معرفی ۵ تا از معروف‌ترین مراکز خرید ازمیر ترکیه

3004 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
معرفی مراکز خرید ازمیر ترکیه

ازمیر پس از استانبول و آنکارا به‌عنوان سومین شهر بزرگ ترکیه شناخته می‌شود. این شهر جاذبه‌های دیدنی و گردشگری متعددی دارد و به همین دلیل سالانه گردشگران بسیاری از سراسر جهان به ازمیر سفر می‌کنند. یکی از جاذبه‌های گردشگری ازمیر مراکز خرید این شهر هستند. خرید در ازمیر یکی از بخش‌های لذت‌بخش سفر است.

با توجه به اینکه مراکز خرید ازمیر امکانات رفاهی جالبی هم دارند گردشگران ساعت‌ها در این مراکز خرید به تفریح و سرگرمی مشغول می‌شوند. اگر قصد سفر به ازمیر را دارید آشنایی با مراکز خرید این شهر خالی از لطف نیست. برای آشنایی با بهترین مرکز خرید ازمیر همراه ما در ترک مگ باشید.

۱- مرکز خرید اپتیموم اوت لت، یکی از جدیدترین مراکز خرید ازمیر

یکی از جدیدترین مراکز خرید ازمیر اپتیموم اوت لت نام دارد. این مرکز خرید که فاصله چندانی با فرودگاه ندارد در یک ساختمان پنج طبقه بزرگ احداث شده است. طبقه اول مرکز خرید اپتیموم ازمیر به فروش لوازم برقی و خانگی اختصاص دارد. در طبقه‌های بعدی شما می‌توانید انواع جواهرات را خریداری کنید و در طبقه‌های بالاتر وسایل کودک و نوجوان به فروش می‌رسد. در این مجموعه یک پیست اسکی و فود کورت قرار دارد که برای استراحت و تفریح فوق‌العاده به نظر می‌رسند.

در مرکز خرید اپتیموم شهر ازمیر می‌توانید برندهای معروف لباس ترکیه را خریداری کنید. البته این مرکز خرید جزو بازارهای ارزان ازمیر به شمار نمی‌رود اما در حراج‌های فصلی و آخر سال تخفیف‌های خوبی را در نظر می‌گیرند. اگر با خودروی شخصی یا کرایه‌ای به این مرکز خرید مراجعه کردید نگران پارکینگ نباشید. پاساژ اپتیموم ازمیر یک پارکینگ اختصاصی زیرزمینی دارد که برای بازدیدکنندگان قابل استفاده است.

مرکز خرید اپتیموم اوت لت، یکی از جدیدترین مراکز خرید ازمیر

۲- بازار کِمِرالتی ازمیر، خرید در ازمیر در مغازه‌های یک بازار سنتی

بازارگردی و تماشای غرفه‌هایی که حال‌وهوای قدیمی دارند در هر نقطه از جهان می‌تواند جذاب باشد. در بازارهای قدیمی با فرهنگ‌هایی به قدمت چندین هزارساله شاید آشنا شویم. اگر به تماشای بازارهای سنتی و گپ و گفت با مغازه‌ داران و عابرین علاقه دارید ما به شما بازار کمرالتی ازمیر را معرفی می‌کنیم. این بازار قدیمی در شهر ازمیر محل خوبی برای خرید سوغات و یادگاری از سفر به ترکیه است.

برج قدیمی ساعت، حمام و مسجد از بناهای تاریخی نزدیک بازار کمرالتی ازمیر هستند که بازدید از آن‌ها را نباید از دست داد. در اطراف این بازار سنتی رستوران‌ها و کافه‌های جذابی وجود دارد و محل خوبی برای برای استراحت ،صرف غذا و نوشیدن یک فنجان قهوه ترک هستند. در بازار کمرالتی می‌توانید صنایع دستی ترک خریداری کنید. اگر به دنبال خرید لباس به‌صورت عمده و با قیمت ارزان هستید بهتر است به شهر استانبول سفر کنید. مراکز خرید عمده لباس در استانبول محل خوبی برای یک خرید به صرفه البسه در تعداد بالا هستند.

