۵ تا از بهترین رستوران های ایرانی در آنتالیا

5046 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
رستوران های ایرانی آنتالیا

در چندسال اخیر ایرانی ها زیادی برای تفریح و گردش به شهر آنتالیا سفر می کنند. آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که دارای مکان های تفریحی بسیار مهیجی دارد و می توانید در سفر چند روز خودتان لذت کافی ببرید.

اما اولین چیزی که به ذهن هرکسی می رسد  چه غذای کجا بخوریم؟ انواع و اقسام رستوران ها در شهر آنتالیا وجود دارد که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد.

بعضی از ما ایرانی ها ترجیح می دهیم که در سفر به کشورهای دیگر با فرهنگ غذای آن کشور آشنا نشویم٬ شاید فکر می کنیم غذاها مطابق با سلیقه ما نباشد و به یکبار امتحان کردنش نمی ارزد. برای همین تصمیم گرفته ایم در مورد رستوران های ایرانی شهر آنتالیا بنویسیم.

در ادامه با ما همراه شوید تا ۵ تا از بهترین رستوران های ایرانی در آنتالیا را برای شما معرفی کنیم.

۱-رستوران حافظ(Hafez Resturant) در آنتالیا

رستوران ایرانی حافظ یکی از بهترین رستوران های ایرانی در شهر آنتالیا است. حافظ حدود ۱۵ سال است که در شهر آنتالیا توسط چند ایرانی راه اندازی شده است. در منوی غذای رستوران حافظ غذاهای ایرانی٬ فست فود٬ مدیترانه ای٬ ترکی٬ خاورمیانه ای وجود دارد.

از نظر مشتریان رستوران حافظ دارای رتبه بندی بالای دارد. شاید دلیل رتبه بندی بالای این رستوران خدمات عالی است که  در اختیار مشتریان قرار می دهند. علاوه براینکه غذاهای خوشمزه و باکیفیت عالی این رستوران پخت می کند دارای کارکنان حرفه ای هم هست. همین یک مورد رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کرده است.

حدود قیمت غذاهای رستوران حافظ بین ۲ تا ۱۲ یورو می باشد و متناسب با بودجه هرکسی می باشد.

آدرس رستوران ایرانی حافظ آنتالیا٬ اسکله کاددسی شماره  ۶۰B

رستوران ایرانی در آنتالیا

۲- رستوران لا روزتا (La Rosetta) در شهر ساحلی آنتالیا

رستوران لاروزتا در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد و بلک حدود ۱۰ دقیقه با شهر آنتالیا فاصله دارد. برای رفتن به این رستوران هیچ جای نگرانی وجود ندارد که وسائل نقلیه عمومی بسیاری در گوشه گوشه شهز انتالیا وجوددارد.

رستوران لاروزتا یکی از لوکس ترین رستوران های شهر آنتالیا است که از درجه کیفیت بالای برخوردار است.

رستوران لوکس ایرانی در آنتالیا

لاروزتا متنوع ترین غذاها را در منوی غذای خودش گنجانده است. از جمله این غذاها می توان به غذاهای ایرانی٬ ترکی٬ مدیترانه ای٬ ایتالیایی٬ خاورمیانه و اسرائیلی اشاره کرد. همچنین برای افراد گیاه خوار انواع و اقسام غذاهای گیاهی را برای آنها طبخ می دهد.

تنها در وعده شام می توانید به این رستوران بروید و غذای مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و نوش جان کنید. در سال های ۲۰۱۷ تا سال های ۲۰۱۸ گواهی بهترین رستوران را از اتحادیه رستوران داران دریافت کرده است.

آدرس و شماره تماس رستوران لاروزتا: منطقه بلک٬ کنگر کاددی شماره ۱۸L. 0902427102000

۳-بهار کافه ( Bahar Café) در شهر‌آنتالیا

یکی از کوچک ترین رستوران های شهر آنتالیا که در مرکز شهر قرار گرفته است. رستوران کافه بهارخیلی کوچیک اما دارای غذاهای بسیار خوشمزه و خوشطعم است. تنوع های غذای مانند فست فود٬ گیاهی٬ ایرانی٬ ترکی وجود دارد.

چیزی که  بیشتر از همه مشتریان را جذب رستوران کرده است طعم متفاوت از غذاهای خوشمزه و خوشطعمی که با ادویجات مخصوص مدیترانه پخته می شود. حدود قیمت غذاهای کافه بهار از ۲ تا ۵ یورو می باشد.

قیمت رستوران های بهار زیاد بالا نیست و هرکسی می تواند با هر قیمتی غذای متناسب با خودش را خریداری کند.

آدرس رستوران بهار٬ در بلوار باریکنار٬ گوزلوبا ماهلسی خیابان مراد پاشا

بهترین غذای ایرانی در آنتالیا

۴-رستوران ایرانی بایکازBikase در آنتالیا

بایکاز٬ یکی از محبوب ترین رستوران های شهر آنتالیا است. البته محبوبیت این رستوران به دلیل جای دنج بودن و در کنار دریایی مدیترانه قرار دارد.

رستوران لوکس آنتالیا

منوی غذایی رستوران بایکاز ایرانی و ترکی می باشد که انواع غذاهای ترکیه را در کنار غذاهای ایرانی برای مشتریان سرو می کند. ترکیب دوتا سبک غذای ایرانی و ترکی بسیار دلچسب و خوشمزه هست که می تواند برای شما بسیار دل انگیز باشد.

بهترین ویژگی که این رستوران دارد داشتن کارکنان بسیار خوش اخلاق و مهربانی است که در کمتر رستورانی خواهید دید. توریست ها و گردشگران زیادی هم برای حداقل یک وعده غذایی به این رستوران سر می زنند که محبوبیت بایکاز را چندصد برابر می کند.

۵-زایکا اوکاکباسی Zaika Ocakbasi

زایکا یکی از محبوب ترین رستوران های شهر‌آنتالیای ترکیه است که علاوه بر ایرانی ها گردشگران و توریست های بسیاری به این رستوران سر می زنند و غذای که مطابق با ذائقه شان هست را انتخاب می کنند و نوش جان می کنند.

رستوران زایکا یک رستوران بسیار شیک است که از در ورودی وارد رستوران شوید با یک حیاط بزرگی روبرو می شوید که دورتادور آنرا میز و صندلی گذاشته اند. درخت و گل های بسیار زیبا کنار میز و صندلی ها وجود دارد که فضای بسیار دل انگیزی را برای شما بوجود می آورد.

رستوران شیک آنتالیا

انواع غذاهای ترکی و ایرانی در این رستوران پخته می شود که طعم مدیترانه ای را تجربه خواهید کرد. حدود قیمت غذاهای این رستوران از ۹ تا ۳۲ یورو است که قیمت ها غذاها به نسبت متوسط است.

آدرس رستوران زایکا اوکاکباسی: ilkokul.Sokak 13/1, Kas 07580 Turkey

آنتالیا رستوران های آنتالیا

نظرات کاربران

درود و سلام
نام پنجمین رستوران «زایکا اجاق باشی» است نه اوکاکباسی. حرف C در ترکی استانبولی ج خوانده می شود.

    سلام دوست عزیز
    ممنون از توجهتون. هر دو تلفظ این رستوران صحیحه و به هر دو نام شناخته میشه