ساحل کنیالتی آنتالیا؛ اولین ساحل درترکیه

3718 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
ساحل کنیالتی آنتالیا

برای هرکسی سفر یکی از لذت بخش ترین تفریحات به حساب می آید. اما انتخاب کدام شهر یا کشور همیشه جای سوال بوده است. اولین کار برای پیداکردن جواب سوال جستجو کردن عبارت “بهترین کشور برای سفر کدام است” در گوگل است. هم اکنون بیشتر جستجو را  کشور ترکیه و شهر آنتالیا دارد. این بدین معنی است که آنتالیا یکی از پرطرفدارترین شهر در ایران به حساب می آید.

اما کدام یک از مکان ها برای بازدید جذاب تر هستند همیشه جای سوال بوده. آنتالیا به ساحل های شگفت انگیزش مشهور بوده است که در ادامه قصد داریم بهترین ساحل یعنی کنیالتی آنالیا را توصیف کنیم.

آنتالیا چه جور جایی است؟

آنتالیا، یکی از شهرهای کوچک ساحلی در کشور ترکیه است که هرسال مسافران و گردشگران زیادی برای تفریح و خوشگذرانی به این شهر سفر می کنند. با توجه به اینکه شهر کوچکیست اما جاهای دیدنی شهر آنتالیا بیشتر از تصور می باشد.

آنتالیا از سه طرف در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است، همین موجب شده است که ساحل های پرزرق و برق در نزدیکی مدیترانه ساخته شود. ساحل های تفریحی و دیدنی بسیار شگفت انگیزی در سفر به آنتالیا خواهید دید. از جمله معروف ترین این ساحل ها می توان به ساحل لارا، کمر، چیرالی، فازلیس، پاتر ، بلک و کنیالتی میتوان اشاره کرد.

در این سفر می خواهیم در مورد ساحل کنیالتی آنتالیا و ویژگی های منحصر به فردش صحبت کنیم تا بهترین ثانیه را برای خودتان رقم بزنید.

تاریخچه منطقه کنیالتی آنتالیا

منطقه کنیالتی یکی از مناطق خوش آب وهوا ست که در غرب شهر آنتالیا قرار دارد. کنیالتی یکی از مناطق جدید ساخت در آنتالیا ترکیه است که به عنوان محبوب ترین منطقه ها برای زندگی است.

منطقه کنیالتی آنتالیا

به دلیل اینکه خانه و آپارتمان های این منطقه جدید ساخته شده اند؛ از نظر جهانی ساخت و ساز استاندارد ساخته شده است. وجود کانتر پلیس در قسمت های مختلف شهر کنیالتی آنتالیا موجب شده است که امنیت در منطقه بالاتر برود.

همچنین امکانات رفاهی و تفریحی برای کنیالتی ایجاد شده است که یکی از بهترین آنها می توان به ساحل کنیالتی آنتالیا اشاره کرد.

ساحل کنیالتی آنتالیا

آنتالیا مملو از ساحل های زیبا و جذاب که در جهان محبوب و مشهور هستند. مسافران و گردشگران بسیاری  هرسال برای مسافرت به این شهر و برای بدست آوردن آرامش به ساحل های آنتالیا سفر می کنند.

یکی از جذابترین ساحل های شهر آنتالیا کنیالتی است که دارای امکانات ویژه ی رفاهی و تفریحی است. گردشگران بسیاری برای  آرامش و لذت بردن از دریا و استراحت به این ساحل شگفت انگیز سفر می کنند. غروب های دلنشین این ساحل حال و هوای متفاوتی دارد؛ با نشستن در کنار دریا و دیدن اینکه غروب خورشید چگونه است شما را به رویایی شگفت انگیز می برد.

بدون اینکه هزینه پرداخت کنید می توانید ساعت ها در ساحل به شادی و نشاط بپردازید.

تفریحات ساحلی کنیالتی آنتالیا

در کنار آرامش گرفتن می توانید هیجان را در ساحل درخشان دریای مدیترانه تجربه کنید. یکی از جاذبه دیدنی و تفریحی آنتالیا به ساحل کنیالتی در غرب این شهر اشاره کرد.

تفریحات کنیالتی در ساحل آنتالیا

با اینکه لژهای برای آرامش گرفتن در کنار ساحل وجود دارد اما تفریحاتی برای بالا بردن آدرینالین خون شما هم وجود دارد؛ از جمله این تفریحات مهیج می توان به موارد زیر اشاره کرد.

آکواریوم آنتالیا؛ تماشایی دنیای موجودات زیر دریا

یکی از جذابترین جاهای دیدنی شهر آنتالیا آکواریوم است که پر از آبزی های شگفت انگیز و منحصر به فرد است.  آکواریوم در یک تونل به طول ۱۳۱ متر و ۳ متر عرض ساخته شده است و دارای ۴۰ آکواریوم مصنوعی و بزرگترین تونل آبی در جهان می باشد. هزینه ورود به این آکواریوم حدود ۶۰ دلاراست.

