۵ تا از بهترین مراکز خرید آلانیا در سفر به آنتالیا فراموش نکنید

4685 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مراکز خرید در آلانیا

آلانیا یکی از شگفت انگیزترین شهرهای نزدیک آنتالیا است که سالانه مسافران و گردشگران زیادی برای تفریح و گردش  به این شهر سفر می کنند. یکی از بهترین تفریحات ما ایرانی ها خرید کردن است مخصوصا اگر در کشوری مانند ترکیه باشد.

البته مراکز خرید در آنتالیا بیشتر از چیزی که تصور می کنید وجود دارد اما اگر علاقه دارید به شهر آلانیا بروید این شهر هم مرکز خریدهای  عالی دارد که در ادامه قصد داریم بهترین مراکز خرید این شهر را معرفی کنیم.

۱-     مرکز خرید پلومریا آلانیا در آنتالیا

پلومریا یکی از بهترین مراکز خرید در آلانیاست که در منطقه کارگیجاک قرار دارد. این مرکز خرید بالای ۱۰ سال است که در آلانیا ساخته شده که تمام شهرت مرکز خرید پلومریا به خاطر پیشرفتیست که شهر توریستی آلانیا داشته است.

 مرکز خرید پلومریا آلانیا در آنتالیا

در سال های اخیر اینقدر شهر آلانیا پیشرفت کرده  که توریست و گردشگران زیادی  برای تفریح و خرید به این شهر وارد می شوند. مرکز خرید پلومریا آلانیا  بطور رسمی دو سال پیش یعنی سال ۲۰۱۳ افتتاح شد. پلومریا در دوطبقه به مساحتی به بزرگی ۳۰۰۰۰ متر مربع ساخته شده است.  طبقه همکف و زیر زمین پلومریا دارای فروشگاه های بسیار بزرگ و کوچکی است  که می توانید تمام اجناسی که نیاز دارید را خریداری کنید.

به طبقه دوم مرکز خرید پلوریا بروید با کلی رستوران ٬ فوت کورت و کافه تریا  روبرو می شوید که می توانید ساعت ها در این مرکز بنشینید و تفریح کنید از همه قشنگ تر این است که دورتادور کافه شیشه وجود دارد و روبروی دریای مدیترانه قرار گرفته است.

۲-     مرکز خرید آلانیوم در شهر آلانی

بعد از ساال ۲۰۰۹ آلانیا شروع به ساختن مراکز خرید کرد که یکی از مشهورترین آنها مرکز خرید آلانیوم در آنتالیا است. مرکز خرید آلانیوم به دلیل وجود ۲۶۰ برند محبوب دنیا محبوبیت فراوانی بدست آورده است. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید داشتن مکان های تفریحی که در طبقات پایین این مرکز خرید ساخته شده است.

مرکز خرید آلانیوم در شهر آلانی

در این مرکز خرید انواع و اقسام اجناس متنوع نظیر پوشاک (خانم٬آقا٬ کودک)٬ لوازم دیجیتال٬ کتاب٬ هدیه٬ وسایل خانگی  و پوشاک بچه گانه را می توانید خریداری کنید. بعد ازاستانبول٬ آلانیا و آنتالیا دارای بهترین مراکز خرید ترکیه هستند که در سفر چند  روزیتان به یکی از این شهرها می توانید بهترین و مناسب ترین خرید را انجام دهید.

۳- مرکز خرید آتاتورک آلانیا٬ متفاوت خرید کنید

یکی از مشهورترین بازارهای شهر آلانیا مرکز خرید آتاتورک در شهر آلانیا است. توریست ها و گردشگران آسیایی علاقه زیادی به مرکز خرید آتاتورک دارند شاید به دلیل وجود برندهای معروفی همچون ماوی٬ آدیداس٬ نایک٬ ال-سی-وایکیکی و دیگر برندهای معروف دنیا است. تمام نمایندگی این برندها به طور مستقیم در خیابان های آتاتورک فعال هستند و قیمت تمام اجناس در این مکان مناسب تر از بقیه جاها است.

مرکز خرید آتاتورک آلانیا٬ بهترین مرکز خرید در آلانیا

بیشتر مسافرها فکر می کنند که چون بازار آتاتورک در یک خیابان قدیمی قرار گرفته است این بازار هم قدیمی است اما این فقط یک اشتباه ست که مرکز خرید کاملا تازه ساخت و دارای فروشگاه های عالی هست.

بهترین ویژگی که مرکز خرید آتاتورک دارد این است که دارای رستوران و کافه های با بهترین امکانات و ویژگی خاص وجوددارد. اما اگر قصد دارید با دیگر کافه و رستورانهای آنتالیا آشنا شوید پیشنهاد می کنم مقاله مرتبط را بخوانید.

۴- مرکز خرید مگامال آلانیا٬ لوکس ترین مرکز خرید

مرکز خرید مگامال یکی از بهترین مراکز خرید در آلانیا است که در منطقه کناکلی آنتالیا قرار گرفته است. این مرکز با کلی سر وصدا افتتاح شده است. برند های معروف ترکی و اروپایی در مرکز خرید مگا مال آلانیا در حال فعالیت هستند.

مرکز خرید مگامال آلانیا در استان آنتالیا

از جمله مارک های مشهور و محبوب ایک برگ٬ رساچه٬ ال سی وای کیکی٬ لومبر جکک٬ آبلرتو گردینایین٬ آبلرتو گردینایین٬ ارمانی جینس٬ تاچ٬ تروسادی ساسزفنو٬ کاوالی کلاس٬ کینتیکس٬ هری٬ گیزیا٬ کامپیونه٬ دفاکتو٬ کوم٬ لوفت٬ دامات توعین٬ کوتون٬ میگروس و غیره..

۵- بازار بزرگ آلانیا٬ قدیمی ترین بازار در آنتالیا

شهرهای توریستی و گردشگی مانند آلانیا حتما دارای مراکز خرید بزرگ و مدرن بسیاری است اما همیشه افراد هستند که به بازارهای قدیمی یک شهر سر بزنند. آلانیا هم یک بازار بزرگ قدیمی دارد که از چند صد سال قبل در یکی از محل های قدیمی آلانیا ساخته شده است.  هرنوع اجناسی در بازار بزرگ قدیمی آلانیا می توانید پیدا کنید و خریداری کنید.

بازار بزرگ آلانالیا

یکی از بهترین ویژگی های بازار بزرگ آلانیا این است که در نزدیکی هتل و رستوران های شهر آلانیا قرار گرفته است که توریست ها براحتی و بدون نگرانی به بازار بزرگ آلانیا بروند و ساعتها لذت ببرند.

و در انتها از خرید در مراکز خرید آلانیا لذت ببرید

آلانیا یکی از بهترین شهرهای توریستی است که در نزدیکی شهر آنتالیا قرار گرفته است. علاوه براینکه می توانید در شهر آلانیا تفریح و گردش کنید٬ بهترین خرید در زندگی خود را انجام دهید. البته اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید و می خواهید در این منطقه هم خرید کنید و نمی دانید کدام مراکز بهترین هستند یک مقاله در مورد بهترین مراکز خرید در آنتالیا نوشته ایم پیشنهاد می کنیم  این مقاله مطالعه کنید.

آنتالیا مراکز خرید آنتالیا

نظرات کاربران