با بهترین مراکز خرید بلک آنتالیا آشنا شوید

4718 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مراکز خرید در منطقه بلک آنتالیا

بلک آنتالیا یکی از توریستی ترین مناطق در نزدیکی شهر آنتالیا قرار گرفته که بعنوان خوش آب و هوا ترین مناطق ساحلی شناخته شده است. سالانه مسافران و گردشگران بسیاری وارد منطقه بلک در آنتالیا می شوند که تفریح و گردش انجام میدهند. اما خرید هم جزء یکی از بهترین تفریحات برای ما ایرانی ها حساب می شود که در ادامه چندتا از بهترین ها را برای شما معرفی می کنیم.

آنتالیا چه جور جایست؟

آنتالیا هشتمین شهر گردشگری ترکیه به حساب می آید. شهری زیبا با سواحل شگفت انگیز که دارای مکان های تفریحی هیجان انگیز است که هر گردشگری را به خودش جذب می کند. از جمله جاهای تفریحی که در تابستان می توانید بروید و یک سفر عالی برای خودتان ثبت کنید٬ پارک های آبی مهیج این شهر است. تابستان گرم ترکیه را به تابستانی خنک و دلچسب تبدیل کنید.

تفریحات آنتالیا

اما در سفر به آنتالیا می توانید با یک تیر چند نشان بزنید و به شهرهای نزدیک آنتالیا هم بروید. مناطق نزدیک شهر آنتالیا می توان به بلک٬ لارا٬ کمر اشاره کرد. هرکدام از آنها دارای بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی است که شادترین لحظه را برای شما خواهد ساخت.
اما اگر خواستید بعد از کلی تفریحات مهیج سراغ خرید در شهر آنتالیا بروید پیشنهاد می کنم قبل از رفتن با آنها آشنا شوید.

بهترین مراکز خرید آنتالیا کدام اند؟

آنتالیا مملو از مرکزهای خرید شگفت انگیز است که بهترین برند و مارک دنیا در این مراکز خرید دارای نمایندگی های معتبر دارند که می توانید با مناسب ترین قیمت خریدتان را انجام دهید. اگر در مسافرت به آنتالیا به هیچکدام از این مراکز آشنایی ندارید پیشنهاد می کنم قبل از سفر به آنتالیا حتما با آنها آشنا شوید.
در ادامه به بهترین مراکز خرید آنتالیا اشاره کردیم:
• مرکز خرید میگروس آنتالیا
• مرکز خرید دیپو آنتالیا
• مرکز خرید مارک آنتالیا
• مرکز خرید شی مال
• مرکز خرید تراسیتی
• مرکز خرید اراستا
• مرکز خرید پلومریا آنتالیا
• مرکز خرید آلانیوم در شهر آنتالیا
• مرکز خرید آتاتورک آنتالیا
• مرکز خرید مگامال آنتالیا
• بازار بزرگ آلانیا

مرکز خرید ارزان قیمت آنتالیا

منطقه بلک در آنتالیا را بیشتر بشناسید؟

منطقه بلک در ۳۰ کیلومتری شهر ساحلی آنتالیا قرار گرفته است که یکی از محبوب ترین و مشهورترین شهرهای ترکیه از نظر آب و هوا شناخته شده است. همچنین بعنوان یکی از اسرار آمیز ترین شهرهای آنتالیا شناخته شده است که بهترین تفریحات٬ مراکز خرید٬ ساحل و هتل های بسیار لوکس در این منطقه قرار دارند و بیننده ای را به خودش جذب می کند.
شهری با تنوع فرهنگی که همین باعث شده است که مسافران بسیاری برای دیدن اینکه مردم چگونه در کنار هم بدون هیچ مشکلی با یکدیگر زندگی می کنند به این مکان سفر می کنند.
با توجه به اینکه منطقه بلک در آنتالیا دارای سواحل بسیار شگفت انگیزی است مردم محلی و غیر محلی برای تفریح و گردش به چنین مکان ها می روند و ساعت‍‌ها در ساحل های بلک قدم می زنند٬ لذت و هیجان خاصی را تجربه می کنند.

بهترین منطقه آنتالیا برای زندگی

تفریحات مهیجی بلک آنتالیا بیش از چیزی که تصور می کنید وجود دارد اما تفریح هیجان انگیزی که مسافران و گردشگران بسیاری را جذب کرده است. گلف در آنتالیا !. از دیگر تفریح های مهیج شهر آنتالیا رافتینگ٬ پاراگلایدر و کشتی تفریحی است.
همیشه سفر تفریح نیست٬ بلکه خرید کردن هم جزء یکی از بهترین برنامه به حساب می آید. مخصوصا اگر به کشور ترکیه سفر کنید حتما برای دوست و آشنایان خود بهترین سوغاتی را خریداری خواهید کرد.
بهترین مراکز خرید بلک در آنتالیا را نمی شناسید پیشنهاد می کنم ادامه متن مقاله را بخوانید تا با این مراکز بیشتر آشنا شوید.

با ۵ تا از بهترین مراکز خریدبلک آنتالیا آشنا شوید؟

بلک یک منطقه توریستی و گردشگری است که بعنوان منطقه تجاری هم شناخته شده است. مراکز خرید بلک در آنتالیا بیش از چیزی که تصور کنید وجود دارد اما در ادامه ۵ تا از بهترین ها را معرفی می کنیم.

۱- مرکز خرید شی مال بلک آنتالیا

مرکز خرید شی مال در منطقه بلک آنتالیا٬ یکی از مشهورترین مراکز خرید بلک است. محبوب ترین و معروف ترین برندهای اجناس ترکی و اروپایی در این مرکز خرید نمایندگی دارند.
امکانات رفاهی و تفرحی بسیاری در این مرکز خرید وجود دارد و می توانید بعد از خرید یک هیجان وصف ناپذیری تجربه کنید. از جمله امکانات سینما٬ شهربازی٬ کتابخانه و کافه و رستوران ساخته شده است.

جشنواره خرید آنتالیا

۲- مرکز خرید بوینر اسپرت یکی از برترین مراکز خرید بلک آنتالیاست

اجناس ورزشی اصل به سختی پیدا می شوند اما مرکز خرید بوینر یکی از بزرگترین مراکز خرید بلک آنتالیاست. تمام برندهای مشهور دنیا ورزشی از جمله نایک٬ آدیداس٬ ریبووک٬ پوما٬ آندرآرمور٬ مونیخ و اسکیس در این مرکز خرید در حال فعالیت هستند. اما روز های شنبه بوینر نروید که تعطیله.

بهترین و ارزانترین مراکز خرید آنتالیا

۳- مرکز خرید اوت لت دیپومتفاوت ترین مرکز خرید بلک

اوت لت به معنی حراج اجناس برندهای معروف است. دیپو هم یکی از این مراکز خرید که تمام اجناس خود را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می دهد. دیپو در سال ۲۰۰۴ در نزدیکی ها شهر آنتالیا ساخته شده است.
در این مرکز خرید ۸۰ واحدتجاری که اجناس و کالاهای بسیار متنوعی وجود دارد که با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند.

آنتالیا مراکز خرید آنتالیا

نظرات کاربران