مرکز خرید آرکادیوم آنکارا؛ تنها فرصت خرید باکیفیت ترین اجناس در ترکیه

4051 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مرکز خرید آرکادیوم آنکارا

شما هم جزء آن دسته افراد هستید که موقع خرید به تنها چیزی که فکر می کند انتخاب بهترین کیفیت اجناس مورد نظر است؟ و اگر این خرید هم در یک کشور دیگر باشد، مطمئنا این نگرانی را دارید کدام یک از بوتیک ها، فروشگاه ها یا مزون ها مناسب برای خرید کردن هستند.
مراکز خرید در آنکارا هرروز بیشتر از قبل می شود و فهمیدن اینکه کدام یک از آنها مناسب است که بتوانیم لیست خریدمان را با بالاترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت خریداری کنیم.
اما در این متن می خواهیم در مورد مرکز خرید آرکادیوم آنکارا صحبت کنیم، یک مرکز خریدی که تمام اجناس در آن با کیفیت و برند های اصل در حال فعالیت هستند.

آنکارا، شهر افسانه ای ترکیه

وقتی صحبت در مورد افسانه یک شهر می کنیم به این مفهوم که آن شهر دارای قدمت بیش از دوهزار سال دارد. اینجاست که باید سراغ پدر و مادربزرگ ها رفت. قصه و افسانه های عجیب را برایتان تعریف می کنند که کمی سخته بخواهید آنها را باور کنید.

آنکارا پایتخت ترکیه
آنکارا شهری پر از رمز و راز است. البته از تمام این عجایب بگذریم به مکانهای تفریحی و دیدنی خواهیم رسید که تا به امروز ندیده اید. اما اگر هدفتان از سفر تنها خرید کردن باشد باید به شما یادآوری کنم که بهترین شهر را انتخاب کرده اید.
اگر به دنبال ارزان ترین مراکز خرید در آنکارا هستید؛ کلی مطلب در مورد آنها در ترک مگ نوشته ایم پیشنهاد می کنم حتما قبل از سفر در مورد آنها بخوانید.اینچنین می توانید خریدی عالی را انجام دهید.

مرکز خرید آرکادیوم، باورنکردنکی ترین مرکز خرید در ترکیه

اگر به دنبال یک مرکز خرید هستید که برندهای معروف و مشهور در دنیا فعالیت می کنند، آرکادیوم یکی از بهترین و مهم ترین مراکز خرید در شهر آنکارا به حساب می آید. وقتی وارد چنین مرکز خرید بزرگ شوید با چیزهای عجیب و غریب روبرو میشوید.

مرکز خرید آرکادیوم آنکارا، بزرگترین مرکز خرید ترکیه
مرکز خرید آرکادیوم در مساحت بیش از ۳۶۰۰ متر مربع ساخته شده. هر طبقه به بخش های مختلف تقسیم کردند. در طبقه همکف با فروشگاه های لباس و پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه روبرو می شوید.

 خرید از آرکادیوم آنکارا از دست ندهید
به طبقه اول که بروید با لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، دیجیتال، بورس موبایل، ساعت و جواهر، بدلیجات، شکلات و شیرینی، چرم و لوازم جانبی، دکور و لوازم خانگی هستند روبرو خواهید شد. هرکدام از فروشگاه ها مختص یک برند خاص اروپایی یا ترکیه که با اطمینان می توانید خرید مورد نظر خودتان را انجام دهید.

برندهای پرطرفدار در مرکز خرید آرکادیوم

برندهای محبوب دنیا و ترکیه در این مجموعه بزرگ در حال فعالیت هستند از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• برند محبوب و مشهور لوفیان
• کلزیون، برند برتر سال ترکیه
• فابریکا، پرفروش ترین برند در ترکیه
• ال سی وایکیکی؛ مشهورترین و بهترین برند ترکیه

و اما برندهای محبوب در دنیا

• گوچی یا GUCCI
• لویی ویتون یا LV
• دیور یا DIOR
• پرادا یا PRADA
• شنل
• آرمانی یا Armani
• ورساچه یا Versace

امکانات و ویژگی های مرکز خرید آرکادیوم آنکارا

آرکادیوم شهر آنکارا تنها برای خرید کردن نیست. می توانید از ثانیه ثانیه های که به این مرکز خرید رفته اید لذت ببرید. پر از چیزهای جالب و هیجان انگیز در این مجموعه بزرگ وجود دارد. شهربازی کوچک برای کودکانتان، رستوران های با غذاهای خوشمزه و خوش رنگ، کافه های مدرن و سنتی، فوت کورت های عالی، مرکز بازی و سرگرمی، سینما و گیم نت، اتاق فرار، سینما، سینما چند بعدی و بانک را در این مرکز خرید آرکادیوم آنکارا وجود دارد.

کافی شاپ در مرکز خرید آرکادیوم آنکارا
در چنین جای گردش کنید میتواند بهترین ثانیه و لحظه ها را تجربه کنید تا به امروز آنرا تجربه نکرده باشید. هر چه جلوتر برید با چیزهای جدید روبرو خواهید شد که تا به حال ندیده اید.
اگر به مراکز خرید دیگر در آنکارا بروید امکانات کمتری را خواهید دید و معروفیت مرکز خرید هم برای تمام و کمال بودن آن است.

بهترین جای پارک در مرکز خرید آرکادیوم کجاست

مسافران و گردشگران زیادی هستند که با ماشین شخصی سفرهای خودشان را ادامه می دهند و در بعضی اوقات هم شما را با مشکل جای پارک مواجه می کند. اما در شهر آنکارا پارکینگ های بزرگی در اطراف تمام مکانهای تفریحی و دیدنی ساخته شده است.

پارکینگ مرکز خرید آرکادیوم آنکارا
اما مرکز خرید آرکادیوم آنکارا، بزرگترین پارکینگ را در زیر همکف در دو طبقه ساخته است و نمی خواهد دیگر نگران جای پارک خودتان باشید.

آدرس و تماس تلفن آرکادیوم آنکارا

ترکیه، آنکارا، خیابان کرو ماهلیسی، شماره ۱۹۲
شماره تماس : ۹۰۳۱۲۲۴۱۱۵۰۰

و در انتها لذت خرید را در شهر آنکارا از دست ندهید

شهر آنکارا پر از هیجان و شور است. اما هیجان انگیز ترین قسمت سفر خرید کردن از مراکز خرید ارزان و گران قیمت است. آرکادیوم آنکارا یکی از بزرگترین مراکز خرید در ترکیه است. اما یک پیشنهاد شگفت انگیز دیگری برای شما دارم و اینکه به مرکز خرید آرمادا آنکارا حتما سر بزنید. بهترین و باکیفیت ترین اجناس را می توانید در این مرکز خریداری کنید.

آنکارا مراکز خرید آنکارا

نظرات کاربران