اسکله قدیمی آنتالیا، جذابترین مکان تفریحی شهر آنتالیا

3736 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
اسکله قدیمی آنتالیا

شهر آنتالیا به عنوان یکی از گردشگر پذیرترین کشورهای ترکیه شناخته شده است. این شهر از دوران روم باستان وجود داشته است . گردشگران و مسافران زیادی سالانه به این شهر برای تفریح و گردش می روند  و یکی از گردشپذیرترین شهرهای ترکیه به حساب می آید. شهر ساحلی آنتالیا مملو از جاهای دیدنی و  تفریحات هیجان انگیز است. می توانید برای خودتان مسافرتی عالی را تدارک ببینید.

آشنایی با شهر شگفت انگیز آنتالیا

شهر ی که از دوران رومیان باستان به عنوان یکی از گردش پذیرترین شهرهای ترکیه شناخته شده است. از همان دوران مردم آنتالیا  پذیرای بسیاری از گردشگرپذیران بوده است. شهری مملو از جاهای تاریخی و گردشگری که پس از دیدن شهر هیجان وصف ناپذیری را تجربه خواهید کرد.

آنتالیا شهر زیبای ترکیه

جاهای تفریحی آنتالیا بیشتر از چیزی که تصور می کنید وجود دارد. از جمله این مکانها می توان اکوریوم آنتالیا، سد سیحان، پارک ملی کوپرولو، آبشارهای ماناوگات و سرزمین های دلفین های درآکولند، پارک کودکان، پارک اکتور، پارک یاووز و  پارک خوش منظر تاپانی اشاره کرد.

اسکله قدیمی آنتالیا را هرگز فراموش نکنید

یکی از جذابترین اسکله های شهر آنتالیا به حساب می آید. این اسکله بر روی صخره های زیبای مدیترانه ساخته شده است که اطراف آن را موج شکن های زیبای پوشیده شده است. این اسکله قدیمی به عنوان یکی از بی نظیرترین مناطق شناخته شده است که مربوط  دوران سلجوقیان است.

اسکله قدیمی در شهر آنتالیا

این اسکله محلی برای تورهای آبی مدیترانه و قایق سواری است که یکی از جذابترین  جاهای تفریحی آنتالیا  در نظر گرفته شده است.

امکانات و ویژگی های اسکله قدیمی آنتالیا

این اسکله به عنوان یکی از بهترین مکان های دیدنی شناخته شده است. در این مکان مملو از جاهای دیدنی و تفریحی است که میتوانید ساعت ها در آن مکان خوش بگذرانید و لذت کافی از سفر خودتان ببرید.

تفریحات عالی در آنتالیا

اسکله قدیمی جذابترین مکان برای تفریح در آنتالیا به حساب می آید. گردشگران قبل از سفر یک لیست بلند و بالا از جاهای که می خواهند برای تفریح بروند تهیه می کنند. اسکله بالای لیست قرار گرفته و شگفت انگیز و هیجان انگیز ترین جا برای تفریح کردن است.

کافی شاپ های کنار اسکله قدیمی

اسکله تفریحی ساحلی قدیمی یکی از جاذبه های هیجان انگیز برای مسافران است و از ثانیه ثانیه های سفر خودتان لذت ببرید.

امکانات ویژه ای برای این اسکله قدیمی درنظر گرفته شده است برخی از آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جت اسکی
  • قایق پدالی (با ظرفیت محدود)
  • قایق های ماهیگیری
  • قایق پارویی و کف شیشه ای جزیره
  • سه چرخه های آبی

از دیگر امکانات اسکله قدیمی رستوران، کافی شاپ، بستنی فروشی و تمام خوشمزه های که در خیابان وجود دارند. قشنگ ترین بخش  اسکله؛ غذاهای لذیذی که بصورت خانگی درست شده است و شب های عالی که می توانید برای خودتان بسازید.

رستوران و کافی شاپ های اسکله قدیمی

با اینکه این مکان پر از جاهای تفریحیست اما کنار آن بازار  و مراکز خرید بسیار لوکس ساخته شده است و افرادی که علاقمند به خرید کردن دارند می توانند به این مکان بروند و بهترینن اجناس را با کمترین قیمت خریداری کنند.

سفر هیجان انگیز به ساحل آنتالیا

اما اگر  قصد دارید فقط تفریح انجام دهید و سوغاتی و خرید را در یک روز دیگری بگذارید و هیچ گونه آشنایی با مراکز خرید آنتالیا ندارید. پیشنهاد می کنم که حتما مقاله مرتبط به آنرا بخوانید.

در انتها با تفریح در اسکله قدیمی لذت سفر را چندبرابر کنید

آنتالیا مملو از جاهای تفریحی و دیدنی همانند ساحل های آنتالیا، پارک های آبی، آکواریوم آنتالیا، منطقه کمر، شهر شگفت انگیز کاله ایچی و غیره که میهج ترین لحظه ها را برای خودتان خواهید ساخت.

اما یکی از محبوب ترین جاها در آنتالیا که مسافران بسیاری به آنجا سفر میکنند، اسکله قدیمی شهر آنتالیا است.

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران