پارک آبی لند اف لجندز آنتالیا، تجربه متفاوت از شنا

4185 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
پارک آبی لند اف لجندز آنتالیا

به فصل تابستان رسیده ایم و بهترین زمان سفر نیز همین سه ماه هیجان انگیز و گرم سال است. در تمام مقاصد گردشگری خارجی نیز ترکیه یکی از بهترین مقاصد سفری می باشد که در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی در بین تمام افراد پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم تا اطلاات کاملی در ارتباط با پارک آبی لند اف لجندز آنتالیا را در اختیار شما بگذاریم.

پارک های آبی آنتالیا، ترکیه

اگر اهل سفر و گردشگری باشید حتما می دانید که همیشه بازار سفر به ترکیه گرم گرم است. در بین تمام شهرهای کشور ترکیه نیز آنتالیا یکی از بهترین و مشهورترین آنهاست. شهری گردشگر پذیر در سواحل ترکیه که با تفریحات متنوع و دلپذیری همراه شده است.

پارک آبی لند اف لجندز آنتالیا، شگفت انگیزترین پارک در آنتالیا

آنتالیا در سال های اخیر شاهد رشد و پیشرفت بسیاری بوده و مکان های تفریحی و جاذبه های بسیاری به آن اضافه شده است. آنتالیا با جاذبه های گردشگری اش حتی در فصل های سرد سال نیز محبوبیت بالایی در بین مسافران دارد. در بنی تمام مکان های تفریحی آنتالیا نیز پارک های آبی اش علاوه بر اینکه یکی از بهترین ها در خاورمیانه و آسیا هستند، در بین هموطنان ما نیز محبوبیت بسیاری دارند.

آنتالیا یکی از شهرهای ترکیه می باشد که دارای پارک های آبی بسیاری است و یکی از معروف ترین آنها پارک آبی لند اف لجندز آنتالیا نام دارد. پارک آبی لند اف لجندز آنتالیا در حقیقت بخشی از یک هتل بزرگ به همین نام بوده و برای استفاده از امکانات و تفریحات هیجان انگیزش حتما نیازی نیست که در این هتل ساکن باشید.

هتل و پارک آبی لند اف لجندز آنتالیا

هتل لند اف لجندز تم پارک (Land of Legends Theme Park) که با نام ریکسوس لند اف لجندز نیز شناخته می شود یکی از بهترین هتل و مکان های تفریحی در انتالیاست که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد. این هتل دارای جاذبه های تفریحی و اقامتی بسیاری می باشد و به زودی تبدیل به یکی از بهترین های آنتالیا شد.

پارک آبی لند اف لجندز آنتالیا

در این هتل می توانید تجربه استفاده از یک سینما ۵ بعدی، رودخانه، استخر و تونل وحشت را داشته باشید. طراحی اتاق و سوییت های این هتل حال و هوایی دارد که شما را به افسانه ها و فیلم های تخیلی می برد. در حقیقت تمام فضای داخلی این هتل دارای معماری الگو گرفته شده از فیلم و داستان های تخیلی است. علاوه بر امکانات معمول هتل های دیگر نظیر ‏تهویه کننده هوا و دیوارهایی با عایق صدا ، تلویزیون ‏LED‏ با دو صفحه نمایش و پلی استیشن نیز در اتاق های ایان هتل در اختیار شما قرار می گیرد.

پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا ترکیه

اما دلیل شهرت پارک آبی لند آف لجندز چیست؟ شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد، چرا که آنتالیا در بین مکان های تفریحی اش دارای پارک های آبی زیادی است، اما لند اف لجندز شهرت بیشتری دارد. مهمترین دلایل شهرت پارک آبی لند آف لجندز عبارتند از:

  • یکی از بزرگترین مجموعه های تفریحی در سراسر اروپا به شمار می آید
  • مشهورترین پارک آبی در آنتالیاست
  • دارای امکانات بسیار بسیار زیادی است
  • استفاده از امکانات پارک برای ساکنین هتل رایگان است

البته این تنها دلایل شهرت پارک آبی لند آف لجندز نیست، که جاذبه های تفریحی بیشتری دارد. برای مثال در این پارک آبی می توانید در کنار دلفین ها شنا کنید و تجربه ای بی نظیر از سفر داشته باشید.

