هزینه سفر به باکو چقدر است؟

1489 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کشور آذربایجان همسایه ایران در مرزهای شمالی کشور و یکی از کشورهای عضو اتحاد جماهیر شوروی بوده است. پایتخت این کشور باکو نام دارد که بسیاری معتقد هستند به نسبت کشوری با شرایط آذربایجان باکو سیر تکاملی خوبی در زمینه گردشگری سپری کرده است.

این کشور با جذب سرمایه‌ها و گسترش تنوع گردشگری خود سعی کرده تا گردشگران زیادی را به‌سمت خود بکشد که البته تاکنون موفق هم بوده؛ اما گردشگری آن به‌اندازه شهرهای هم سطحش مثل دبی و… رشد نداشته است. درادامه با ما همراه باشید تا با شناخت بیشتر شرایط این شهر مکان‌های تفریحی و هزینه خدمات و امکانات آن برای شرکت در تور باکو اطلاعات بیشتری داشته باشید.

کشور ایران و آذربایجان مشترکات فرهنگی بسیار زیادی دارند که علاوه‌بر نقاط زیبا و دیدنی شهرهای آن دلیلی برای حضور هموطنان ما می‌شود. این کشور با مناطق طبیعی بکر و دوست‌داشنی که دارد، همیشه موردتوجه طبیعت‌گردان بوده و اغلب نظر عکاسان را به خود جلب می‌کند. شما می‌توانید با شرکت در تور آذربایجان از همه مکان‌های دیدنی این کشور دیدن کنید.

ماه‌های گران‌قیمت سفر به باکو

در ماه‌های فروردین تا شهریور آب‌وهوای باکو بهترین شرایط را برای مسافرت و گردش دارد. خرید تور آذربایجان  در این ماه‌ها که آفتاب به دشت‌های سرسبز و خیابان‌های این شهر می‌تابد و مطمئنا شرایط جوی پایدار و مطبوع موجب راحتی شما در انتخاب لباس و رفت‌وآمد می‌شود، بهترین انتخاب است. بهرین زمان در این بازه زمانی شش ماهه، ماه خرداد به‌حساب می‌آید که هوا آرام و شرایط پایدارتری دارد. در این ماه‌ها اغلب مسابقات معروف این شهر مثل مسابقات فورمول یک و… هم برگزار می‌شود که دراین‌صورت شما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

مشکلی که در این موضوع وجود دارد، شرایط مالی این ایام است. قیمت‌ها در این ایام کمی بیش از پیش حساب می‌شود و همین باعث بالارفتن قیمت سفر خواهد شد. تقریبا برای هزینه تور باکو با وضعیت دلار و مانت به‌صورت میانگین روزی یک میلیون تومان را باید درنظر بگیرید؛ برای تورهای سه روز و چهار شب سه تا چهار میلیون و تور هفته‌ای باکو هفت تا هشت میلیون تومان.

قیمت تور باکو در ماه‌های کم مسافر

شرایط سفر به باکو در ماه‌های پاییز و زمستان متفاوت است. در شهر باکو اغلب ماه‌های پاییز بارش باران صورت می‌گیرد و در ماه‌های زمستان هوا سرد می‌شود. اگر برای شما سرمای هوا مشکلی ایجاد نمی‌کند، بهتر است با توجه به قیمت تور باکو که در این ماه حدودا نصف می‌شود پاییز و زمستان را به‌عنوان زمان سفر انتخاب کنید. آب‌وهوای بارانی در ماه‌های پاییز و هوای سرد در زمستان باعث می‌شوند که مردم کم‌تری برای سفر به باکو پیش قدم شوند که همین قیمت‌های بالای شهر را می‌شکند.

بهترین تور سفر به باکو با توجه به قیمت

تورهای متفاوتی برای سفر به باکو در ایران تشکیل می‌شوند؛ از سفرهای زمینی با اتوبوس گرفته تا هواپیما و سفر هوایی. باید نگاهی به میزان هزینه و علاقه خود بکنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید. به نظر ما تورهای زمینی با خودروهای شخصی یا بلیط اتوبوس و تاکسی‌ها بهتر از شرکت در تور هوایی باکو است.

کشور باکو کشوری با مناطق و بکر و طبیعتی زیبا شناخته می‌شود که با گذر از روی آن‌ها با هواپیما متوجه این طبیعت ناب نخواهید شد. شما می‌توانید تور زمینی را برای سفر به این کشور و شهر باکو انتخاب کنید؛ زیرا ارتباط شما را با شرایط این کشور بیشتر می‌کند و هزینه کم‌تری هم روی دست شما می‌گذارد. در اینجا لازم است که بگویم بلیط‌هایی هم از شهرهای شمالی برای باکو فروخته می‌شوند که می‌توانید با خرید آن‌ها راهی باکو شوید.

هزینه‌های هتل در باکو

شهر باکو هتل‌های متنوع و زیادی برای پذیرش مسافر با هر رنج قیمت دارد. هتل‌های سه ستاره این شهر کم‌ترین میزان امکانات و کیفیت را دارند و قیمت آن‌ها با شبی ۱۹۰ هزارتومان شروع می‌شود. این قیمت برای هتل‌های چهار ستاره تا ۳۸۰ و هتل‌های پنج ستاره تا ۵۸۰ هزار تومان هم می‌رود. درصورتی‌که هتل‌های این شهر برای شما گران است؛ می‌توانید در تور آذربایجان خود سری به هاستل‌ها در باکو بزنید.

هاستل‌ها مکان‌هایی هستند که اقامتی ارزان‌قیمت را در اتاق یا سالن‌هایی به‌صورت مشترک با دیگران برای شما فراهم می‌کنند. دراین‌صورت است که شما با قیمتی کم‌تر امکاناتی نظیر دستشویی، حمام و… را به‌شکل عمومی دراختیار دارید و می‌توانید همراه با دیگران از آن‌ها استفاده کنید. هاستل‌ها البته اتاق‌هایی هم به‌صورت خصوصی دارند که امکانات خاصی در آن‌ها دیده نمی‌شود و فقط خصوصی هستند. دراین‌صورت برای استفاده از دستشویی و… باید از مکان‌های عمومی هاستل استفاده کنید. قیمت تور باکو با استفاده از هاستل بسیار کم می‌شود.

اگر واقعا علاقه‌مند به شرکت در تور باکو هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از شرکت اینترنتی و شرکت در تور و خرید بلیط‌های آ‌ن‌ها است. علی بابا یکی از سایت‌های معتبر این عرصه به‌شمار می‌رود که می‌توانید در آن با استفاده از داده‌ها و قیمت‌های داده‌شده انتخاب کنید و شرایط را بسنجید.  شرکت علی بابا جز بررسی کامل قیمت‌ها این ویژگی را هم دراختیار شما قرار می‌دهد که همیشه از قیمت کم‌تر این شرکت نسبت به دیگران مطمئن باشید.

دسته‌بندی نشده

نظرات کاربران