شهربازی اکتور آنتالیا؛ بصورت متفاوت بازی کنید

حدود سال ۱۹۹۷ شهربازی اکتور با وسایل بازی کمتر از ۵ تا فعالیت خودش را شروع کرد، اما هم اکنون دارای ۴۰ وسیله بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده است. در کنار شهربازی یک باغ بزرگ وجود دارد که بهترین جا برای پیک نیک است.

تفریحات آبی در ساحل کنیالتی آنتالیا؛ تجربه کنید

اگر یک ساحل تفریحات آبی نداشته باشد که نمی توانید لذت و شادابی را از آن ساحل داشته باشید. ساحل کنیالتی دارای مکانی برای شنا، حمام آفتاب، قایق سواری، ماهیگیری و پیاده روی روی شن های درخشان هست.

رستوران های  ساحل کنیالتی در شهر آنتالیا

محبوبیت ساحل کنیالتی تنها برای این است که تمام امکانات ویژه را دارا است. از جمله آنها داشتن خوشمزه های که در کنار ساحل بصورت دوره گردی می فروشند. اما تنها به این ها بسنده نکنید رستوران و کافه های معروف و محبوب از کشورهای گوناگون وجود دارد.

اگر هتل شما نزدیک به ساحل زیبای کنیالتی باشد دیگر نیاز ندارید که به رستوران های ساحل بروید در همان هتل غذای مورد نظر خودتان را بخورید؛ اما اگز ذوق دارید در کمترین فاصل از ساحل غذا بخورید کمی قضیه فرق دارد و می توانید غذای مورد علاقه نوش جان کنید.

از جمله این رستوران نزدیک ساحل کنیالتی آنتالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رستوران لارا بالیک شهر ساحلی
  • یونجه مانگالیوی کنیالتی
  • کافه یلو تاکسی کنیالتی

 

هتل های نزدیک ساحل کنیالتی آنتالیا

کنیالتی یک منطقه بسیار جذاب است که  مسافران و گردشگران زیادی برای چند روز آرامش به آنجا سفر می کنند. اما این نگرانی را دارند که آیا منطقه کنیالتی آنتالیا محلی برای اقامت دارند یا خیر؟

هتل های نزدیک ساحل کنیالتی آنتالیا

این اطمینان را به شما می دهیم که منطقه ی جذاب، مملو از مکان های برای استراحت است. مواردی همچون اونکل رزیدنس، رکسوس داون تاون، سی لایف، سواند آکوالند، هارینگتون پارک ریزورت است.

امکانات و دیگر ویژگی ساحل کنیالتی

ساحل کنیالتی دارای امکاناتی دیگر همچون اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و سرویس های بهداشتی را دارا می باشد. دیگر چی می تونه از این بهتر باشه ساحلی با فول امکانات که بدون هیچ دردسری تفریح و شادی  انجام دهید.

 آدرس ساحل کنیالتی آنتالیا

به سادگی می توانید با وسایل نقلیه عمومی به این ساحل جذاب و گیرا بروید.  بهترین زمان سفر به ساحل کنیالتی آنتالیا در ماه های خرداد، تیر، مرداد، شهریور است.

آدرس دقیق: منطقه کنیالتی، محله کوشکاواگی در غرب شهر آنتالیا  قرار دارد.

ساحل کنیالتی بهتره است یا ساحل کمر آنتالیا

آنتالیا شهری مرواریدهای جذاب و شگفت انگیز است که دورتادورش را ساحل های بسیار حیرت انگیز وجود دارد. بسیار شنیده ایم که ساحل کنیالتی بهتره یا ساحل کمر در آنتالیا؟ اما تنها جوابی که می توان به این سوال داد که هردوی آنها دارای یکسری ویژگی های خاص هستند و بستگی به سلیقه شما دارد که کدام را انتخاب کنید.

ساحل کمر آنتالیا دارای یکسری امکاناتی خاص که کنیالتی آنتالیا آنرا ندارند از جمله این امکانات می توان به کلاب های رقص در کنار ساحل اشاره کرد که کنیالتی برای افراد علاقمند چنین جای را در نظر نگرفته است.

اما تمام امکانات رفاهی اولیه را در کمر می توانید با از نزدیک لمس کنید و همچنین لذت کافی و وافی را ببرید.

و در انتها از سفر به آنتالیا لذت ببرید

آنتالیا شهری اسرار آمیز  اما پر از هیجان است که این شهر به ساحل های طلایی و درخشانش بسیار معروف هست. بهترین ساحل های آنتالیا را می توان به ساحل لارا آنتالیا، کمر، کنیالتی و پاتر اشاره کرد. از همین حالا برنامه ریزی کنید که به کدام یک از این جاها قرار است بروید.

 

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران

خیلی اشاره خوبی کردید، من ساحل لارا و خیلی زیباست ?

    سلام خواهش می کنم ممنون که مطالب ترک مگ رو می خونید اگر علاقمندید به سواحل ترکیه مقالات بسیاری در موردشون نوشته ایم پیشنهاد می کنم مطالعه کنید