خیابان بغداد استانبول لوکس ترین خیابان آسیایی ترکیه

3701 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
خیابان بغداد استانبول ترکیه در بخش آسیایی

استانبول یکی از زنده ترین شهر های دنیاست که تا لذت سفر به آن را تجربه نکنید از جذابیت هایش بی خبر می مانید. این شهر دوقاره ای و توریستی مملو از جاهای دیدنی، مراکز خرید، هتل های لوکس و کژوال و فستیوال های سالانه است. اگر شما عاشق خیابان های شلوغ و لوکس هستید، در سفر به استانبول بازدید از خیابان بغداد استانبول را از دست ندهید. در ادامه قرار است بیشتر با جذابیت های این خیابان پر رویداد آشنا شویم؛ پس همراه ترک مگ بمانید.

خیابان بغداد استانبول کجاست؟

یکی از خیابان های قدیمی شهر استانبول خیابان بغداد استانبول است که قدمت آن به ۴۰۰ سال پیش باز می گردد. این خیابان معروف در قسمت آسیایی شهر استانبول قرار گرفته و مسافتی برابر با ۱۴ کیلومتر دارد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بیشترین مراکز خرید استانبول خصوصا مراکز عمده در قسمت آسیایی استانبول قرار دارند. بغداد استانبول موازی دریای مرمره است و انواع بوتیک ها، کافه ها و رستوران های که در ان وجود دارند و همچنین مراسماتی که در آن برگزار می شوند، می توانند دست کم تفریح چند روز از سفر شما را فراهم کنند.

چگونه به خیابان بغداد استانبول برویم

طریقه رفتن به خیابان بغداد استانبول از میدان تکسیم

خیابان بغداد استانبول به تعبیر برخی از افراد محلی این شهر شبیه یک شهرک تفریحی با مراکز خرید متنوع است. خیابان بغداد و محله های اطرافش دسترسی بسیار خوبی دارند. شما نیز می توانید با وسیله های نقلیه ای مانند تاکسی، اتوبوس و حتی اتوبوس های دریایی کادیکوی و بوستانچی خودتان را به بغداد استانبول برسانید.

برای رفتن به خیابان آسیایی بغداد از میدان تکسیم می توانید از دلموش میدان تکسیم یا کشتی های اسکله کادیکوی استفاده کنید. قیمت هر دوی آن ها حدودا ۷ لیر است اما برای رسیدن به ایستگاه کادیکوی باید دو خط مترو از میدان تکسیم سوار شوید. برای برگشت هم علاوه بر اتوبوس های دریایی می توانید از قطار های شهری که در قسمت شمال خیابان بغداد استانبول قرار دارند استفاده کنید.

زیباترین جاهای دیدنی خیابان بغداد استانبول ترکیه

خیابان بغداد یکی از جذاب ترین محله های استانبول در قسمت آسیایی است که به دلیل جذابیت های مختلفی که دارد می تواند بیشتر افراد بازدید کننده از این خیابان را راضی نگه دارد. از جمله نکات قوت این خیابان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

چگونه از تکسیم به خیابان بغداد استانبول برویم
  • وجود بوتیک های لوکس، برند های اروپایی و کافه رستوران های مدرن و باکیفیت برای کسانی که عاشق زندگی و سفر های لوکس هستند.
  • بسیاری از جشن های عمومی و رویداد های فرهنگی اجتماعی شهر استانبول در این خیابان برگزار می شود. پس اگر طرفدار فستیوال ها و جشن های سنتی هستید حتما قبل از سفر، رویداد های مهم این خیابان را در تقویم بررسی کنید.
  • خیابان بغداد یکی از خیابان های زنده و پرشوربا مناظری زیبا از چنارهای سر به فلک کشیده است. معمولا عصر ها جوانان زیادی با ماشین های لوکسشان برای تفریح به این منطقه می آیند.
  • نزدیک بودن بغداد استانبول به دریای مرمره می تواند لذت رفتن به ساحل را هم برای شما فراهم کند.

بهترین مراکز خرید در خیابان بغداد استانبول ترکیه کدامند؟

به طور کلس در خیابان آسیایی بغداد استانبول مراکز خرید، بوتیک های لوکس و برند های خوبی وجود دارد. فعالیت این بوتیک ها در زمینه های مختلفی از جمله لباس، لوازم لوکس دکوری و اکسسوری هایی مانند عینک، ساعت و جواهرات هستند. از جمله معروف ترین بوتیک های خیابان بغداد شهر استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

زیلباترین قسمت های آسیایی شهر استانبول خیابان بغداد
  • پاشاباغچه: اگر دنبال لوازم دکوری، کریستالی و شیشه‌ای هستید، این فروشگاه را انتخاب کنید.
  • فروشگاه گیلان: در این فروشگاه می ‌توانید جواهرآلات و زیورآلات خاص را ببینید که جواهرات دست ساز و و منحصربفردی را به فروش می رسد. پاشاباغچه مجموعه ای نفیس از ظروف کریستالی و شیشه ای را به فروش می رساند.
  • فروشگاه بیمن (Beymen): بیمن یکی از برندهای مشهور ترکی است که پوشاک و البسه لاکچری و باکیفیتی را به فروش می رساند. انواع محصولات برندهای بین المللی نیز در این فروشگاه عرضه می شوند.
  • کتاب‌فروشی D&R: یکی از کتاب‌فروشی‌های معتبر در این خیابان است که اگر اهل کتاب‌ خوانی هستید پیشنهاد می کنیم حتما به آن سر بزنید. اگر عاشق رمان هستید کتاب های الیف شافاک را فراموش نکنید.

برای رفتن به بغداد استانبول ترکیه کدام هتل را انتخاب کنیم؟

خوشبختانه دسترسی به این خیابان معروف در منطقه آسیایی راحت است. پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال سفری متفاوت و لذت بردن از مناطق بی نظیر شهر استانبول هستید این بار به جای رفتن هتل های اطراف تکسیم و خیابان استقلال، لذت اقامت در هتل های بغداد استانبول را تجربه کنید. انواع هتل های ۵ ستاره و بوتیک هتل هایی در این خیابان وجود داردند که شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید آن ها را انتخاب کنید. از جمله هتل های خوب خیابان بغداد استانبول می توان هتل ۵ ستاره هیلتون کزایاتاگی و هتل ۵ ستاره ویندهام گرند کالامیش مارینا را معرفی کرد.

بغداد استانبول و مرکز خرید های لوکس استانبول

اما اگر هتل شما در اطراف میدان تکسیم است نگران نباشید زیرا به راحتی با در دست داشتن نقشه مترو استانبول می توانید خودتان را به این خیابان معروف در قسمت آسیایی شهر برسانید. آیا شما تا به حال تجربه بازدید از خیابان بغداد استانبول و اقامت در هتل های لوکس آن را داشته اید؟ آن را با هم به اشتراک گذارید.

استانبول راهنمای سفر به استانبول مکان های تفریحی استانبول

نظرات کاربران