بازار کِمِرالتی ازمیر، بازار سنتی و قدیمی ازمیر

۳- مرکز خرید آگورا در ازمیر، بزرگ‌ترین مرکز خرید ازمیر ترکیه

در شهر ازمیر پاساژ و مراکز خرید متعدد ومتنوعی وجود دارد. یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ازمیر که در حدود ۳۰ هزار مترمربع فضای سرپوشیده و ۹۰ هزار مترمربع فضای روباز دارد، مرکز خرید آگورا است. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۳ افتتاح شد و محل خوبی برای خرید و تفریح است. شما می‌توانید ساعت‌ها در مرکز خرید آگورا ازمیر به گشت‌وگذار مشغول باشید بدون آن که متوجه گذشت زمان شوید.

در پاساژ آگورا یک سینما قرار دارد که می‌توانید جدیدترین فیلم‌های روز جهان را در آن تماشا کنید. همچنین اگر تمایل به صرف بهترین غذاهای ترکیه دارید رستوران‌ها و کافه‌های این مجتمع تجاری آماده پذیرایی از شما هستند. در مجتمع تجاری تفریحی آگورا می‌توانید انواع زیورآلات، اسباب بازی،‌ کتاب، وسایل الکترونیک و هر وسیله‌ای که فکر می‌کنید را بخرید.

لذت خوردن بهترین غذاهای ترکیه در رستوران‌های مرکز خرید آگورا در ازمیر

۴- مرکز خرید کیپا ازمیر، گردش و خرید در یکی از مراکز خرید جذاب ازمیر

یکی از جذابیت‌های مراکز خرید ازمیر داشتن امکانات تفریحی و سرگرمی است. مرکز خرید کیپا یکی از همان مکان‌هایی است که می‌توانید علاوه‌بر خرید، از امکانات رفاهی آن هم استفاده کنید. مجتمع تجاری کیپا یک ساختمان سه طبقه است که در آن لباس، کتاب، لوازم الکترونیک و بسیاری از مایحتاج دیگر به فروش می‌رسند. در این مرکز خرید رستوران و کافی شاپ‌های متعددی وجود دارد و برای صرف غذاها و دسرهای ترکیه‌ای مناسب هستند.

اگر به تماشای فیلم هم علاقه دارید در مرکز خرید کیپا ازمیر یک سینمای بزرگ و مجهز قرار دارد. در این سینما می‌توانید فیلم‌های جذاب و جدید روز ترکیه و جهان را تماشا کنید. در فاصله کوتاهی از پاساژ کیپا مسجد سالیچی اقلو و مسجد شادیروان قرار دارد. این دو مسجد از جاذبه‌های تاریخی ازمیر به شمار می‌روند و به شما توصیه می‌کنیم حتما از آن‌ها بازدید کنید.

مرکز خرید کیپا ازمیر، گردش و خرید در یکی از مراکز خرید جذاب ازمیر

۵- مرکز خرید اژه پارک ازمیر، بهترین مرکز خرید در ازمیر ترکیه

مرکز خرید اژه پارک به‌عنوان مدرن‌ترین و بهترین مرکز خرید در ازمیر ترکیه شناخته می‌شود. این مرکز خرید امکانات تفریحی بسیاری مانند ۶ سالن سینما، سالن بیلیارد، سالن بولینگ، رستوران و کافی شاپ‌های متعدد و وسایل سرگرمی دیگری دارد که برای هر شخصی جذاب است. در مرکز خرید اژه پارک ازمیر ۱۱۵ مغازه وجود دارد و می‌توانید انواع کیف و کفش، بدلیجات، پوشاک و البسه، لوازم آرایشی و بهداشتی و ساعت را خریداری کنید.

اژه پارک ازمیر، بهترین مرکز خرید در ازمیر ترکیه

در این مقاله بهترین مراکز خرید ازمیر را معرفی کردیم. آیا تجربه سفر به شهر ازمیر یا خرید در ازمیر را دارید؟ کدام یک از این مرکز خرید‌های معرفی شده امکانات تفریحی و رفاهی بیشتری دارند؟ خوشحال می‌شویم که تجربیات خود از سفر به ازمیر را با ما و خوانندگان ترک مگ در انتهای همین صفحه به اشتراک بگذارید.

ازمیر

نظرات کاربران