کابینت سفید طوسی

2629 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
کابینت سفید طوسی درجه یک

کابینت‌ ها از جمله مهمترین عنصر در زیبایی دکوراسیون خانه می‌باشند. کالایی با رنگ سفید طوسی جزء  پرطرفدارترین و پرفروش ترین نوع کالا محسوب می‌شود. این کالا به دلیل زیبایی منحصر به فرد و رنگ خاصی که دارد، توانسته نظر خریداران زیادی را جلب نماید.  استفاده از این نوع کالای شیک و درجه یک می تواند زیبایی لازم را برای تغییر شکل فضای آشپزخانه ایجاد نماید. این کالا فضا را بزرگتر نشان می‌دهد و با بازتاب نور طبیعی، جو آشپزخانه را تغییر خواهد داد. اگر شما جزو بانوان خانه دار هستید، قطعا بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می‌گذرانید؛ بنابراین بهتر است به رنگ و طرح این کالاها توجه کنید.

این کالا می‌تواند فضایی مدرن و شیک را ایجاد کند. رنگ های سفید و طوسی جزء رنگ های خنثی هستند. در نتیجه با یکدیگر به خوبی ترکیب می‌شوند. انتخاب رنگ این محصول بستگی به سلیقه شما داشته و شما می‌توانید رنگ سفید و یا طوسی را به عنوان رنگ غالب انتخاب نمایید. اگر آشپزخانه شما دارای فضای کوچکی می‌باشد، بهتر است رنگ سفید را به عنوان قالب قرار دهید، از رنگ طوسی روشن به عنوان رنگ ترکیبی استفاده نمایید.  اما اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است در انتخاب رنگ مختار هستید. در نتیجه بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون آشپزخانه این رنگ را انتخاب کنید.

اگر شما علاقه مند هستید که رنگ سفید در آشپزخانه تان نمایان باشد، بهتر است برای کل کابینتها از این رنگ استفاده کنید. رنگ طوسی را برای بین کابینتها، کانتر آشپزخانه و اکسسوری ها مورد استفاده قرار دهید.

کابینت سفید طوسی درجه یک

طراحی کابینت شیک آشپزخانه

طراحی کابینت شیک آشپزخانه، حرفه ای تخصصی می باشد که معمولا توسط طراحان با تجربه صورت می‌پذیرد. یکی از نکاتی که در هنگام طراحی این کابینتها مطرح می باشد، استفاده حداکثری از فضای آشپزخانه است. تمامی افرادی که در زمینه طراحی و ساخت انواع کابینت ها فعالیت می کنند در تلاش اند تا بتوانند فضای شیک و زیبا را ایجاد کنند و استفاده بهینه ای از فضا داشته باشند.  استفاده از متریال با کیفیت موجب می‌شود تا این کالا از دوام بسیار بالایی برخوردار باشد.  افرادی که در زمینه تولید این محصول به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند، اعتقاد دارند که امروزه متقاضیان تمایل به خرید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب دارند.

این محصولات در طرح ها، بافت ها و رنگهای بسیار متنوع و گوناگونی ساخته می‌شوند و جنس متریال و مواد اولیه مهمترین عامل تاثیرگذار در قیمت این محصول است.  در نتیجه بر این اساس قیمت ساخت و طراحی آن مشخص می‌شود. این کالاها به صورت L شکل، U شکل، خطی و موازی طراحی می‌شوند که هر کدام از این طراحی‌ها دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده؛ شما می توانید بر اساس متراژ و فضای آشپزخانه خود بهترین طراحی را انتخاب کنید. اگر آشپزخانه شما به صورت U طراحی شده باشد، کارایی بسیار زیادی داشته است. در این آشپزخانه‌ها شما سه دیوار در اختیار خود دارید که می توانید کابینتها را در سایزهای گوناگون بر روی آن نصب نمایید. در نتیجه هیچ گونه محدودیت فضایی برای نگهداری ظروف آشپزخانه نخواهید داشت.

کابینتهای آشپزخانه

کابینت‌های آشپزخانه دارای انواع مختلفی در بازار هستند. این محصولات با توجه به مواد اولیه مورد استفاده، طول عمر، نوع روکش و زیبایی که دارند از یکدیگر تفکیک خواهند شد.  کابینتهای چوبی با استفاده از چوب های مرغوب تهیه و تولید شده‌اند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. چوب ها  از جمله قدیمی ترین متریال سازنده این محصولات محسوب می شوند. معمولاً چوب هایی که برای تولید این کالا مورد استفاده قرار می گیرند شامل چوب راش، افرا، گردو، بلوط، صنوبر و درخت گلابی هستند. این چوب ها از دوام بی‌نظیری برخوردار می‌باشند و قابلیت استفاده برای زمان طولانی‌تری را داشته اند. کابینتهای چوبی دارای روکش های گوناگونی بوده اند.

کابینت های گلاس جز محصولات پرطرفدار به شمار می رود.  شما می‌توانید در هر فضایی از این محصول استفاده کنید و موجب زیباتر شدن فضای آشپزخانه خود شوید. این محصولات دارای ظاهر جذابی بوده و همچنین درخشش ظاهری آن موجب افزایش محبوبیت این محصول در بین مخاطبان و مشتریان شده است.

نوع دیگری از این کالا در بازار وجود داشته که فلزی میباشد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که تنوع بسیار بالا در کابینتهای چوبی موجب شده تا این کالا تقریباً منسوخ شوند. این محصولات دارای سایز ها و اندازه های گوناگونی می‌باشند. ابعاد و سایز این محصولات بر اساس فضا و متراژ آشپزخانه شما تعیین می‎شوند.

 کابینت های پی وی سی از پلاستیک فشرده تهیه و تولید شده‌اند و معمولاً از این محصول در مناطق مرطوب استفاده می کنند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کالا آن است که در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می‌دهد.  از دیگر ویژگیهای این کالا می توان به وزن سبک آن اشاره کرد. این کابینتها نصب سریع و آسانی داشته و در طرح ها و رنگ های متنوعی ساخته می شوند.  نحوه تمیز کردن این کالا بسیار راحت است. با استفاده از مواد شوینده تمامی سطوح آن را از هرگونه آلودگی و لکه پاک و تمیز کنید.

کابینتهای آشپزخانه

نکات مهم خرید cabinet درجه یک

با رعایت کردن نکاتی در هنگام خرید کابینتهای آشپزخانه شما می‌توانید بر اساس نیاز خود بهترین نوع کالا را انتخاب کنید.  یکی از نکاتی که شما باید در هنگام خرید این کالا به آن دقت عهده داشته باشید فضای آشپزخانه می باشد. اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است باید از کابینت کشیده و تا سقف استفاده کنید و تا بتوانید وسایل زیادی را درون آن قرار دهید.

همچنین شما باید کالا هایی را خریداری کنید که دارای رنگ های ملایم و یا مکمل باشند و رنگ‌های تند و تیز پس از مدتی روحیه شما را خسته و کسل می کند.  کابینتهای کلاسیک گزینه مناسبی برای افرادی می باشند که دارای قد کوتاهی هستند؛ چرا که برای باز کردن درب آن، شما مشکلی نخواهید داشت.  کابینتهای مدرن بهترین انتخاب برای افرادی می باشد که نیازی به فضای زیاد برای قرار دادن وسایل و اشیا خود ندارند. قیمت این محصولات در بازار بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین شده است. افراد می‌توانند برای استعلام قیمت روز محصول با کارشناسان متخصص این مجموعه در ارتباط باشند.

دسته‌بندی نشده

نظرات کاربران