رافتینگ در آنتالیا٬ هیجان انگیزترین تفریح در ترکیه

4404 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
رافتینگ در آنتالیا

آنتالیا٬ شهری ساحلی بسیار زیبا که در کنار دریایی مدیترانه قرار دارد و آب و هوای رطوبتی عالی دارد. بهترین شهر برای تفریح با دوستان یا خانواده و بهترین شهر برای سپری کرد دوران ماه عسل است. در کل می توانید هیجان انگیزترین مسافرت را در این شهر تجربه کنید.

رافتینگ چیست؟

رفت یا رفتینگ یک قایق بزرگ در رودخانه های خروشان در جریان است که حدود ۴ تا ۱۸ نفر در این قایق ها جا می گیرند٬ البته قایق ها باید بصورت بادی باشد. قایق های بادی در حال حاضر طوری طراحی شده است که اگر آب داخل قایق ریخته شود به خودی خود آب ها را از داخل قایق خارج کند.

رافتینگ در آنتالیا٬ بهترین تفریح ترکیه

افراد زیادی هستند که کمک می کنند تا رافتینگ به خوبی اجرا شود٬ این افراد شامل زیر می گردد:

راهنما و کمک کننده مسافران

تمام نکات امینی را به مسافران می دهند و یا آموزش های برای شنا کردن می دهند که اگر در آب افتادید چگونه خودتان را از آب نجات دهید.

انتخاب بهترین تجهیزات

برای اینکه احتیاط جانب را رعایت کنید پیشنهاد می کنم که جلیقه نجات٬ لباس های مخصوص٬ کلاه ایمنی٬ و یک پارو همراه خود داشته باشید.  همچنین یکسری تجهیزات دیگر همچون طناب٬ دستگاه ارتباطی٬ سوت٬ چاقوی رودخانه٬ جلیقه نجات و کیف کمک های اولیه را همراه خود داشته باشید.

انتخاب بهترین مسیر

افرادی به عنوان نقشه خوان در رافتینگ  وجود دارد تا بهترین مسیر را به هنگام قایق سواری به قایق ران ها بدهند. ازجمله کارهای که نقشه خوان ها باید روی آن نظارت کنند حجم آب٬ فرود عمودی٬ موانع٬ آوار٬ سنگ ها٬ سنگ های کم عمق٬ سوراخ٬ امواج را تشخیص دهند.

رافتینگ آنتالیا کجاست؟

در چند منطقه آنتالیا، ایستگاه های برای ورزش مفرح رافتینگ در نظر گرفته شده است که منطقه کمر در آنتالیا یکی از مناطق عالی تفریحی و گردشگری است  و بهترین جای آن رودخانه کوپرولوکانیون است. همچنین مسافران زیادی را برای گردش و تفریح به این منطقه  پر از هیجان پا می گذارند.

رودخانه کوپر زیبایی منطقه آنتالیا را چند صد برابر کرده است و همین موجب شده که گردشگران سالیانه وارد منطقه کمر شوند تا خاطرات عالی را برای خودشان ثبت کنند.

رافتینگ در آنتالیا٬ مهیج ترین تفریح در ترکیه

پس از اینکه رافتینگ آنتالیا تمام شد پیشنهاد می کنیم که در کنار رودخانه بساط کنید و یک چای دلچسبی برای خودتان بریزید و از فضای آنجا لذت ببرید.

رودخانه ماناوگات یکی دیگر از جاهای است که بازی رافتینگ در آنجا انجام می شود، علاوه براین  هیجان‌انگیزترین ثانیه ها را می گذرانید می توانید از فضا و هوا هم لذت ببرید.

شاید دوست داشته باشید بعد از اینکه بازی مفرح رافتینگ را انجام دادید با بهترین تفریحات آبی در آنتالیا آشنا شوید تا قبل از سفر به ترکیه با تک تک آنها آشنا شوید اینطوری می توان در سفر به مشکلی برنخورید وبتوانید از تمام آنها بازدید کنید.

منطقه کمر در آنتالیا علاوه برساحل های زیبای که دارد دارای تفریحات مهیجی است که می توانید آدرینالین خون خودتان را دوباره فعال کنید٬ هیجان انگیزترین تفریح رافتینگ در کمر آنتالیا است که پر از ترس٬ اضطراب  و نگرانی را برای شما بهمراه دارد.

قیمت تور رافتینگ آنتالیا

اکثر سوال های مسافران این است که هزینه تور رافتینگ در آنتالیا چقدراست؟ اگر هزینه بالاست جایگزین این تور٬ تور ارزان دیگری را قرار دهیم . اما همین جا بگم که هزینه تور رافتینگ حدود ۲۰۰ لیر است که به پول ایران حدود ۴۳۲ هزارتومان است که اگر از تور لیدرها آنرا خریداری کنید به نسبت ارزانتر از بقیه جاها برای شما در می آید.

تفریح در آنتالیای ترکیه

قیمت غواصی در آنتالیا دقیقا برابر با همین قیمت است که اگر عاشق هیجان زیادی نیستید می توانید چنین تفریحی را انتخاب کنید و حدود یکساعت در دنیای زیر آب فعالیت کنید و لذت ببرید. اما تفریحاتی دیگری در شهر آنتالیا وجود دارد که لحظه های خاطره انگیزی را در سفر برای خودتان ثبت کنید.

و در انتها

مکان های تفریحی در آنتالیا بیشتر از تصور هر مسافر و گردشگری است که در سفر یک هفته ی می توانند بدون هیچ وقفه ای تک تک جاهای تفریحی را بازدید کنید و مسافرت شگفت انگیزی را برای خودشان  رقم بزنید.

اما در سفر به آنتالیا می توانید  هیجان٬ ماجراجویی یا آرامش را انتخاب کنید و برای هرکدام  از این حس ها یک نوع تفریح وجود دارد٬ پیشنهاد می کنم به مجله ترک مگ سر بزنید.

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران

تو ایران خودمونم رفتینگای باحالی هست

    بله قطعا همینطور است و اما افرادی هستند که در سفر علاقمندند به رافتینگ در آنتالیا بروند تا کمی هیجان سفر رو در خودشان بالاتر ببرند. اما بازی هیجان انگیز دیگری مانند آفرود در آنتالیا می تواند شادی سفر رو در شما چندین برابر کند.