.

بهترین تفریحات در آنتالیا کدام اند؟

آنتالیا یکی از بهترین شهرها برای تفریح و گردش است. به دلیل گردشپذیری بالا دراین شهر هرروز مکان های تفریحی آنتالیا بیشتر از قبل می شود. از جمله تفریح های مفرح کارتینگ آنتالیا٬ چتربازی٬ رافتینگ آنتالیا٬ آفرود آنتالیا٬ نایت کلاب٬ رافتینگ در آنتالیا٬ کشتی تفریحی در آنتالیا٬ آکواریوم و تفریحات آبی که جز پرطرفدارترین تفریح ها در این شهر هست.

گلف بازی چیست؟

گلف یک نوع بازی تک نفره است که در فضای آزاد بازی می کنند یک گوی چال یا گلف را درون یک سوراخ می اندازند. یک تعریف جامع و کامل برای بازی گلف وجود دارد که << گلف٬ پرتاپ یک توپ از نقطه نخست بازی به درون یک سوراخ است که به وسیله یک یا چند ضربه پیاپی و برطبق قانون های ویژه ای صورت گرفته باشد.

تاریخچه ای بوجود آمدن گلف

اولین باربازی گلف در کشور اسکاتلند انجام شد و بعد از آن کشور بریتانیا این بازی را انجام دادن. مشهورترین و قدیمی ترین زمین گلف در دنیا در شهر سنت اندروز کشور اسکاتلند قرار دارد. اولین قوانین توسط افرادی که چندین و چند سال این بازی را انجام می دادن یک آیین نامه قوی نوشته شد که بدون هیچ مشکلی علاقمندان بازی را انجام دهند.

گلف بازی در آنتالیا
واژه گلف یکی از واژه های قدیمی اسکاتلندی که از Golve یا Goff گرفته شده است و از همان زمان این بازی گلف نامیده شده است. ابتدا این بازی برای افراد سطح بالا و پولدار جامع بوده اما در حال حاضر افرادی که وضعیت متوسطی هم دارند می توانند از این بازی استفاده کنند.

آشنایی با ویژگی های بازی گلف

زمین گلف از دیگر زمین های بازی کمی بزرگتر است و حدود سی یا چهل هزار متر مربع وسعت دارد. وسایل مورد نیاز برای اینکه یک بازی گلف را انجام دهید یک کفش ویژه میخداری است که با ضربه زدن پای بازیکن نچرخد.
لباسی کاملا متفاوت که بازیکن بتواند براحتی حرکت کند و توپ خود وارد سوراخ کنند. یک ساک بزرگ که چهارده تا چوب در این ساک قرار می گیرد که اگر یکی از چوب ها خراب شد جایگزینی برای آن وجود داشته باشد.

برای گلف بازی در آنتالیا به کدام مکان ها بروید؟

آنتالیا زمین های بازی گلف جذاب و بسیار عالی دارد و هرکسی براساس سلیقه خودش می تواند یکی را انتخاب کند از جمله زمین های بازی در آنتالیا می توان موارد زیر اشاره کرد.

۱- کلوپ گلف٬ بهترین زمین گلف در آنتالیا

یکی از بهترین مراکز بازی گلف ترکیه در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته است که مسافران و گردشگران زیادی برای گذراندن حداقل چندساعت شاد و مفرح به این مکان می روند. یکی از بهترین اتفاقات این است که مدیر این مجموعه عالی جاهد شاهین است که حدود یک دهه پیش کلوپ گلف آنتالیا را راه اندازی کرده است.

کلوپ گلف بهترین مجموعه گلف در ترکیه
لیگ های بازی در هرسال برگزار می شود که حدود ۳۰ کشورجهان شرکت می کنند و هرسال ۱۲۰ هزار نفر وارد شهر آنتالیا می شوند.
بلک آنتالیا یکی از بهترین مناطق درآنتالیا شناخته شده است که دارای بهترین مکان های تفریحی است از جمله آنها می توان به زمین گلف آنتالیا اشاره کرد که دارای ۱۶ زمین گلف است که هرکدام از آنها از نظر جهانی دارای کیفیت عالی هستند.
قیمت گلف بازی در آنتالیا حدود ۱۵۰ – ۱۶۰ یورو است که افراد در طول هفته بطور متوسط ۵-۴ بار از زمین بازی گلف استفاده می کنند.

۲- PGA Sultan Golf بهترین زمین بازی گلف در آنتالیا

PGA Sultan در آنتالیا٬ یکی بهترین ومحبوب ترین مکان های تفریحی در آنتالیا به حساب می آید. دو دوره بسیار عالی در این مجموعه برگزار می شود از جمله دوره ها می توان به سیستر یا پاشا اشاره کرد که چندین جوایز گوناگون را دریافت کرده است. از جمله طراح مشهور می توان دیوید جونز اشاره کرد.

 PGA Sultan Golf
مسابقات بین المللی بسیاری در مجموعه PGA Sultan برگزار شده است که بعنوان بهترین مسابقات در آنتالیا یاد می شود. بهترین فرصت است که بازیکن ها خودشان را در این مجموعه محک بزنند.
مساحت زمین بازی این مجموعه حدود ۶۴۷۷ متر مربع است که ۷۱ مسابقه هرسال در این مجموعه برگزار می شود. مساحت زمین کمی بزرگ است اما میتوان براحتی در این مجموعه بازی کرد.
امکاناتی که در مجموعه PGA Sultan وجود دارد شامل موارد زیر می گردد:
• زمینهای تمرینی
• فروشگاه اینترنی و فیزیکی
• آکادمی گلف
• مشاوره حرفه ای

۳- Pasha Course در آنتالیا

منطقه بلک در آنتالیا علاوه بر اینکه جاهای دیدنی بسیاری دارد٬ مکان تفریحی آنتالیا هم در این منطقه بیشتر از بقیه جاها است از جمله آنها می توان گلف اشاره کرد. مجموعه پاشا یکی از همان زمین های بزرگ و شگفت انگیزی است که علاقمندان بسیاری به این مجموعه رفت و آمد دارند.

Pasha Course زمینی متفاوت برای گلف
مجموعه پاشا در سال۱۹۹۹ توسط طراح دیوید جونز طراحی شده است و در می سال ۲۰۰۲ افتتاح شده. ۵۵۰۰۰ متر مربع از زمین بازی را به دریاچه و درخت اختصاص داده اند. ویژگی منحصر به فرد این مجموعه این است که افراد معلول هم می توانند بازی کنند.

۴- کارایا گلف در آنتالیا

یکی از بزرگترین زمین های بازی گلف در آنتالیا است که بعنوان بهترین آکادمی گلف در ترکیه شناخته میشود. بهترین مربیان و امکانات رفاهی و آموزشی برای این مجموعه در نظر گرفته شده است. در سال یکبار و درتاریخ ۱۳ آگوست پذیرش دارند و رده های سنی مختلف می توانند شرکت کنند.

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران