ساحل پاترا آنتالیا٬ اولین و شگفت انگیزترین ساحل در آنتالیا

3837 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
ساحل پاترا آنتالیا

ترکیه کشوری با جاذبه ها تفریحی فراوان که سالانه مسافران و گردشگران زیادی برای گردش و تفریح به این کشور مسافرت می کنند. یکی از گردشپذیر ترین شهرها آنتالیای ترکیه است. این شهر مملو از ساحل های جذاب که می توان سفری عالی را برای خودتان طراحی کنید.

آنتالیا٬ شهری از شگفتی ها ترکیه

آنتالیا یکی از استان های ساحلی ترکیه است که ازجنوب به دریای مدیترانه و از شرق به شهر سریک متصل شده است و هرمسافری که به این شهر سفر میکند حیرت زده می شود.  با اینکه شهر کوچکی است اما جاهای تفریحی آنتالیا بیشتر از تصور است و این شهر پر از سکوت و آرامش زیادی است٬ به همین دلیل هم مسافران زیادی تنها مقصد خود می دانند.

غروب ساحل پاترا آنتالیا

در ده سال اخیر حضور گردشگران به شهرهای ترکیه موجب شده که‌ مسئولان دولت ترکیه امکانات رفاهی و تفریحی مهیجی را برای این شهر ایجاد کنند. از جمله جاهای تفریحی می توان به تفریحات آب(فلای برد٬ غواصی٬پاراسل و غیره)٬ آکواریوم آنتالیا٬ ماهیگیری درآب های مدیترانه٬ رفتینگ یا قایق سواری٬ آبشارهای بی نظیر شهر آنتالیا٬ گلف٬ فوتبال و کلی تفریحات مهیج دیگر اشاره کرد.

البته تفریحات تنها به این مواردی که گفتیم ختم نمی شود بلکه ساحل های بسیار شگفت انگیزی هم در این شهر وجود دارد و در سفر به آنتالیا پیشنهاد می کنم به حداقل ۳ تا از ساحل ها سر بزنید. با ترک مگ همراه شوید تا تمامی آنها را برای شما معرفی کنیم.

بهترین ساحل در شهر آنتالیا کدام است

شهری پر از اسرار و شگفتی که هر مسافر و گردشگری را حیرت زده کرده است. آنتالیا در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است و پس به تبع دارای ساحل های شنی و مرجانی که شهر را درخشان کرده است. ساحل لارا٬ سیده٬ کنیالتی٬ چیرالی٬ فاسلیس٬ پاترا٬ کمر و کلی جاهای دیگر وجود دارد که اگر ترک مگ را همراهی کنید تک تک آنها را معرفی می کنیم.

ساحل پاترا آنتالیا ترکیه

اما اگر علاقه داشته باشید در مورد بهترین ساحل های آنتالیا به طور مفصل توضیح داده ایم پیشنهاد میکنم مقاله مرتبط را بخوانید. امروز قصد داریم در مورد درخشان ترین ساحل ها صحبت کنیم.

اوقاتی شاد در ساحل پاترا

ساحل پاترا یکی از نمادهای معروف منطقه آلانیا در نزدیکی شهر آنتالیا است که هرساله دو میلیون مسافر وارد شهر شگفتی ها می شود. آلانیا یکی از معروف ترین شبه جزایر در ترکیه است که قدمت هزار ساله دارد و در همان دوران به عنوان پایتخت تابستانی ملکه هلنیست مصر باستان شناخته شده بود. داستان های هم وجود دارد که ملکه در ماسه های طلایی ساحل آفتاب گرفته و همچنین در آبهای کریستالی ساحل پاترا شنا می کردند.

لحظاتی شاد در ساحل پاترای آنتالیا

اگر پاترا را در روز از دو کیلومتری نگاه کنید یک ترکیب عالی از ‌‌دریا٬ شن و خورشید را خواهید دید. ساحلی با آب های تمیز که دارای شن و ماسه های طلایی است که شگفت انگیزترین منظره را خواهید دید.

این ساحل به قدری جذاب است که آدم های سرشناس به پاترا برای استراحت چند روزه سفر کرده اند٬ از جمله این افراد شاکیروگل رئیس انجمن هتل های کلئوپاترا که پولدارترین فرد در شهر آنتالیا به حساب می آید.

گردشگرانی که وارد این ساحل برای تفریح می شوند اغلب از کشورهای آلمان٬ اسکاندیناوی٬ بالتیک و روس هستند که براساس آمارها ۲۰ درصد افزایش داریم.

امکانات و ویژگی ساحل پاترا

پاترا یکی محبوب ترین ساحل ها در شهر آنتالیا است که  تفریحات مهیجی در کنار ساحل وجود دارد. از جمله آنها می توان به پاراسل٬ غواصی٬ قایق سواری٬ جت اسکی٬ فلای برد و از همه مهم تر از شاتل اشاره کرد.

یک مسیر بسیار زیبا برای دوچرخه سواری برای افراد علاقمند در نظر گرفته اند٬ مسیری بسیار شگفت انگیز و حیرت انگیز که هر کسی برای تفریح به آنجا می رود را سر شوق و ذوق می آورد.

تفریحات عالی در ساحل آنتالیا

یک لژ بسیار بزرگ برای افرادی که علاقمند به ماهیگیری هستند در نظر گرفته اند٬ اما تنها از ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر اجازه ماهیگیری دارید.

از همه قشنگتر قمست خوراکی های خوشمزه که بسیار رنگ و وارنگ است و بوهای عالی به مشامتان می رسد و هوس می کنید حداقل یکی  از خوراکی ها را امتحان کنید.

اگر بچه همراه خودتان به آنتالیا بردید اصلا نگران بازی کردنش نباشید٬ در کنار ساحل پاترا یک مکان بزرگی برای بازی کودکان وجود دارد که می توانید بچه یتان را برای ساعت ها سرگرمش کنید.

در قسمت شمالی ساحل پاترا زمین بزرگ ورزشی ساخته شده است که دارای زمین بدمینتون٬ میز پینگ پنگ٬ پیست اسکیت و مسیر پیاده روی یکی از جذاب ترین قسمت های ساحل به حساب می آید.

غروب های دل انگیز ساحل پاترا را هرگز از دست ندهید.

بهترین راه دسترسی به ساحل پاترا کدام است

ساحل پاترا از آنتالیا حدود ۱۳۵ کیلومتر فاصله دارد و برای رفتن به ساحل زیبای آنتالیا همه مدل وسیله نقلیه از جمله تاکسی٬ اتوبوس٬ مترو (البته تا نزدیکی های ساحل) وجود دارد.

و در انتها دلچسب ترین لحظه ها در ساحل پاترا بگذرانید

همانطور که گفتیم ساحل پاترا در نزدیکی شهر آنتالیا است و جاذبه های تفریحی بسیار زیادی دارد. اما تنها به این تفریحات بسنده نکنید به ساحل های دیگر هم بروید از جمله آنها کشتی تفریحی آنتالیا و ساعت های دلچسبی را برای خودتان بسازید.

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران