بهترین فصل سفر به آنتالیا

3762 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
سفر به آنتالیا

امروزه کشور ترکیه یکی از مقصدهای جذاب تفریح و گردشگری برای مسافران ایرانی و حتی اروپایی به حساب می آید. ترکیه در سال های اخیر و با توجه به بستره خوبی که برای گردشگران خارجی ایجاد کرده، توانسته به عنوان یکی از مهم ترین و پر طرفدارترین مقاصد گردشگری در دنیا خود را معرفی کند. ایرانیان در سال های اخیر و با توجه به قیمت مناسب سفر به ترکیه این کشور جذاب را به عنوان یکی از بهترین مقاصد تفریحی خود در نظر می گیرند. یکی از هیجان انگیز ترین و خوش سفر ترین شهرهای ترکیه آنتالیا نام دارد و ما در این مقاله قرار است تا به بررسی دقیق تر ارزان ترین زمان سفر به آنتالیا بپردازیم تا به شما برای سفری ارزان و اقتصادی کمک کرده باشیم.

بهار بهترین زمان سفر به آنتالیا

وقتی قرار است تا در مورد ارزان ترین فصل سفر به آنتالیا صحبت کنیم بد نیست اول از بهترین زمان و خوش آب و هوا ترین فصل آنتالیا صحبت کنیم. چرا که همیشه پیک مسافرت های پر زرق و برق در بهترین و خوش آب و هوا ترین روزهای سال اتفاق می افتد. پس صحبت کردن در مورد بهترین زمان سفر به آنتالیا می تواند این نتیجه را در بر داشته باشد که شما برای داشتن سفری ارزان به آنتالیا باید به طور کل آن بازه زمانی را فراموش کنید.

بهنرین زمان سفر به آنتالیا

آنتالیا شهر چهار فصلی است که همیشه چهره خوش رنگ و لعاب خود را به مسافران نشان می دهد. شاید کمتر زمانی را در این شهر بتوان پیدا کرد که آب و هوای جذابی نداشته باشد. اما اگر می خواهید سفری به یاد ماندنی و جذاب را از آنتالیا به خاطر بسپارید، فصل بهار را همیشه به خاطر داشته باشید.

فصل بهار به دلیلی آب و هوای خوش و شرایط اقلیمی جذابی که دارد می تواند بهترین زمان برای سفر به آنتالیا به حساب بیاید. همچنین اگر در اردیبهشت ماه به این شهر خوش رنگ و لعاب سفر کنید می توانید با چهره بهشتی و جذاب آنتالیا رو به رو شوید.

اگر به دنبال ارزان ترین فصل برای سفر به آنکارا می گردید به هیج عنوان برای فصل بهار برنامه ریزی نکنید! چرا که در این فصل به دلیل حجم بالای مسافران خبری از ارزانی بلیط و اجناس نیست!

سفر به آنتالیا در مهر ماه

یکی دیگر از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین زمان برای سفر به آنتالیا فصل پاییز و مهر ماه به حساب می آید. در این فصل به دلیل اینکه آب و هوا کمی به سرما نزدیک است و تعطیلات تابستانی تمام شده است می توان بهترین و اقتصادی ترین سفر را به آنتالیا تجربه کرد و از بهترین مکان های دیدنی آنتالیا بازدید کنید. البته در نظر داشته باشید که حجم مسافران ایرانی به آنتالیا کمتر می شود و بدین معنی نیست که آنتالیا خالی از مسافر است. چرا که در این بازه زمانی مسافران از سایر کشورها سفر به آنتالیا را تجربه خواهند کرد.

اگر به دنبال زمان خلوت تری برای سفر به آنتالیا هستید تا بتوانید هم یک سفر اقتصادی را تجربه کنید و هم از تمام جاذبه های گردشگری آنتالیا دیدن کنید. فصل پائیز بهترین زمان ممکن است.

سفر به آنتالیا در مهر ماه

سفر به آنتالیا در زمستان

اگر بخواهیم ناب ترین و جذاب ترین زمان سفر به آنتالیا را برای یک سفر اقتصادی و ارزان در نظر بگیریم باید به این نکته توجه کنیم که یکی از طلایی ترین فرصت های برای داشتن سفری ارزان و به صرفه، خرید بلیط در فصل زمستان است. شاید کمتر کسی دلش بخواهد در فصل سردی مانند زمستان سفری به خارج از کشور داشته باشد و به همین دلیل در این فصل می توانیم با توجه به کم بودن مسافران انتظار افزایش بلیط های چارتری با قیمت های فوق العاده را داشته باشیم.

در نظر داشته باشید که برای داشتن سفری ارزان شما می توانید با خرید بلیط های چارتر که به نسبت بلیط های سیستمی قیمت پایین تری دارد هزینه سفر خود را کاهش دهید. همچنین اگر برای زمان سفر خود محدودیت خاصی ندارید، می توانید منتظر آفرهای جذاب و دقیقه نودی بمانید.

سفر به آنتالیا در زمستان

ارزان ترین تور آنتالیا در تابستان

یکی از جذاب ترین و ایرانی پسند ترین فصل ها برای سفر به ترکیه، تابستان جذاب است! در این فصل ایرانیان به دلیل تعطیلی مدارس و برخی اداره ها می توانند سفر دل پذیری داشته باشند. به همین دلیل پیدا کردن بلیط ارزان قیمت و مناسب در این بازه زمانی کاری غیر ممکن به نظر می رسد.

سفر به آنتالیا در فصل تابستان یکی از هیجان انگیز ترین بازه های زمانی به حساب می آید چرا که بسیاری از فستیوال ها و حراجی های جذاب آنتالیا در این فصل به اوج خودش می رسد و می تواند شما را شگفت زده کند.

سفر به آنتالیا در تایستان

توصیه های سفر به آنتالیا

حالا که برای یک سفر جذاب و هیجان انگیز آماده شده اید و قصد دارید تا بهترین وجذاب ترین سفر عمر خود را در کنار عزیزان خود تجربه کنید، بد نیست کمی اطلاعات خود را در مورد شهر آنتالیا افزایش دهید تا بتوانید با دید بازتری به سفر خود ادامه دهید. در ادامه با ده نکته کاربردی همراه ما باشید تا در مورد این شهر جذاب اطلاعات مفیدی در دست داشته باشید.

  1. در سفر به آنتالیا دوربین عکاسی را همیشه همراه خود داشته باشید چرا که جاذبه های گردشگری آنتالیا همیشه و در همه زمان برای شما شگفت انگیز خواهد بود.
  2. در طول سفر تست کردن غذاهای محلی را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که علاوه بر قیمت ارزان و خوشمزه بودن می توانید بهترین طعم غذاهای ترکیه ای را از رستوران های محلی تست کنید.
  3. برای سفر به ترکیه حتما از وضعیت مناسب آب و هوایی اطلاع داشته باشید چرا که به هم ریختن هوا می تواند تمام برنامه ریزی های شما را از بین ببرد.
  4. در هنگام سفر به ترکیه در فصل بهار خرید از بهترین مراکز خرید آنتالیا را فراموش نکنید. همچنین مراقب وسایل خود باشید چرا که در این فصل مسافر خیز احتمال جیب بری در هر شهری بالاست.
  5. در طول سفر خود به ترکیه از استعمال دخانیات در مکان های های عمومی بپرهیزید چرا که سیگار کشیدن در ملا عام به کام مردم ترکیه خوش نمی آید.

 

راهنمای سفر به آنتالیا

نظرات کاربران