پارک آبی ددمان آنتالیا، تجربه هیجان انگیزترین تفریح

3935 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
پارک آبی ددمان آنتالیا

کشور ترکیه در نزدیکی ایرانی یکی از بهترین مقاصد سفری در تمام ایام سال است. کشوری اروپایی-آسیایی که هزینه های اندکی را برای سفر می طلبد و در دسته سفرهای خارجی ارزان قیمت قرار دارد. البته محبوبیت ترکیه فقط به دلیل ارزان قیمت بودنش نیست، که جاذبه های بسیاری در کشور ترکیه برای گردشگری و سفر وجود دارد. در ادامه با بررسی پارک آبی ددمان آنتالیا همراه ما باشید.

آنتالیا، بهترین مقصد گردشگری آسیا و خاورمیانه

آنتالیا در کشور ترکیه از بهترین مناطق گردشگری آسیا و خاورمیانه است و با در دسترسی قرار دادن امکاناتی بسیار مناسب شرایط مطلوبی را برای تمام مسافران به وجود آورده است. آنتالیا شهری ساحلی است و با دریای مدیترانه اتصال دارد.

ددمان آنتالیا بهترین پارک آبی
آنتالیا یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای تفریحات ساحلی و دریایی است و جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که فرقی نمی کند چه سلیقه ای داشته باشید، مکان های تفریحی در آنتالیا بسیار زیاد است که سفری هیجان انگیز را برای شما فراهم کند.

پارک های آبی آنتالیا، تجربه ای لذت بخش از سفر

همیشه بهترین زمان سفر برای هر کسی تعطیلات بهاره و یا تابستانی است، خصوصا اگر قصد سفر به ترکیه را داشته باشید. در بین تمام شهرهای کشور ترکیه آنتالیا نیز یکی از بهترین مقاصد سفری در تابستان است و می توانید تجربه ای بسیار لذت بخش از سفر و تفریحات دریایی داشته باشید.

ددمان هیجان انگیزترین پارک آنتالیا
آنتالیا دارای پارک های آبی بسیاری است که همگی خدمات و امکانات بسیار هیجان انگیزی هم دارند. مهمترین پارک های آبی آنتالیا عبارتند از:
پارک آبی آکوالند در آنتالیا
• پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی
• پارک آبی باروت لارا یا ددمان
در بین تمام پارک های آبی آنتالیا پارک آبی ددمان یکی از بهترین های آن است و در ادامه به معرفی اش خواهیم پرداخت.

پارک آبی ددمان ترکیه، محبوب ترین تفریح آبی آنتالیا

منطقه لارا یکی از بهترین مناطق در شهر آنتالیا ترکیه است و به نوعی مهمترین مرکز گردشگری آنتالیا به حساب می آید. پارک آبی ددمان نیز در نزدیکی هتل ددمان سابق و هتل باروت لارا فعلی قرار دارد. ددمان نامی است که در گذشته به این پارک آبی اختصاص یافته بود، اما چندسالی است که با نام پارک آبی باروت لارا شناخته می شود.

پارک آبی ددمان در آنتالیا
پارک آبی ددمان محبوب ترین پارک آبی در تمام انتالیاست و مساحتی ۶۵۰۰۰ متر مربعی دارد. در این پراک آبی به عنوان بهترین پارک آبی آنتالیا ۲۳ سرسره آبی و رودخانه آرام وجود دارد. طول برخی از این رود ها تا ۳۵۰ متر نیز می رسد که دارای انواع موج های مصنوعی و استخرهای مخلف نیز هست.

امکانات و تفریحات گردشگری پارک آبی ددمان آنتالیا

همانطور که پیش تر هم گفتیم در پارک آبی ددمان ۳۲ سرسره مختلف وجود دارد که هریک طول مختلفی دارند. همچنین دارای پیچ و خم های مختلفی هم هستند و هیچ از این سرسره ها تکراری نیست. رودخانه های مختلفی نیز با موج های مصنوعی وجود دارد که به استخرهای آبی منتهی می شوند. تقریبا بیشتر وسایل و امکانات موجود در پارک آبی ددمان برای بزرگسالان است و تعداد کمتری از آن را می توان برای کودکان نیز استفاده کرد.

مهیج ترین تفریح در پارک آبی ددمان آنتالیا
در اطراف و محیط داخلی پارک نیز رستوران های بسیاری وجود دارد که هرچه بخواهید را در اختیار شما می گذارند. پس علاوه بر فراهم شدن محیطی برای تفریح و لذت بردن از سفر، امکانات لازم برای صرف غذاهای خوشمزه و معروف ترکیه نیز وجود دارد.
علاوه بر بازی های مهیج در پارک آبی می توانید به انواع رستوران های آن بروید و انواع غذا های سنتی و فست فودی را میل کنید و برای ساعاتی خستگی در کنید.
یکی از بهترین ویژگی های پارک آبی ددمان مسیرهای دسترسی است که برای آن در نظر گرفته اند. خوشبختانه علاوه بر اینکه وسیله های نقلیه بسیاری برای رفت و آمد به این منطقه در نظر گرفته شده است، در صورتی که قصد سفر با خودروهای شخصی خود را داشته باشید، راه های دسترسی مناسبی هم برای شما در نظر گرفته شده است.

پارک آبی ددمان کجاست؟

همانطور که پیش تر گفتیم این پارک آبی در منطقه گردشگری لارا قرار دارد که بهترین و محبوب ترین منطقه در انتالیا است. اما اگر ادرس دقیق آن را بخواهید، به زبان ترکی استانبولی به شرح زیر است:
آدرس پارک آبی ددمان: Şirinyalı Mahallesi, Lara Cd. No:89, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkey
پارک آبی ددمان در منطقه ای جنگلی مانند قرار دارد و دور تا دور آن را درختان کاج پوشانده اند. حتی برخی از سرسره های این پارک آبی از بین درختان می گذرد و فضای مفرحی را برای گردشگری در اختیار افراد قرار می دهد. پارک آبی ددمان آنتالیا همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۷ به روی عموم باز است وفعالیت دارد.
اگر برای تابستان امسال قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد می کنیم سفر به منطقه لارا و تفریح در پارک آبی ددمان را لیست سفر خود قرار دهید تا تجربه متفاوت تری از سفر به ترکیه را به دست بیاورید.

و در انتها سفری لذت بخش را تجربه کنید

ترکیه بهترین مکان برای سفر در آسیا محسوب می شود که ایرانی ها علاقه زیادی دارند به آنجا سفر کنند. آنتالیا یکی از گردشپذیرترین شهرها است که دارای جاهای تفریحی هیجان انگیز از جمله آنها ساحل های آنتالیا، تفریحات شبانه، رافتینگ، چتربازی، غواصی، اسکی در کوه الما.
اما در این مقاله بطور کامل در مورد بهترین پارک در آنتالیا که همان پارک ددمان است صحبت کردیم که در سفر به آنتالیا حتما سربزنید و بهترین سفر عمرتان را تجربه کنید.

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران