مرکز خرید آنکامال آنکارا؛ گسترده ترین مرکز خرید در آنکارا

4176 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مرکز خرید آنکامال در آنکارا

برای شما هم خرید به عنوان یکی از لذت بخش ترین تفریح ها به حساب می آید؟ اکثر خانم ها علاقه ی فراوانی به خرید کردن دارند. اما مهم است که برای خرید کدام یک از مراکز را انتخاب می کنند. اگر به مکانی بروید که هیچگونه جنس باکیفیت را برای فروش ندارد مطمئنا وقت و زمان خودتان را هدر خواهید داد.

کشور ترکیه یکی از گردش پذیرترین کشورهای همسایه است و سالانه مسافران زیادی برای تفریح به آنجا سفر می کنند. مسافران زیادی به شهرهای مانند استانبول، آنکارا، آنتالیا و ازمیر سفر می کنند.

اما اگر قصد دارید برای خرید کردن به شهر آنکارا سفر کنید پیشنهاد می کنم به مرکز خرید آنکامال هم حتما سربزنید. در ادامه تمام جزئیات این مرکز خرید را برای شما معرفی کنیم؛ حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید.

آنکارا شهری پراز جنب و جوش

وقتی به سفر می روید اولین چیزی که به چشم می خورد جنب و جوش افرادیست که در آن شهر زندگی می کنند. زیبای یک شهر به سرزندگی آن  است.

آنکارا یکی از قدیمی ترین شهرهای ترکیه است. مسافران و گردشگران زیادی شهر استانبول را با آنکارا اشتباه می گیرند. شاید به خاطر اینکه یک مرکز سیاسی است و تمام همایش های بین المللی در این شهر برگزار می شود.

شهرآنکارای ترکیه

اما این نکته را یادآوری می کنم مراکز خرید در شهر آنکارا هرروز در حال افزایش است و می تواند عالی ترین خرید را انجام دهید. اما کدام یک از این مراکز جزء بهترین ها هستند؟ کدام از آنها مارک و برندهای معرفی در آنجا شعبه دارند؟  به کدام یک می توانید اعتماد کنید؟

آنکارا مراکز خریدی همچون کیزیلا، کاروم،ناتاوگا، کنت پارک، آرمادا و آنکامال را در خودش جا داده است که می توانید ساعت ها زمان خودتان را در آنجا بگذرانید و تمام اجناس مورد نیازتان با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کنید. در ادامه بزرگترین مرکز خرید در شهر آن

چرا به آنکارا سفر کنید؟

آنکارا شهری با قدمت چندین هزار ساله است. تک تک جاذبه های دیدنی شهر آنکارا شما را شگفت زده خواهد کرد و نمی دانید به بازدید کدام یک از آن مکان ها بروید تا یک خاطره دلچسبی برای خودتان ثبت کنید. اما یکی از چیزهای که برای مسافران بسیار هیجان انگیز است خرید کردن است. خرید بهترین لباس مردانه یا زنانه، خرید لباس های کودکانه، خرید لوازم جانبی بسیار با کیفیت، خرید اسباب بازی های که تا به امروز ندیده اید.

آنکارا پایتخت ترکیه

بدون شک در شهر آنکارا بهترین خرید را انجام خواهید داد و مطمئنا در سفرهای بعدی بجای بازدید از مناطق دیدنی اولین کاری که انجام میدهید خرید کردن از بهترین مراکز خرید در شهر آنکارای ترکیه است.  شاید فرصت نکنید که به تمام مرکز خریدها سر بزنید اما پیشنهاد می کنم که مرکز خرید آنکامال حتما سر بزنید و اینطوری می توانید بهترین و عالی ترین خرید را انجام دهید.

سفر یکروزه ی ما به آنکامال ترکیه را از دست ندهید به تمام چیزهای که مدنظرتان است را در اینجا توضیح خواهیم داد و می توانید سفر عالی را در این مرکز خرید تجربه  کنید.

هرآنچه که درباره مرکز خرید آنکامال باید بدانید

آنکامال در سال ۱۹۹۹ با نام مرکز خرید میگروس آنکارا فعالیت خودش را شروع کرد و مسافران و گردشگران زیادی به آنجا سر می زنند و به شدت تقاضا برای رفتن به این مرکز خرید هرروز بیشتر از قبل می شود. مرکز خرید وسیع تر و بزرگتر و جدیدی با  نام “آنکامال” در ۱۲ می ۲۰۰۶ در فعالیت خودش را شروع کرد. عظمت این مرکز خرید به قدری زیاد است که هرکسی که برای بار اول از این مرکز خرید بازدید می کنند حیرت و شگفت زده می شود.

مرکز خرید آنکامال آنکارا

برند و مارک های ترکیه و اروپا در این مرکز خرید در حال فعالیت هستند، این برندهای که در این مرکزخرید درحال فعالیت هستند شامل موارد زیر می گردد:

  • برندهای مشهور رومن
  • سارار خوش نام در ترکیه
  • زارا محبوب ترین مارک در آنکارا
  • مانگوی آنکارای ترکیه
  • برند معروف تاپ شاپ
  • برند ترکی کلزیون
  • برند خوش نام کلزیون
  • برند فابریکا
  • برند لوفیان در شهر آنکارا
  • برند دفاکتو
  • برند ال سی واکیکی
  • مودوسیتی
  • فلو
  • بوینر اسپرت
  • مارک اند اسپنسر
  • اچ اند ام
  • بوینر
  • منگو
  • جک اند جونز

شرکت مدیریت پروژه “Ece Turkiye” مدیریت و اجاره واحدهای آنکامال را اداره می کند و باعث شده خرید همراه با تجربه ای متفاوت، لذت بخش، و خاطره ای خوشایند از زندگی ایجاد شود. هر روز بین ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می توان از این مرکز دیدن کرد.

امکانات رفاهی و تفریحی شهر مرکز خرید آنکارا

آنکامال در آنکارا یکی از بزرگترین مراکز خرید در شهر به حساب می آید. علاوه براینکه مراکز خرید بسیار بزرگی در اینجا فروشگاه دارند اما باید بگوییم که امکانات رفاهی دیگر همچون رستوران، فوت کورت، سالن تئاتر، زمین بازی، محل بازی برای کودکان و کافی شاپ های گوناگون هم در اینجا در حال فعالیت هستند. اگر قصد این را دارید که به این مرکز خرید بروید از ساعت ۱۰ صبح باز می شود و ۱۰ شب می توانید چندین و چندبار خرید خودتان را انجام دهید.

 آنکامال؛ بزرگترین مرکز خرید آنکارا

اگر با ماشین شخصی خود به شهر آنکارا رفته اید یا یک ماشین اجاره کرده اید و نگران جای پارک در مراکز خرید در شهر آنکارا هستید باید این موضوع را برای شما بازگو کنم که تمام مراکز دارای یک پارکینگ هستند. آنکامال هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود اما بزرگتر از بقیه پارکبنگ های مراکز خرید هست. یک ویژگی بسیار عالی دیگری که این مرکز دارد می توانید قبل از رفتن به مرکز خرید جای پارک خودتان را رزرو کنید.

آدرس مرکز خرید آنکامال آنکارای ترکیه

خیابان غزی مهلواسی، بلوار ملوان، پلاک ۲

شماره تلفن: ۰۹۰۳۱۲۵۴۱۱۲۱۲

آدرس وب سایت: www.ankamall.com.tr

 

آنکارا مراکز خرید آنکارا

نظرات کاربران