رستوران ریحون استانبول، ایرانی ها در سفر به ترکیه فراموش نکنید!

4427 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
رستوران ریحون یک رستوران ایرانی

در چند سال اخیر ایرانی های زیادی علاقمند هستند به کشور ترکیه مخصوصا شهر استانبول سفر کنند. به دلیل اینکه شهر استانبول تنها شهر در جهان است که دو قاره در جهان از طریق تنگه بسفر به همدیگر متصل می کنند.

استانبول یکی از شهرهای با قدمت چندصد ساله که در بخش اروپا و هم در بخش آسیا قرار گرفته است؛ جاذبه های دیدنی و تفریحی بسیار زیادی دارد و یک سفر خاطره انگیزی را می توانید در این شهر تجربه کنید.

همچنین این شهر دارای رستوران های به سبک مدرن و سنتی ترکی است که با انواع غذاهای ترکی و ایرانی از مهمان پذیرایی می کنند. اما برخی ایرانی ها هستند که هیچ گونه علاقه ای به خوردن غذاهای ترکی ندارند، اما این افراد نباید نگران باشند برخی از ایرانی های مقیم استانبول ترکیه رستوران های با ذائقه های ایرانی راه‌اندازی کرده‌اند که علاوه بر ایرانی ها مردمان ترکیه هم به آنجا برای خوردن یک وعده غذایی به آن مکان ها می روند.

همچنین رستوران های ایرانی زیادی در شهر استانبول وجود دارد که سالانه مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند. برای آشنایی با رستوران های ایرانی در استانبول پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله مرتبط را مطالعه کنید.

اما در این مقاله قصد دارم در مورد رستوران ریحون استانبول و تمام ویژگی های آن نسبت به دیگر رستوران های ایرانی بنویسم. اگر علاقمند هستید حتما با ما همسفر شوید تا لحظه های عالی را برای خودتان ثبت کنید.

 رستوران ریحون استانبول (reyhun iranian restaurant)

بعد از یک گردش و تفریح طولانی در استانبول و اگر علاقه ای به خوردن غذاهای چرب استانبول ترکیه ندارید به یک جای دنج در فضای آرام و ساکت و کاملا ایرانی در نزدیکی خیابان استقلال و میدان معروف تکسیم واقع شده است دعوتتان می کنم.

ریحون رستوران کاملا ایرانی در استانبول

اگر بخواهیم از فضای داخلی رستوران برای شما بگویم یک فضای کاملا ایرانی و با تصاویری از جاهای دیدنی شهرهای قدیمی ایرانی که حال و هوای خاصی را به شما منتقل می کند. در این صورت هیچگونه احساس دلتنگی و دوری از ایران را حس نخواهید کرد.

یک منوی کاملا ایرانی با انواع کباب ها و خورشت های ایرانی با مواد اولیه تازه و اسلامی طبخ می شود و از بابت حلال بودن خیالتان راحت باشد. کباب ذغالی بهترین غذای که در رستوران ریحون استانبول می توانید بخورید. یادتان نرود در سفر به استانبول حتما این غذای لذیذ را امتحان کنید؛ شاید سفر بعدی تان سال های بعد باشد که یکسال باید منتظر بمانید.

نمای داخلی رستوران ریحون استانبول ترکیه

این رستوران کاملا به سبک ایرانی طراحی شده است. درهای ورودی بصورت شیشه ای هستند و داخل رستوران با صندلی های چوبی که رومیزی های ترمه برروی آن گذاشته شده است، بصورت منظم چیده شده اند. دیوارهای رستوران ریحون استانبول با تابلوهای چوبی که تصاویری از جاهای دیدنی و قدیمی ایران نصب شده است.

نمای داخلی رستوران ریحون

اگر به سقف رستوران توجه کنید لوسترهای زیبا از آن آویزان شده است که مطابق با هرسلیقه س و می توانید ساعت ها از فضا لذت ببرید.  برای اینکه فضای دلنشینی برای رستوران ایجاد کنند از سماور، تابلوهای معرق و یکسری اشیاء گران قیمت برای تزیین فضای داخل رستوران استفاده کرده اند.

غذاهای رستوران ایرانی در شهر استانبول ترکیه

اگر به منوی غذایی این رستوران نگاه کنید با انواع غذاهای ایرانی شامل کباب، جوجه کباب، شیشلیک، کباب قفقازی، کباب کوبیده، کباب بناب، گوشت بره، چنجه، کباب سلطانی و خورشت قرمز سبزی، قیمه، مرغ و برنج کاملا ایرانی برای مسافران و گردشگران سرو می کنند.

غذاهای لذیذ رستوران ریحون استانبول

هزینه هرپرس غذا بطور متوسط بین ۲۰ تا ۵۰ لیر خواهد بود و می توانید با همچنین قیمت مناسبی یک وعده غذایی عالی را سرو کنید.

خیالتان راحت باشد به زبان دیگری مانند ترکی نمی خواهد مسلط باشید تا بتوانید غذای مورد علاقه خود را در یک کشور ترکیه سفارش دهید به این دلیل که تمام خدمه و پرسنل این رستوران ایرانی هستند و شما می توانید فارسی صحبت کنید.

از هرکسی که یکبار وارد این رستوران شده باشد از رفتار و شخصیت کارکنان آنها بپرسید متوجه می شوید که کاملا حرفه ای با مشتریان رفتار می کنند.

باز هم تاکید می کنم که کباب ذعالی را در رستوران ریحون استانبول امتحان کنید؛ طعم ناب از غذای ایرانی را تجربه خواهید کرد.

 امکانات اولیه رستوران ریحون استانبول

با توجه به اینکه رستوران دنج و کوچک است اما یکسری امکانات اولیه برای مشتریان خود در نظر گرفته است این امکانات نظیر رزرو غذای بیرون بر، پارکینگ اختصاصی، پرسنل حرفه ای و مودب، اینترنت رایگان، صندلی کودک، سرویس بهداشتی و غیره را شامل می شود.

در صورتی که آخرشب به این رستوران بروید و غذایتان مانده باشد نگران از بین رفتن غذاهای خودتان نباشید که می توانید از خدمه رستوران ظرفی بگیرید و مابقی غذای خود را داخل آن بگذارید و بیرید.

رستوران ریحون استانبول

و  اگر در یک روز شلوغ به این رستوران بروید، نباید نگران جای پارک ماشین خود شوید، پارکینگ رستوران بسیار بزرگ و بالای ۲۰۰ ماشین در این پارکینگ جا می شوند.

بهترین ویژگی رستوران ریحون اجازه می دهند که کودکان خودتان را به داخل رستوران ببرید حتی برای آنها یک جای درنظر گرفته اند و این نگرانی ها پدر و مادرها را از بین می برد.

در سفر به استانبول پیشنهاد می کنیم یکبار رستوران ریحون را امتحان کنید، لذیذترین غذاها را در این رستوران تجربه کنید.

 آدرس و زمان ورود به رستوران ریحون استانبول

رستوران ریحون در شهراستانبول از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب پذیرایی تمام میهمانان است. این رستوران مختص ایرانی ها نیست و گردشگران گوناگون از کشورهای دیگر هم وارد ریحون می شوند.

ریحون بهترین رستوران در شهر استانبول

تمام غذاهای این رستوران بسیار لذیذ است و زمانی که وارد رستوران شوید هم از فضا و غذا لذت کامل را خواهید برد. آدرس رستوران ریحون نزدیک خیابان استقلال و میدان تکسیم می باشد.

 گذراندن یک شب عالی در رستوران ریحون استانبول

این رستوران کاملا ایرانی با انواع غذاهای کبابی و خورشت برای مشتریان خود سرو می کنند. زمانی که وارد این رستوران می شوید با یک فضای کاملا ایرانی کلاسیک روبرو خواهید شد.

قبل از سفر به ترکیه پیشنهاد می کنم راهنمای سفر به استانبول را حتما مطالعه کنید؛ بهترین رستوران ها، مکان های تفریحی و دیدنی را در برنامه خودتان بگنجانید.

استانبول رستوران های استانبول

نظرات کاربران

سلام
آخرین سفرم به ترکیه؛ به رستوران ریحون سر زدم و غذای بسیاری عالی داشته پیشنهاد می کنم حتما شما هم سربزنید و کباب های مخصوصش را امتحان کنید

سلام مرسی بابت مقاله خوبتون
اما تمام غذاهای این رستوران عالیه اما برنج های خوبی سرو نمی شد