مرکز خرید پانورا آنکارا؛ تضمین خرید اجناس باکیفیت در ترکیه

4541 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مرکز خرید پانورا آنکارا

سفر و کشف مناظر جدید باعث می شود تا لذت سفر برای شما دوچندان شود اما چیزی که همیشه برای خانم های ایرانی جذاب بوده خرید از پاساژهای که طرح، کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشند.

هر اجناس با کیفیت که علاقه داشته باشید را می توانید در کشور ترکیه خریداری کنید.  بهترین و بزرگترین مراکز خرید در شهر آنکارا ساخته شده است. اگر تصمیم گرفته اید به پایتخت ترکیه سفر کنید و هیجان انگیزترین خریدها را انجام دهید اول از همه با بهترین و ارزان ترین مراکز خرید آنکارا آشنا شوید.

سپس می خواهیم یک گردش طولانی در داخل مرکز خرید داشته باشیم و  تمام برندهای معروف داخل پاساژ را معرفی کنیم. در این سفر ما را همراهی کنید.

آیا آنکارا بهترین شهر برای سفر است؟

شاید تا به حال به آنکارا سفر نرفته اید یا چندین و چند بار از این شهر بازدید کرده باشید. اگر به پایتخت ترکیه سفر رفته اید اما تجربه بدی از مراکز خرید و  تفریحات شهر آنکارا داشته اید حتما مقاله مرتبط با آنها را مطالعه کنید.

ولی اگر به آنکارای ترکیه سفر نکرده اید اما دوست دارید تمام شهر را زیر رو کنید یکسری به مقالات ترک مگ بزنید؛ به شما قول می دهم که بهترین سفر عمرتان را تجربه خواهید کرد. این شهر پر از چاذبه های دیدنی همچون شهربازی آنکا، اسکی در کوه آلما، پارک سنسلیک آنکارا، دریاچه گولباشی، پارک گیاه شناسی و کلی جاذبه های دیدنی که بعد از دیدن آنها مطمئنا شما شگفت زده  می شوید.

شهر انکارا ترکیه

اما قرار در مورد بهترین مراکز خرید در شهر آنکارا یعنی پانورا صحبت کنیم و جاییست که برندهای معروف ترکیه و اروپا در آنجا یک نمایندگی برای خودشان دارند. خریدتان که از مرکز خرید پانورا در شهر آنکارا تمام شود  و پای خودتان را از این مرکز خرید بیرون بگذارید؛ خیالتان راحت که بهترین و باکیفیت ترین اجناس را از پانورا خریداری کرده اید.

چگونه می توانید مرکز خرید پانورا را نادیده بگیرید؟

مطمئن باشید زمانی که برای خرید به پانورا می روید یک روز کامل از سفرتان را به این مکان اختصاص می دهید. باورتان می شود؟  اگر یکبار امتحان کنید حتما متوجه می شوید. ولی این اطمینان را به شما می دهم که اگر وارد این مرکز خرید شوید دیگر به سختی از آنجا بیرون می آیید.

مرکز خرید پانورا؛ بهترین مرکز خرید آنکارا

برندهای معروف لباس مردانه و زنانه، ساعت، اسباب بازی، پوشاک و دیجیتال  همگی در این مرکز خرید هستند. علاوه بر خرید می توانید به کافی شاپ، رستوران، تفرجگاه های و سینما بروید و لحظه های عالی را برای خودتان بسازید.

نمای داخلی پانورا بازدید کنید

مرکز خرید پانورا در چهار طبقه و در وسط مرکز شهر آنکارا ساخته شده است. زیر همکف این مرکز خرید مکانی  برای بازی بچه ها و در کنار آن کافی شاپ و رستوران ایجاد شده است. اینجوری دیگر نگران کودکتان نیست؛ برای چند ساعت بچه های خودتان آنجا می گذارید و با خیال راحت به خرید خودتان ادامه می دهید.