امکانات تفریحی پارک لند آف لجندز آنتالیا

این پارک آبی در انتالیا دارای امکانات و تفریحات بسیاری است که اگر دو روز تمام نیز به استفاده از انها بپردازید، تمام نمی شوند. در ساخت و طراحی اینجا از رنگ های متنوع و جذاب استفاده کرده اند که چهره پارک را بسیار جالب و دیدنی کرده و هر کسی را برای استفاده از وسایل آن هیجان زده می کند. این پارک آبی بزرگترین مجموعه تفریحی آبی در کل اروپاست و به سبک و سیاق رومی ها ساخته شده است.

پارک آبی لند اف لجندز در آنتالیا

لند آف لجندز دارای مکانات تفریحی بسیاری زیادی است که از جمله انها می توانیم به رودخانه خروشان، غواصی، استخر مواج، سرسره های رنگارنگ، سینمای ۵ بعدی، کافه و رستوران ها، دلفین لند، نهنگ سفید و سرزمین عجایب اشاره کرد.

خوشبختانه این پارک آبی یکی از بهترین گزینه ها در ترکیه است که مسافران با هر سنی می توانند در آن تفریح لذت بخشی را برای خود پیدا کنند. پس اگر با کودکان خرسال خود سفر کنید و یا با پدر و مادر کهنسالتان، حتما تفریحی لذت بخش را برای سفر خود پیدا می کنید.

از جمله بهترین امکانات و تفریحات موجود در پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مجموعه های تفریحی مخصوص برای کودکان
  • استخرهای کوچک مخصوص کودکان با نام آب بازی زیر نور خورشید Watery fun in the sun
  • فواره های رقصان کوچک و بزرگ
  • زمین و فضایی برای آب بازی کودکان به نام Spray Action
  • استخرهای ۱٫۱ متری برای کودکانی که شنا بلد نیستند
  • برج آکوا
  • استخر ماجراجویی
  • سرسره سرعت
  • سرسره رنگین کمانی
  • سرسره وارونه

امکانات و بازی های تفریحی پارک آبی لند آف لجندز به قدری زیاد است که حتی نام بردن آنها نیز از حوصله خارج بوده و کلی زمان بر است. همچنین علاوه بر امکانات تفریحی در این پارک ۳۲ فروشگاه و چندین کافه و رستوران برای رفع نیازهای شما فعالیت دارند. فروشگاه های: ای اال دی، اتاسای، فیلا، لاکست، تویز شاپ، ال سی وایکیکی و رستوران های نمو، پیازتا، ال عبیر، فست فود برگر کینگ و قنادی قصر اسمیت که از بهترین های ترکیه هستند.

لحظه هات شاد در پارک آبی لند اف لجندز آنتالیا

برای ورود به این پارک هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و از کودکان تا سالمندان امکان استفاده از این پارک را دارند. اگر ساکن هتل نباشید و قصد استفاده از امکانات این پارک آبی را داشته باشید باید هزینه ای دز حدود ۱۵۰ لیر پرداخت کرده و وارد پارک آبی لند آف لجندز شوید. البته این قیمت در سال های مختلف دارای تغییر است، پس همیشه به این نکته نیز توجه داشته باشید.

و در انتها لذت چندین برابری از سفر خود ببرید

در این مقاله بطور کامل  پارک آبی لند اف لجندز آنتالیا را معرفی کرده ایم، از سرسره های آبی تا استخر کودکان برایتان توضیح دادیم. اما تفریحات دیگری مانند ساحل های آنتالیا، غواصی  در آنتالیا، منطقه تفریحی کاله ایچی و غیره می توانید در سفر به ترکیه تجربه کنید.

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران