مرکز خرید ونیزیا استانبول، بهترین اوت لت ترکیه

4041 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
میدان سن مارکو در ونیزیا استانبول

ما ایرانی ها عاشق لباس هستیم و ترکیه یکی از نزدیک کشور هایی است که علاوه بر داشتن نمایندگی از برند های لوکس اروپایی، برند های داخلی و به روز خودش را هم دارد. شاید به همین دلیل است که هدف اغلب ما ایرانی ها از سفر به شهر زیبای استانبول خرید پوشاک و لوازم مورد نیاز است. در میان انبوه مراکز خرید و بوتیک های رنگارنگی که در این شهر دو قاره ای وجود دارند، اوت لت ها از جذابیت بیشتری برخوردارند. گاهی در اوت لت های خوب ترکیه بهترین لباس هایی که حتی خارج از فصل نیستند هم با یک دهم قیمتشان پیدا می شوند. امروز می خواهیم به مرکز خرید ونیزیا استانبول که یکی از بهترین اوت لت های این شهر است برویم؛ پس در ادامه این مقاله همراه ترک مگ باشید.

بهترین اوت لت استانبول را می شناسید؟

ونیزیا یکی از مراکز خرید ارزان در شهر استانبول است که به دلیل نوع معماری و طراحی داخلی که دارد حال و هوای خرید در خیابان های ونیز را برای بازدیدکنندگان تداعی می کند. مرکز خرید وینیزیا جزو یکی از بهترین مراکز خرید در راهنمای سفر به استانبول از نگاه ترک مگ شناخته شده است. اوت لت ونیزیا توسط یکی از برترین هولدینگ های تجاری استانبول به نام گورسوی ساخته شده است.

زیباترین اوت لت استانبول در منطقه قاضی عثمان پاشا

طراحی زیبای ونیزیا مال جزو بارز ترین ویژگی های آن است. جذاب ترین اوت لت ترکیه به قدری زیباست که در کنار تجربه یک خرید بی نظیر و مقرون به صرفه لذت های بصری در شما ایجاد می کند. اگر شما عاشق خرید ارزان قیمت و با کیفیت هستید، ونیزیا استانبول می تواند در کنار معماری ایتالیایی که دارد بهترین گزینه برای خرید باشد.

لذت گندولا سواری در دل اوت لت ونیزیا

گندولا در اصطلاح قایق‌ های مسافری کشیده و باریکی هستند که در ونیز ایتالیا معمولا برای جابه‌جایی افراد از آن ها استفاده می ‌شوند. در مرکز خرید ونیزیا نیز به دلیل طراحی رودخانه مصنوعی که در مرکز آن تعبیه شده است نیز می توانید لذت گندولا سواری را تجربه کنید. شما می ‌توانید با پرداخت هزینه سوار بر گندولا شوید و از تماشای مغازه‌ های ونیزیای استانبول لذت ببرید.

مرکز خرید ونیزیا استانبول کجاست؟

مرکز خرید ونیزیا در منطقه اروپایی شهر استانبول واقع شده است. منطقه قاضی عثمان پاشا همان جایی است که می توانید لذت یک خرید دلچسب در مگا مال ونیزیا را تجربه کنید. ساعت کاری ونیزیا اوت لت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

اوت لت ونیزیا با معماری ایتالیایی

آدرس اوت لت ونیزیا استانبول: Karadeniz Mahallesi, Eski Edirne Asf. No:408, 34250 Gaziosmanpaşa/İstanbul, Turkey

چگونه از تکسیم به اوت لت ونیزیا استانبول برویم؟

برای رفتن به یکی از بهترین مراکز خرید عمده لباس در استانبول می توانید از طریق چند روش خودتان را به ونیزیا برسانید. برخی از بهترین مسیرهایی که به مرکز ونیزیا منتهی می شوند را ادامه برایتان آورده ایم.

  • اولین راه استفاده از تاکسی سرویس خود مرکز مگا اوت ‌لت ونیزیا است. در جای استانبول که باشید کافیست با شماره های (۰۲۱۲۷۷۷۶۶۶۷ – ۰۵۳۴۶۹۴۶۹۰۸) تماس حاصل فرمایید. و خودتان را به این مرکز زیبای ونیزیا برسانید.
  • اگر در اطراف میدان تکسیم هستید کافیست سوار متروی تکسیم شوید و در ایستگاه مجیدیه کوی – شیشلی از مترو پیاده شوید. بعد خودتان را به متروبوس استانبول که شبیه همان BRT خودمان است برسانید و در ایستگاه ادیرنه پیاده شوید.
  • مسیر بعدی باز هم از ایستگاه مترو میدان تکسیم است. باید به سمت خط ایستگاه ینی کاپی بروید. در ایستگاه ینی کاپی پیاده شده و سوار متروی هاوالیمانی به سمت فرودگاه شده و ایستگاه سوم اولوباتلو پیاده می شوید. از مترو خارج شده و آن طرف خیابان حالا سوار تراموای T4 می شوید. در ایستگاه دوازدهم یعنی متریس پیاده شوید و از خرید خود در ونیزیا اوت لت مال لذت ببرید.

مرکز خرید ونیزیا استانبول

لذت غذا خوردن در ونیزیا مال استانبول را فراموش نکنید

بیشتر افراد اوت لت ونیزیارا به خاطر زیبایی و وجود برند های معروف لباس با قیمت مناسب می شناسند. اما اگر شما قصد بازدید از این مرکز خرید را دارید، در نظر داشته باشید که لذت غذا خوردن در رستوران های معروف، دونر های ترکی و فود کورت ونیزیا را از دست ندهید. بسیاری از فست فود های معروف در پاساژ ونیزیا استانبول شعبه دارند و شما می توانید بعد از یک پیاده روی طولانی و خرید کردن لذت غذا خوردن را در این مجموعه زیبا را امتحان کنید.

البته سالن ‌های چندگانه سینما، وجود چندین دستگاه ATM و محل های سرپوشیده برای بازی کودکان از دیگر نکات مثبت این مرکز خرید ارزان قیمت و زیبا در شهر استانبول است.

بهترین اوت لت استانبول مرکز خرید ونیزیا

ترک مگ به شما پیشنهاد می کند که در بازدید از مجموعه مگا مال ونیزیا دیدن از میدان سن مارکوی ایتالیا و لذت گندولا سواری در میان مرکز خرید را از دست ندهید. اگر شما تجربه سفر به شهر استانبول و خرید از ونیزیای استانبول را داشته اید آن را با ما به اشتراک گذارید.

استانبول راهنمای سفر به استانبول مراکز خرید استانبول

نظرات کاربران