بهترین رستوران های گیاهی در آنتالیا را بشناسید

46308 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
رستوران گیاهی در آنتالیا

آنتالیا یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری و تفریحی است که سالانه مسافران و گردشگران بسیاری از سراسر دنیا وارد این شهر می شوند. گاهی اوقات گلایه های از افرادی که گیاه خوار هستند می شنویم که در سفر به آنتالیا هیچ رستوران گیاهی وجود ندارد یا به سختی این رستوران های را پیدا می کنند.

فکر می کنم شما هم جزء این دسته از افراد باشید که دغدغه سبک زندگی سالم خودتان را داشته باشید. اگر اینطور است پیشنهاد می کنم حتما در ادامه مقاله ما را همراهی کنید.

آنتالیا کجاست؟

آنتالیا یکی از بزرگترین استان های ترکیه است و جزء هشتمین شهر گردش پذیر این کشور می باشد. آنتالیا در جنوب غربی کشور ترکیه قرار گرفته است و از جنوب به دریایی مدیترانه و از شرق به شهر سریک می رسد.

آنتالیا  با وجود داشتن سواحل شگفت انگیز یکی از بهترین جاها برای بدست آوردن آرامش است و همچنین دارای تفریحات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی هست. مسئولان شهری آنتالیا برای توسعه صنعت گردشگری سرمایه گذاری در این شهر را شروع کردند.

اما تنوع مسافران و گردشگران با فرهنگ های گوناگون موجب شده است که مطابق با سلیقه افراد امکانات رفاهی بسیاری ساخته شود. از جمله امکانات  می توان به بهترین رستوران ها در شهر آنتالیا اشاره کرد که  با سبک غذای متفاوت در جای جای شهر ایجاد کرده اند.

آنتالیا، شهر ساحلی ترکیه

بهترین رستوران های آنتالیا کدام اند؟

آنتالیا یکی از بهترین شهرهای ساحلی ترکیه است.برای خوردن یک غذای متفاوت به هرکدام از  رستوران های آنتالیا بروید، یک تجربه عالی برای خودتان رقم میزنید.

در هرکدام از رستوران ها می توانید بهترین پیش غذاهای شهر آنتالیا را سفارش بدهید یا علاقه به دسر یا غذاهای ترکی دارید در رستوران ها منوهای متفاوتی  با غذاهای رنگ و وارنگ را خواهید دید. اما گیاه خوار یا وگان هستید رستوران های خاصی در آنتالیا وجود دارد که مخصوصا شما هست و بدون هیچ دغدغه ای می توانید با آرامش خاصی این غذاها را نوش جان کنید.

قبل از اینکه سراغ بهترین رستوران های گیاه خواری برویم  اجازه دهید چندتا از رستوران های لاکچری در شهر آنتالیا معرفی کنیم. اینطوری اگر همراهان شما علاقه ای خاصی به خوردن غذاهای ترکیه البته از نوع گیاهی ندارند٬ برای یک وعده ای غذایی حداقل بتوانند به این رستوران ها بروند. از جمله این رستوران ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران کلاب آرما آنتالیا
  • رستوران لارا بالیکوی آنتالیا
  • رستوران سرآسر فاین داینینگ
  • رستوران وانیلا لانگه
  • رستوران آلپ پاسا
  • رستوران آدرا بالک

بهترین رستوران های گیاهی در شهر آنتالیا

رستوران های شهر آنتالیا٬ تنوع بسیار زیادی دارند و از بین این تعداد رستورانها، رستوران های گیاهی هم وجود دارد که در سفر به آنتالیا می توانید غذاهای خوشمزه گیاهی هم تجربه کنید.

رستوران های گیاهی آنتالیای ترکیه

آنتالیا بزرگترین شهر گردشپذیر بعد از آنکارا و استانبول در ترکیه است که بهترین جاهای تفریحی ترکیه در این شهر وجوددارد. پیدا کردن رستوران های گیاهی آنتالیا کمی  سخت است به این دلیل که آنتالیا در کنار دریایی مدیترانه قرار گرفته است. بیشتر رستوران های که در این شهر وجود دارد غذاهای دریای پخت می کنند. اما تعداد محدودی هم از رستوران های گیاهی در شهر آنتالیا وجود دارد که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

۱- رستوران روکا فود در شهر آنتالیا

یکی از بهترین و پرطرفدارترین رستوران های گیاهی شهر آنتالیا است. تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است از جمله آنها می توان به پیتزا٬ غذاهای مدیترانه ای٬ غذاهای ترکی٬ فیوژن و خاورمیانه  اشاره کرد. حتی غذاهای برای افرادی که وگان هستند در نظر گرفته شده  است.

 روکا فود، بهترین رستوران های گیاهی آنتالیا

۲- رستوران ch’I Fine در شهر آنتالیا

رستوران Ch’I  هرگونه غذاهای که مرتبط با وگان و گیاه خواران است را می توانید در این رستوران پیدا کنید که تمام این غذاها بسیار لذیذ و خوشمزه هستند البته طعم متفاوتی دارد. تمام غذاهای این رستوران بدون گلوتن هستند و کسانی که علاقه به این نوع از غذاها دارند می توانند به این رستوران سر بزنند.

انواع و اقسام دسرهای که متناسب با افراد وگان هستند را می توانید سفارش دهید و همچنین نوشیدنی های گرم و سرد که هیچ ردپای از شیر حیوانات وجود ندارد در رستوران Ch’i خریداری کنید.

۳- رستوران سف آنتالیا٬ طعم متفاوت از غذاهای گیاهی

اگر طرفدار غذاهای کم کالری هستید رستوران سف غذاهای خوشمزه با کالری کم را در منوهای خود گنجانده اند. طرفداران رژیم خام گیاه خواری می توانند ساعت ها در این رستوران نشسته و لذت ببرند.

 سف، متفاوت ترین رستوران گیاهی در آنتالیا

۴- کافه و رستوران konyaalti آنتالیا

کافه Konyaalti بهترین رستوران و کافه گیاهی در آنتالیا است که دارای صبحانه عالی سرو می شود. بهترین ویژگی که رستوران دارد غذاهای خودشان را با روغن زیتون طبخ می دهند.

۵- رستوران baskent Simit

بهترین و خوشمزه ترین صبحانه های گیاهی و خوشمزه را می توانید در این رستوران سرو کنید. خوردن نان سیمیت ترکیه و شیرینی های خوشطعم این رستوران می تواند خاطرات عالی برای شما رقم بزند.

بهترین صبحانه گیاهی

  و در انتها به رستوران های گیاهی شهر آنتالیا بروید

همانطور که متوجه شدید آنتالیا مملو از رستوران های جذاب و هیجان انگیز است که بهترین منوهای غذایی با تنوع بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد.  در این متن تمام رستوران های گیاهی شهر آنتالیا را برایتان معرفی کردیم تا در سفر به ترکیه بدون هیچ مشکلی رستوران مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

آنتالیا رستوران های آنتالیا

نظرات کاربران