معرفی مرکز خرید جواهر استانبول

6235 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مرکز خرید جواهیر استانبول

استانبول یکی شهرهای بزرگ ترکیه که از طریق تنگه بسفر به دوبخش، اروپایی و آسیایی تقسیم شده است. مسافران و گردشگران زیادی هرساله به این شهر سفر می کنند. خب استانبول مراکز خرید بسیاری دارد و هر ایرانی علاقه بسیار زیادی به خرید کردن دارد.

اما اگر تا به حالا به شهر استانبول سفر نکردید و در کنار گردش و تفریح قصد دارید خرید کنید، اما نمی دانید از کجا خرید کنید؟ و قصد دارید اجناس با قیمت مناسب خریداری کنید بهتر است که مقاله ” بهترین مراکز خرید عمده لباس در استانبول ” را مطالعه کنید.

اگر قصد خرید به صورت عمده را ندارید و می خواهید از پاساژهای لوکس با برندهای معروف خرید کنید، پیشنهاد می کنم به مرکز خرید جواهیر استانبول بروید. در این مرکز می توانید بهترین پوشاک مردانه و زنانه را خریداری کنید. همچنین اگر علاقمنید در مورد جواهیر بدانید حتما ادامه مقاله را بخوانید.

معرفی مرکز خرید جواهر استانبول

به استانبول که سفر کنید و به قسمت اروپایی شهر و منطقه شیشلی بروید. با یک مرکز خرید بزرگ با مساحت ۶۲،۴۷۵ مترمربع  روبرو می شوید. دارای ۶ طبقه و ۳۴۳ تا فروشگاه که هرکدام نماینده یک برند معروف اروپایی هستند. اگر علاقه ای هم به خرید کردند نداشته باشید با دیدن این فروشگاه ها علاقه بسیار زیادی  پیدا می کنید. برندهای مانند سواروفسکی، کوتون، آلدو، بنتون، زارا، منگو، ریبوک، آدیداس و غیره در این مرکز خرید وجوددارد که می توانید براساس سلیقه خودتان و وفاداری که برند دارید یکی را انتخاب کنید.

بهترین جواهیر مرکز خریداستانبول

مطمئنا همین حالا یک لیستی از خریدهای که قرار است انجام دهید را نوشته اید اما یادتان باشد که سفر خودتان را محدود به خرید نکنید و گشتی هم در شهر بزنید. با اینکه می دانیم زمانی که وارد این مرکز خرید می شوید چندین و چند ساعت وقت خود صرف خرید کردن می کنید.

امکانات مرکز خرید جواهر استانبول

طراحان جواهیر مطمئن بودند که شما بعداز خرید خسته  می شوید(البته که خانم ها هیچ موقع خسته نمی شوند) برای همین امکانات دیگری مانند رستوران، فست فود، کافی شاپ و فودکورت راه اندای کرده اند.
طبقات عالی مرکز خرید جواهیر
اگر قصد ندارید هیچ گونه خریدی انجام بدهید می توانید از امکانات تفریحی مانند شهربازی سر پوشیده، سینما، سالن بولینگ چندین ساعت وقت خود را بگذرانید و یک روز کاملا شادی را برای خودتان بسازید. هزینه تفریح کردن مانند بولینگ در جواهیر بسیار کمتر از چیزی که فکرش کنید، هست.

خرید پوشاک آقایان و خانم ها در مرکز خرید جواهر

اگر می خواهید پوشاک زنانه خریداری کنید پیشنهاد می کنم جواهر را فراموش نکنید. این مرکز دارای برترین برندها و مارک ها را شامل می شوند. ۳۰ تا فروشگاه از برندهای مختلف در این مرکز خرید وجود دارد.

طبقه اول مرکز خرید برند معروف بنتون که یکی از برندهای پوشاک و مد ایتالیایی  است و متلعق به خانواده بنتون است و در سال ۱۹۶۵ تاسیس شده است و پس از چندین سال در جهان توسط کیفیت و طرحی که داشت معروف شده است.