فروشگاه پانورای آنکارا

اگر به طبقه اول بروید با فروشگاه های که گالری نقاشی بزرگ و معروف ترکیه روبرو می شوید و کمی جلوتر که بروید به فروشگاهی بزرگ مانند شهروند ایران روبرو می شوید. شوکه نشوید قیمت ها کمی بالا است و البته در انتهای هر ماه این فروشگاه تخفیفات ویژه می گذارد و اگر شانس با شما یار باشد و در آن زمان به ترکیه سفر کرده باشید با کلی خرید های شگفت انگیز روبرو خواهید شد.

طبقه دوم مرکز خرید پانورا بروید با کلی فروشگاه های لباس مردانه، زنانه و بچه گانه روبرو می شوید. حدود ۵۰ متر پیاده روی کنید به فروشگاه های لوازم خانگی و دیجیتال می رسید و خریدهای عالی برای خانه خود می کنید.

اگر به دنبال لوازم آرایشی با کیفیت هستید یک طبقه بالاتر بروید و تمام وسایل آرایش مورد نیاز خودتان را خریداری کنید. خب این طبقه تنها لوازم بهداشتی و آرایشی نیست بلکه اجناسی مانند فروشگاه های اسباب بازی و لوازم بچه را می توانید خریداری کنید.

و طبقه آخر که یک شهربازی کوچک دارد اما هیجان انگیزترین وسایل در آنجا وجود دارد و می توانید خودتان و کودک دلبندانتان را به آنجا ببرید و شادترین لحظه ها را برای خودتان بسازید.

زیبایی خیره کننده این مرکز خرید با وسایل تزیینی که مابین طبقات وصل کرده اند؛ دو یا چند برابر شده است. حس خسته کننده ای از خرید به شما دست نخواهدداد.

برندهای معروف و شناخته در مرکز خرید پانورا کجاست؟

برندهای معروف ترکیه و اروپا همگی در این مرکز خرید هستند و با اطمینان کامل می توانید خرید خودتان را انجام دهید.

امکانات رفاهی مرکز خرید پانورا

برخی برندها را در زیر برای شما معرفی کرده ایم.

  • برندهای زارا، H&M
  • شاپ و مانگو
  • اردم مرالیوکلو
  • بورا آکسو
  • حسین چالایان
  • کاتون یا Koton
  • سارار یا Sara
  • رمن یا Roman
  • کیو یا Que
  • ماچکا یا Machka
  • تویین یا Tween

برندهای معروف شلوار جین مردانه یا زنانه

  • برند شلوار جین ماوی جینز
  • جین لافت
  • برند مشهور LTB جین
  • کالینز یا برند شلوار جین ترکی
  • برند شلوار جین واکو

 امکانات دیگر پانورا از دست ندید

مرکز خرید پانورا در آنکارا دارای بزرگترین پارکینگ است که برای ۳۰۰ خودرو جای پارک دارد. اگر با ماشین شخصی به این مرکز خرید می روید نگران ماشین خودتان نباشید و موج شده است  که ترافیک کمتری در اطراف این مرکز خرید مشاهده کنید.

امکانات دیگر مرکز خرید پانورا آنکارا

 و در انتها بهترین تفریح را در مرکز خرید انجام دهید

خرید یک نوع تفریح به حساب می آید مخصوصا اگر در یک مرکز خرید بزرگ در شهر آنکارا تصمیم به خرید گرفته باشید. مراکز خرید در شهر آنکارا هر روز از قبل بیشتر می شود و مسافران همیشه این سوال را می پرسند که در کدام یک از این مراکز می توانند بهترین خرید را انجام دهند.

هر کدام از اینها یک سری ویژگی دارند که شما با توجه به مواردی که نیاز دارید یکی را انتخاب کنید. پانورا هم دارای ویژگی های خاص هستند که یک خرید عالی همراه با تفریح را انجام دهید.

آنکارا مراکز خرید آنکارا

نظرات کاربران