قلق خرید پروازهای لحظه آخری هواپیما

1268 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
قلق خرید پروازهای لحظه آخری هواپیما

سفر با هواپیما در کم ترین زمان شما را به مقصدتان خواهد رساند و یک تجربه دل انگیز را برایتان به ارمغان خواهد آورد. اما بسیاری از افراد به دلیل بالا بودن قیمت بلیط هواپیما از خرید آن اجتناب می کنند. ما به شما خرید بلیط ارزان هواپیما رو توصیه می کنیم. تعجب نکنید شما با دانستن یک سری نکات می توانید بلیط سفر خود را با ارزان ترین قیمت تهیه کنید.

بلیط لحظه آخری

از بلیط های لحظه آخری جا نمانید

پیش از هر چیزی باید با انواع بلیط هواپیما آشنا شوید. زمانی که مقد خود را مشخص می کنید، برای تهیه بلیط با سه نوع مواجه خواهید شد که عبارتند از:

۱- بلیط سیستمی: هزینه این بلیط طبق تعرفه تعیین شده توسط ایرلاین بوده و هیچ تخفیفی ندارد. شما می توانید در مواقع ضروی آن را کنسل کرده یا استرداد نمایید.

۲- بلیط چارتری: بلیط چارتری تفاوت زیادی از نظر خدمات ارائه شده به مسافر با نوع سیستمی ندارد. تفاوت آن ها در قیمت و زمان فروش است. در بلیط چارتری در صورت کنسل کردن و استرداد مبلغی هم از بابت جریمه از هزینه بلیط کسر شده و به شما بازگردانده می شود. نرم بلیط چارتر هواپیما برای کودکان ۲ الی ۱۲ سال هم مانند بزرگسالان محسابه می شود.

۳- بلیط لحظه آخری: این بلیط، جز ارزان ترین بلیط های هواپیما می باشد که افراد زیادی به دنبال خرید و تهیه آن هستند. بلیط هایی که در لحظه آخر و زمان های پایانی پرواز ارائه می شوند و هزینه کمتری دارند. اگر قصد خرید چنین بلیطی را برای سفر دارید باید از پیش چمدان خود را بسته باشید.

حال که با سه نوع بلیط هواپیما آشنا شده اید، باید بدانید که بلیط لحظه آخری هواپیما قیمت ارزان تری داشته و نباید این فرصت را از دست بدهید. از سری مزایایی که خرید این بلیط برایتان به ارمغان خواهد آورد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرداخت هزینه کمتر برای بلیط
  • دریافت خدمات بلیط چارتری
  • مدیریت هزینه های سفر و داشتن بودجه بیشتر

بهترین زمان خرید بلیط های ارزان

دانستن قلق در زمان خرید به شما کمک می کند تا با بهترین قیمت یک خرید رضایت بخش داشته باشید. خرید بلیط هواپیما هم قلق خاص خود را دارد که اگر با آن آشنا باشید، برنده شما خواهید بود. قرار نیست همیشه برای خرید تا لحظات آخر صبر کنید و  بلیط لحظه آخری بگیرید. از طرفی نباید برای تهیه بلیط هواپیما هم خیلی زودتر از تاریخ سفر اقدام کنید که برایتان توجیه اقتصادی نخواهد داشت. چرا که در اوایل عرضه بلیط، قیمت آن بیشتر خواهد بود. درست است که این قیمت بالاتر از استاندارد نیست اما با گذشت زمان و برای تکمیل کردن ظرفیت هواپیما با قیمت های پایین تری هم به مشتریان ارائه می شود. اگر کمی هوشیار باشید میتوانید در همین مواقع بلیط سفرتان را تهیه کنید. توجه کنیدف اگر سفر شما برای مواقع پر تردد و پر مشتری مانند ایام عید است، باید برای خرید سریعتر اقدام کنید چرا که تقاضا در این بازه زمانی زیاد است و کارتان را سخت خواهد کرد.

برای خرید بلیط به روزهای هفته هم توجه کنید. طبق تجربیات به دست آمده روزهای چهارشنبه گران ترین بلیط ها را دارد و اگر مجبور نیستید، بهتر است در این روز خرید خود را ثبت نکنید. در مقابل روزهای دوشنبه و سه شنبه بهترین زمان برای خرید بلیط خواهد بود چرا که کم ترین قیمت را به خود اختصاص می دهند. این یک نکته کلی است و همیشه استثنا وجود دارد و ممکن است قیمت ها در روزهای هفته جا به جا شوند.

بهتر است برای خرید بلیط در صبح اقدام کنید. چرا که تقضا کمتر بوده و به همین قیمت قیمت ها هم کمی ارزان است. از طرفی فرودگاه خلوت بوده و زمان زیادی را صف گیت منتظر نخواهید بود. ناگفته نماند که تاخیر در پرواز های تایم صبح هم به نسبت کمتر است.

پرفروش ترین بلیط های چارتری

بلیط های چارتری به صورت یکجا توسط موسسه و شرکت های مختلف تهیه می شود و به مرور با نزدیک تر شدن به زمان پرواز قیمت آن ها پایین می آید تا فروخته شوند. در این میان یک سری از مقصدها وجود دارد که بلیط لحظه آخری آن ها طرفداران بسیار زیادی دارد. از پر فروش ترین بلیط های چارتی می توان موارد زیر را نام برد:

مشهد

سفر به مشهد همیشه صدر جدول قرار داشته و مسافرین زیادی به همراه دارد. به همین خاطر بلیط چارتر مشهد یا همان بلیط لحظه آخری، قیمت چندان پایینی ندارد چرا که در هر صورت مسافرینی خواهند بود که آن را تهیه کنند. همچنین به علت تقاضا زیاد بلیط لحظه آخری مشهد خیلی زود تمام می شود و باید عجله کنید.

استانبول

در بین سفرهای خارجی، استانبول بیشتری تقاضا را به خود اختصاص داده است. افراد بسیار زیادی هستند که چمدان خود را بسته و منتظر بلیط لحظه آخری استانبول می باشند تا از این سفر پر هیجان جا نمانند.

سایر پر فروش ترین ها

بلیط لحظه آخری اهواز مشهد ، تهران، ارمنستان، آنتالیا و… هم در رتبه های دیگر جدول قرار دارند.

پروازهای لحظه آخری هواپیما

چگونه بلیط لحظه آخری بخریم؟

موسسه های بسیار زیادی هستند که بلیط های لحظه آخری هواپیما را عرضه می کنند. اما شما باید به سراغ یک موسسه و شرکت معتبر بروید که اطلاع رسانی درست و به موقع هم داشته باشد تا بتوانید جهت خرید بلیط مد نظرتان اقدام کنید. آنیل پرواز با ارائه بلیط های لحظه آخری برای مقاصد مختلف در خدمت شما است. میتوانید یک سفر آرام و به یاد ماندنی را آنیل پرواز تجربه کنید. قیمت بلیط ها بسیار مناسب بوده و دارای تخفیف های ویزه هم در برخی ایام هستند. اگر می خواهید از این تخفیفات جا نمانید، با ما همراه باشید.

جمع بندی

تهیه بلیط ارزان هواپیما کار سختی نیست. تنها باید به یک سری نکات توجه کنید و برای خرید عجله نداشته باشید. صبوری بیش از حد هم ممکن است شما را از سفر جا بگذارد و نتوانید بلیط پیدا کنید. شما باید شمع روشن داشته باشید و پیگیر بلیط ها باشید تا در بهترین زمان بهترین خرید را انجام دهید و با پرداخت هزینه کمتر از چارتر، بلیط مد نظرتان را تهیه نمایید.

دسته‌بندی نشده

نظرات کاربران