بهترین مرکز خرید جواهیر استانبول

اگر به طبقه سوم مرکز خرید جواهیر بروید، برندهای معروف ماسیو دوتی، ویکتوریاز سیکرت، کوتون، زارا و منگو که همگی پوشاک خانم ها است می توانید یک بازدید عالی داشته باشید و خرید بیادماندنی داشته باشید.  یک طبقه بالا تر برند برشکا وجود دارد می توانید با کیفیت ترین لباس ها را خریداری کنید با بهترین طرح های که وجود دارد آنرا تهیه کنید.

آقایان هم علاقه بسیار زیادی به پوشیدن لباس های مارک دار دارند و  پیشنهاد می کنم  وقتی که وارد پاساژ جواهیر می شوید به طبقات بالای بروید و برندهای یو اس پولو اسن، ال سی وایکیکی، مارکس اند اسپنسر، گپ و پول اند بیر دیدن کنید و بهترین ها را خریداری کنید.

خرید بهترین برندهای لوازم آرایش و بهداشتی از جواهر استانبول

اکثر خانم های ایرانی علاقه بسیار زیادی به لوازم آرایش و بهداشتی دارند، مخصوصا از یک برند معروف در یک شهر بزرگ اروپایی باشد. جواهیر دارای ۱۲ تا مغازه لوازم بهداشتی و آرایشی شامل سفورا، ایو روشه، فلورمار، مک و واتسونز است. جدیدترین مدلها را می توانید در مرکز جواهیر پیدا کنید.

فروشگاه های برند در جواهیر

خرید زیورآلات مارک دار در جواهر استانبول

خبر خوش را به شما بدهم که ۱۰ تا از فروشگاه های جواهیر در زمینه زیور آلات و مد وجود دارد که بهترین و  بروز ترین طرح ها را از برترین برندهای دنیا می توانید خریداری کنید. برندهای معروف مانند سواروفسکی، سواچ، اکسسورایز، تقره جات دلفین، زیورآلات زن دایموند بخشی از اینها هستند.

خرید بهترین لوازم ورزشی

تقریبا تمام افراد علاقه به ورزش کردن دارند و اگر هم هیچ رغبتی به فعالیت در زمینه ورزش نداشته باشند و دوست دارند حداق یک دست لباس ورزشی داشته باشند. بهترین جا برای خرید کردن جواهیر استانیول است. بهترین مارکهای دنیا از جمله آدیداس، پوما، ریبوک، آندریک آمور و اسکچرز را می توانید خریدارای کنید.

رستوران های جواهر استانبول

بعد از چند ساعت خرید و گشتن در جواهیر مطمئنا حالا باید گشنگی و تشنگی خودتان را برطرف کنید. برای همین در طبقه همکف مرکز جواهیر ۵۰ تا رستوران با کافه و فست فود ایجاد شده است که تمام سلیقه ها و ذائقه های مختلف می توانند به آنجا بروند و غذای مورد علاقه ای خود را انتخاب و سرو کنند.

غذاهای معروف ترکی مانند کباب های ترکی، خورشت های باطعم های متنوع را طبخ می کنند و  همچنین اگر علاقه ای به غذای گرم ندارید می توانید از انواع غذاهای سرد هم استفاده کنید. یک قهوه ترکی اصل را می توانید در یکی از این کافی شاپ امتحان کنید و طعم متفاوتی از چای را بنوشید.

راه های دسترسی به مرکز خرید جواهر

برای رسیدین به جواهیر که در منطقه شیشل قرار گرفته است، می توانید سوار مترو شوید و خطوط متروی استانبول و خط ینی کاپی- حاجی عثمان انتخاب کنید و حواستان باشد که در ایستگاه مجیدیه-شیشلی پیاده شوید. سپس ۱۰۰ متر قدم بزنید و به مرکز خرید جواهیر استانبول خواهید رسید و یک خرید هیجان انگیز را انجام دهید.

استانبول مراکز خرید استانبول

نظرات کاربران