پاسپورت دومینیکا بهتره یا ترکیه

2254 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
پاسپورت دومینیکا بهتره یا ترکیه

امروزه با رایج‌تر شدن هر چه بیشتر دریافت پاسپورت دوم، متقاضیان تمایل دارند بدانند کدام کشور برای اخذ پاسپورت گزینه بهتری است.

دو مورد از بهترین گزینه‌هایی که پیش روی ما ایرانیان برای اخذ پاسپورت وجود دارند، کشورهای دومینیکا و ترکیه هستند.

اگر شما هم بین انتخاب یکی از این دو مورد برای اخذ تابعیت دوم تردید دارید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا پاسپورت دومینیکا و ترکیه را به‌طور خلاصه مقایسه کنیم.

اعتبار پاسپورت

اولین نکته‌ای که هنگام اخذ پاسپورت یک کشور باید در نظر داشته باشید، اعتبار پاسپورت کشور مورد نظر است. در مقایسه پاسپورت دومینیکا و ترکیه باید بدانید رتبه پاسپورت دومینیکا ۳۳ است و از طرف دیگر ترکیه رتبه ۵۴ را به پاسپورت خود اختصاص داده است.

به عبارت دیگر اعتبار پاسپورت دومینیکا بسیار بیشتر از ترکیه است و در مقایسه آن‌ها از نظر اعتبار، دومینیکا گزینه بهتری خواهد بود.

کشورهای بدون نیاز به ویزا

یکی دیگر از مولفه‌های تعیین کننده در برتری داشتن یک پاسپورت نسبت به پاسپورت کشور دیگر، تعداد کشورهایی است که می‌توان با اختیار داشتن پاسپورت کشور مورد نظر به آن‌ها سفر کرد.

در مقایسه پاسپورت دومینیکا و ترکیه باید بدانید با داشتن پاسپورت دومینیکا می‌توانید به بیش از ۱۴۰ کشور و پاسپورت ترکیه به ۱۱۱ کشور بدون ویزا سفر کنید.

در واقع دارندگان پاسپورت دومینیکا می‌توانند بدون داشتن ویزا به کشورهای پر طرفدار اروپایی مانند سوئیس، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، هلند، اتریش و بالغ بر ۳۰ کشور اروپایی دیگر، علاوه بر انگلستان سفر کنند.

در حالی که دارندگان پاسپوت ترکیه فقط می‌توانند به کشورهای حوزه شنگن و انگلستان بدون ویزا سفر کنند.

سرمایه گذاری و خرید ملک

یکی دیگر از مولفه‌های تاثیرگذار در اخذ پاسپورت کشورها، این است که بدانیم با در اختیار داشتن پاسپورت آن با چه سرمایه گذاری‌هایی و چه مقدار پول می‌توانیم تابعیت آن را بگیریم.

جالب است بدانید در کشور دومینیکا متقاضیان اخد تابعیت می‌توانند تنها با اهدای ۱۰۰٫۰۰۰ دلار آمریکا به این کشور، تابعیت و پاسپورت آن را دریافت کنند. علاوه بر این، می‌توان با خرید ملک با هزینه حداقل ۲۰۰٫۰۰۰ دلار در این کشور تابعیت گرفت.

در مقایسه با دومینیکا، کشور ترکیه فقط خرید ملک را برای سرمایه گذاری در این کشور معرفی کرده که حداقل قیمت آن نیز ۲۵۰٫۰۰۰ دلار است.

پاسپورت دومینیکا یا ترکیه

در صورتی که با مبلغ کمتر از ۲۵۰٫۰۰۰ دلار در ترکیه ملک بخرید یا سرمایه گذاری کنید، اجازه دریافت تابعیت و پاسپورت به شما داده نمی‌شود و فقط می‌توانید به شکل کوتاه مدت در این کشور اقامت داشته باشید.

میزان تسلط به زبان انگلیسی

همان‌طور که می‌دانید زبان رسمی کشور ترکیه، ترکی استانبولی است و متقاضیان با توجه به چالش برانگیز بودن یادگیری این زبان ممکن است در دریافت پاسپورت این کشور مشکل پیدا کنند.

اما در مقابل، زبان رسمی کشور دومینیکا انگلیسی است که تقریبا همه افراد دانش حداقلی از آن دارند و یادگیری آن برای اخذ ویزا چندان کار سختی نیست.

علاوه بر این، شما با تسلط بر زبان انگلیسی علاوه بر زندگی در دومینیکا می‌توانید در کشورهای دیگر نیز به‌راحتی کار یا زندگی کنید و نیازی به یادگیری یک زبان دیگر ندارید. چون انگلیسی زبان رسمی اکثر کشورها است و اکثرا به آن مسلط هستند.

ارائه تابعیت به افراد وابسته

یکی دیگر از مزیت‌های قابل توجه پاسپورت دومینیکا، اجازه دارندگان آن برای درخواست تابعیت وابستگان خود مانند همسر، فرزندان زیر ۳۰ سال و پدر و مادر است.

در حالی که دارندگان پاسپورت ترکیه فقط می‌توانند برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال درخواست تابعیت دهند و این موضوع نشان دهنده یکی دیگر از مزایای پاسپورت دومینیکا است.

دریافت پاسپورت دومینیکا

شریف تریپ ارائه‌دهنده مطمئن خدمات دریافت پاسپورت دومینیکا

اگر شما نيز به دنبال گسترش سرمايه‌گذاري خود از طريق شهروندي دومينيكا هستيد، بي‌شك شريف تريپ بهترين و مناسب‌ترين مرجع است.

تيم مجرب شريف تريپ هر روز هفته از ساعت ۹ الي ۲۳ در اختيار شما هستند. شما مي‌توانيد به‌صورت آنلاين و همچنين حضوري، جهت اخذ پاسپورت دومينيكا يا هر گونه مشاوره به آن‎ها مراجعه كنيد.

با اطمینان به این تیم می‌توانید از نتیجه مثبت کار مطمئن شوید. فراموش نکنید فرآیند دریافت پاسپورت و سایر امور مشابه قوانینی خاصی دارد که این تیم می‌تواند با تجربه بالای خود از آغاز تا پایان کنار شما باشد تا بدون مشکل آن را به نتیجه برسانید.

 

 

دسته‌بندی نشده

نظرات کاربران