هتل گرند جواهر شیشلی استانبول، ۵ ستاره ای در قلب منطقه شیشلی

3733 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل گراند جواهر استانبول شیشلی

استانبول یکی از توریستی ترین شهرهای کشور ترکیه است که سالانه میلیون ها توریست برای بازدید از این شهر زیبایی دو قاره ای سفر می کنند. معمولا تعداد هتل های ۵ ستاره استانبول که با کیفیت هم باشند زیاد نیست و بیشتر هتل های ۴ ستاره و ۳ ستاره هستند. امروز می خواهیم با هتل گرند جواهر شیشلی استانبول که نزدیک به همان مرکز خرید معروف جواهر در استانبول است آشنا شویم. پس در ادامه این مقاله همراه ترک مگ باشید تا در مورد امکانات و دسترسی هتل گراند جواهر استانبول بیشتر بدانیم.

درباره هتل ۵ ستاره گرند جواهر استانبول چه می دانید

در راهنمای سفر به استانبول امروز سراغ هتل گراند جواهر شهر استانبول از مجموعه هتل های ۵ ستاره کشور ترکیه رفتیم که در منطقه شیشلی و تقریبا ۴ کیلومتری میدان تکسیم احداث شده است. چشم انداز زیبایی که گرند جواهر شیشلی از نمای شهر استانبول دارد یکی از مزیت های این هتل علاوه بر دسترسی خوب آن به مراکز خرید و تفریحی است. کارکنان هتل جواهر شیشلی با تسلط کامل بر زبان ‌های ترکی، انگلیسی و آلمانی در طول سال آماده پذیرایی عالی از میهمان این هتل هستند.

لابی هتل 5 ستاره گرند جئاهر شیشلی استانبول

امکانات هتل گرند جواهر در منطقه شیشلی استانبول

گرند جواهر پنج ستاره در منطقه شیشلی ۳۲۳ اتاق و سوئیت مختلف دارد که همه اتاق ‌ها از امکانات رفاهی کامل و خدمات ۲۴ ساعته برخوردار هستند. دو کافی شاپ و ۲ رستوران هتل با فضای باز محل مناسبی برای صرف وعده های غذایی و خوردن نوشیدنی در طول روز هستند. از جمله دیگر امکانات هتل جواهر استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استخر سرپوشیده
  • استخر رو باز
  • باشگاه ورزشی
  • آرایشگاه
  • سونا
  • خدمات ماساژ
  • ترانسفر فرودگاهی و شاتل
  • سالن اجتماعات برای برگزاری جشن ها و کنسرت ها
  • پارکینگ
  • مرکز تجاری
  • خدمات رفاهی برای معلولین
استخر و امکانات هتل گرندجواهر استانبول

اقامت در هتل ۵ ستاره گراند جواهر در استانبول شامل صبحانه است که هر صبح به صورت سلف سرویس سرو می شود.

قیمت هتل گرند جواهر استانبول ترکیه

قیمت هتل گرند جواهر استانبول ترکیه با توجه به امکانات مدرن، خدماتی که ارائه می دهد و ۵ ستاره ای که دارد برای خانواده ها مناسب است و جزو هتل های مقرون به صرفه خصوصا در رزرو تور های استانبول به حساب می آید.

انواع اتاق ‌ها و سوئیت ‌های هتل گرند جواهر استانبول

گرند جواهر شیشلی یکی از کامل ترین هتل های استانبول است که همه اتاق های آن از امکاناتی نظیر شومینه، تلویزیون صفحه مسطح با امکان دسترسی به کانال ‌های ماهواره، تهویه مطبوع، حمام آب گرم، سشوار، مینی بار، دستگاه چای ساز و قهوه ساز و اینترنت وای فای برخوردارند. انواع اتاق های گرند جواهر با ظرفیت های مختلف شامل موارد زیر هستند.

اتاق های هتل گراند جواهر استانبول شیشلی
  • سوئیت مجلل یا دولوکس: به مساحت ۷۰ متر مربع با چشم انداز شهری ظرفیت حداکثر سه نفر را دارد. این واحد مجهز به یک تخت خواب دو نفره و یک کاناپه تختخواب ‌شو است.
  • سوئیت خانوادگی: سوئیت خانوادگی با چشم ‌انداز شهری و امکان پذیرایی از حداکثر ۴ نفر را دارد. این واحد مجهز به یک تخت خواب دو نفره و دو تخت یک نفره است.
  • سوئیت دو تخته: به مساحت ۵۰ متر مربع یک تراس با چشم ‌انداز شهری دارد. ظرفیت پذیرایی این واحد حداکثر ۴ نفر شامل دو بزرگسال و دو کودک است که یک تخت خواب دو نفره و یک کاناپه تختخواب‌ شو دو نفره دارد.
  • سوییت بزرگ: با ظرفیت ۳ نفر و مساحت ۲۸ متر مربع، مجهز به یک تختخواب دو نفره یا دو تخت مجزا برای بزرگسالان و امکان افزودن یک تختخواب اضافی برای یک کودک است.
  • اتاق دولوکس: به مساحت ۲۹ متر مربع با چشم‌ انداز شهری و ظرفیت حداکثر سه نفر، مجهز به دو تخت خواب برای بزرگسالان و امکان افزودن یک تختخواب اضافی برای کودک است.
  • اتاق دو تخته استاندارد: مجهز به دو تخت خواب مجزا و سرویس بهداشتی لوکس است.
  • اتاق دو تخته Executive: مجهز به یک تخت خواب دو نفره و سرویس حمام لوکس است.

امکانات و مجموعه ورزشی هتل جواهر 5 ستاره شیشلی

دسترسی و موقعیت هتل گرند جواهر ترکیه

هتل گرند جواهر تا میدان تقسیم حدودا ۳٫۸ کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۶ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. از هر فرودگاهی که بخواهید به سمت هتل بروید نهایتا ظرف مدت ۳۰ دقیقه به هتل گرند جواهر شیشلی می رسید.

فاصله هتل گرند جواهر تا مترو چقدر است؟

نزدیک بودن ایستگاه مترو شیشلی به هتل ۵ ستاره جواهر یکی از مریت های خوب آن است زیرا شما می توانید به هر نقطه از شهر که می خواهید بروید. اگر برای رسیدن به ایستگاه متروی شیشیلی پیاده روی و قدم زدن در خیابان های شهر را انتخاب کنید تنها ظرف مدت ۱۰ دقیقه به مترو می رسید. در غیر این صورت می توانید با پرداخت هزینه از سرویس حمل و نقل و تاکسی هتل برای رفتن به مترو یا میدان تکسیم استفاده کنید.

رستوران و کافی شاپ هتل جواهر شیشلی استانبول

فاصله هتل ۵ ستاره گرند جواهر تا جاذبه های معروف شهر استانبول

خوشبختانه وجود ایستگاه متروی شیشلی در نزدیکی هتل ۵ ستاره جواهر و همچنین وجود سرویس حمل و نقل هتل برای شما این امکان را فراهم می کند تا به هر نقطه ای از شهر که می خواهید دسترسی پیدا کنید. ضمن آنکه می توانید تنها با طی کردن ۳ ایستگاه مترو خودتان را به میدان تکسیم برسانید و علاوه بر بازدید از این منطقه و خیابان استقلال از وسایل حمل نقل عمومی مانند دلموش های میدان تکسیم نیز استفاده کنید. در ادامه فاصله هتل گرند جواهر تا معروف ترین جاذبه های استانبول را بررسی می کنیم.

فاصله هتل گرند جواهر تا کاخ توپکاپی: ۵٫۶۶ کیلومتر است که با ۳۰ دقیقه پیاده روی به آن می رسید. البته اگر با تاکسی بروید، بسیار زودتر از آنچه که تصور کنید، به این قصر خواهید رسید. فاصله هتل گرند جواهر تا مسجد ایاصوفیه که جزو مهم ترین آثار تاریخی شهر استانبول است تقریبا برابر با همین میزان ۳۰ دقیقه ای می شود؛ زیرا این دو بنای مهم توپکاپی و ایاصوفیه در نزدیکی یکدیگر قرا گرفته اند.

فاصله هتل گرند جواهر تا گرند بازار: اگر علاقه مند به خرید هستید، می توانید به گرند بازار در فاصله ۶ کیلومتری هتل بروید.

فاصله هتل گرند جواهر میدان سلطان احمد: بسیاری از جاذبه های استانبول در اطراف این میدان قرار دارند. این میدان نیز تا هتل گرند جواهر استانبول حدود ۶٫۲۶ کیلومتر فاصله دارد. فاصله ای که با تاکسی یا اتوبوس به راحتی می توانید طی نمایید. شما به راحتی می توانید با مترو و تراموا خودتان را به محله سلطان احمد برسانید و از سه کاخ تاریخی و نزدیک به هم در این منطقه دیدن کنید. اما اگر می خواهید هتل نزدیک تری به این محله داشته باشید پیشنهاد ما هتل میلینیوم استانبول است که جزو بهترین هتل های ۴ ستاره محسوب می شود.

قیمت سوییت هتل گرند جواهر در استانبول ترکیه

پیشنهاد ترک مگ برای رزرو هتل در استانبول

خوشبختانه استانبول جزو شهر هایی است که شما می توانید در هر محله ای که مد نظرتان است هتل مورد علاقه خود را رزرو کنید. ما در اینجا سعی می کنیم تا بهترین هتل هایی که به مهم ترین مناطق تفریحی گردشگری استانبول دسترسی خوبی دارند را معرفی کنیم. اگر شما پیشنهاد یا تجربه خوبی درباره رزرو هتل های خوب در شهر استانبول را داشته اید با ما به اشتراک بگذارید.

استانبول راهنمای سفر به استانبول هتل های استانبول

نظرات کاربران