تمام چیزی های که در مورد مرکز خرید میگروس نمیدانید!

27536 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مرکز خرید میگروس آنتالیا

اگر تنها هدفتون از سفر فقط گردش و تفریح باشد باز هم در انتها برای خرید کردن به یکی از بهترین مراکز خرید سر خواهید زد و خریدهای که مطابق میل تان هست را می خرید.
عده ی بیشتر مسافران و گردشگران هدفشان از سفر به آنتالیا گردش و تفریح است اما نمی دانند بعد از دیدن مراکز خرید در این شهر ترغیب می شوند خریدهای خودشان را انجام دهند. شاید به این دلیل باشد که پاساژ ها و فروشگاه وسوسه انگیزی در آنتالیا وجود دارد که می توانید برای بهترین خرید به آنجا بروید.
علاوه براینکه می توانید برای لذت بردن به جاهای دیدنی شهر آنتالیا بروید و شادی خود را چندین برابر کنید می توانید به بزرگترین مرکز خرید شهر آنتالیا بروید و چیزهای حیرت انگیز در آنجا ببینید. اینطوری شادی سفر خودتان را چندین برابر می کنید. در ادامه در می خواهیم عجیب ترین مرکز خرید شهر آنتالیا را برایتان توضیح دهیم و تک تک مکان های که وجود دارد و نباید از دست بدهید توضیح دهیم.

نمای بیرونی از مرکز خرید میگروس آنتالیا

میگروس یک شهر کوچک در آنتالیا است. این شهر کوچک در سال ۲۰۰۱ باهدف افزایش درآمد از گردشگران و مسافران یکه وارد این شهر می شوند است. طراحی و معماری میگروس براساس معماری های اروپایی ساخته شده است. این تنها یک مرکز خرید نیست بلکه برای تفریحات متنوع و جذاب می توانید به آنجا سر بزنید. میگروس حدود ۳۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و بیش از ۱۳۰ مغازه ی با برندهای معتبر با ضمانت کیفیت در سطح محلی و بین المللی وجود دارد.

در این شهر می توانید شهربازی برای کودکان، فست فود، هایپر مارکت و رستوران و کافی شاپ متعدد دیدن کنید. اکثر برندها در این مرکز خرید یک فروشگاه دارند و می توانید براساس علاقه ای که دارید به آنجا سر بزنید وبهترین خرید را انجام دهید. این مرکز خرید طوری جذاب است که مردم شهرهای اطراف آنتالیا به آنجا مراجعه می کنند و بهترین خرید خودشان را انجام می دهند.
جذابیت داخلی مرکز خرید میگروس به هیچ عنوان از دست ندهید
برای اینکه وارد این مرکز خرید شوید ۳ تا ورودی گوناگون ایجاد کردند که بتوانید از هر طرف ساختمان مرکز خرید میگروس بدون هیچ مشکلی وارد پاساژ شوید دو تا از ورودی برای طبقه اول هستند و یکی دیگر از انها طبقه دوم قرار گرفته است و اینگونه می توانید براحتی وارد و خارج شوید. امکاناتی همانند دو آسانسور و ۱۲ تا پله برقی برای این مجموعه در نظر گرفته اند که می توانید به راحتی در طبقات دیگر رفت و آمد کنید.

شادترین لحظات در مرکز خرید میگروس
برندهای معروف اروپا و ترکیه در این مرکز در حال فعالیت هستند که می توانید با تنوع زیادی از فروش لباس موجه شوید و بهترین اجناس موردنظر خودتان را بخرید. این مرکز خرید دارای ۱۳۰ فروشگاه که تماما برندهای معروف هستند. بهترین و زیباترین طرح های لباس را در این مرکز خواهید دید. طرح های که براساس مد روز طراحی شده اند و متناسب با هرسن و سالی در آنجا وجود دارد.

با کیفیت ترین لباس ها را از این مرکز خریداری کنید؛ اینجوری می توانید اطمینان حاصل کنید که اجناس بی کیفیت نخواهید داشت.

زیبا ترین قسمت در مرکز خرید میگروس این است که سالانه جشنواره و همایش های گوناگونی از سراسر کشور برگزار می گردد. افراد سرشناس و نامدار بسیاری برای شرکت در همایش ها به آنجا می روند. میگروس بهترین مرکز خرید آنتالیا به حساب می آید و دارای بهترین امکانات رفاهی و تفریحی بیساری است .

بخش های گوناگون مرکز خرید میگروس بشناسید

این مرکز خرید برای راحتی مشتریان طبقات را به بخش های گوناگون تقسیم بندی کرده است و براحتی می توانید فروشگاه مورد نظر خودتان را پیدا کنید. در ادامه این بخش ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

فروشگاه عمومی، خرید پوشاک مردان و زنان

در طبقه همکف و اول ۳۰ تا فروشگاه برای پوشاک آقایان و خانم ها در نظر گرفته شده است که همگی آنها برندهای معروف در ترکیه و اروپا هستند. برندهای معروف همچون لی وایز (Levis)، کوتون (KOTON)، کالینز (COLIN’S)، منگو (MANGO) ، اویشو (OYSHO) ، زارا (ZARA) در این مرکز خرید فعالیت می کنند.

بهترین خرید در میگروس انتالیا

خرید بهترین و معروف ترین لوازم آرایش

فکر نکنم هیچ خانمی بدون خرید لوازم آرایش از یک مرکز خرید بیرون بیاییند. اگر آقایونی هم به این مرکز خرید بروند حتما محصولات لوازم آرایشی مرتبط با خودشان را حتما می خرند.
تمام برندهای معروف دنیا در این مرکز خرید نمایندگی برای فروش وسایل خود دارند. ۱۵ تا فروشگاه در همکف، طبقه اول، منفی یک از برندهای همچون فلومار(Flormar)، ایور روشه ی (Yves Rocher)، گلدن رز (Golden Rose) ، فروشگاه مک و سفورا که همگی از برترین برندها در این مرکز خرید هستند.

خرید بی نظیرترین اسباب بازی

اگر بچه دارید پس خرید لوازم اسباب بازی برای کودکان خودتان فراموش نخواهید کرد. به طبقه دوم مرکز خرید میگروس آنتالیا بروید بهترین لوازم اسباب بازی با برندهای معروف در آنجا هستند. تعدادی از این برندها که در میگروس هستند را برای شما نام خواهیم برد.

خرید اسباب بازی در مرکز خرید میگروس

• لیپ فرانک
• جکس پسیفیک
• پلی موبیل
• ام جی ای
• هازبرو
• لگو
• متل

بخش های رفاهی و تفریحی مرکز خرید میگرس

شهر کوچک میگرس تنها مرکز خرید نیست بلکه خدمات رفاهی و تفریحی بسیاری برای آن در نظر گرفته اند و می توانید مفرح ترین خرید خود را انجام دهید.

ماکسیموم، هیجان انگیزترین و لذت بخش ترین سینما

اگر به مراکز خرید بزرگ در هرشهر مراجعه کنید خواهید دید که پردیس سینمایی بزرگ دارند. در مرکز خرید میگروس یکی از بزرگترین پردیس سینمایی وجوددارد که می توانید جدید ترین فیلم های جهان و ترکیه را ببینید. این سینما دارای ۸ سالن که هرکدام فضای بیش از ۳۰ نفر دارد.

سینما های تک بعدی، سه بعدی و شش بعدی در این مرکز خرید پردیس سینمایی وجوددارد و تماشاگران زیادی برای تماشای فیلم به آنجا مراجعه می کنند. حتما بعد از یک خرید حسابی یک فیلم را انتخاب کنید و از تماشایی آن لذت ببرید.

بزرگترین سوپر مارکت میگروس

تمام وسایل مورد نیاز خوراکی و آشپزخانه تان را از این مرکز خریداری کنید. سبزیجات، میوه جات و پروتئین های مانند گوشت و مرغ تازه در این مرکز خرید می توانید براحتی خریداری کنید.

بهترین سوپرمارکت در میگروس آنتالیا

جذاب ترین بخش ، بخش بازی کودکان

اگر فرزندی دارید و می خواهید کمی در این مرکز بچرخید اما کودک شما اجازه نمی دهد. یک قسمتی برای آن کودکان در نظر گرفته اند. فرزندان ۱ تا ۵ سال خودتان را برای چندین ساعت در آنجا بگذارید و براحتی به خرید خودتان ادامه دهید.

بخش کودکان در میگروس آنتالیا

و در انتها بازدید از تمام مرکز خرید میگروس آنتالیا فراموش نکنید

میگروس یک مرکز خرید و تفریحی به حساب می آید اما جذابت ترین مراکز تفریحی آنتالیا در میگروس نیست. اگر هیچ گونه آشنایی با این مراکز خرید ندارید پیشنهاد می کنم مقاله مرتبط با آن را حتما مطالعه کنید. اینطوری به مشکل برنخواهید خورد و بهترین مسافرت را برای خودتان رقم خواهید زد.

آنتالیا مراکز خرید آنتالیا

نظرات کاربران