۴ تا از بهترین مکان های تفریحی ازمیر که نباید از دست بدهید

5047 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بهترین مسافرتی  که تا به حال رفتید کجاست؟ بهترین تفریحاتی که در سفر انجام دادین چی بوده؟ فکر می کنید در سفر آرامش داشته اید؟ انرژی گرفتید تا در ادامه سال به خوبی پیش برید؟ سفر به ازمیر به تمام این سوالات پاسخ می دهد و می توانید یک خاطره عالی را برای خودتان رقم بزنید.

مسافرت رفتن نیاز به برنامه ریزی عالی دارد. اینجوری می توانید در تمام سفربدون هیچ نگرانی ادامه بدهید. آدم ها را می توانید برای سفر رفتن به چندین دسته تقسم کنید. افرادی که برای آرامش سفر می کنند یا کسانی که به دنبال هیجان هستند و دوست دارند در مسافرت با تلاطم روبرو شوند.

اگر شما به دنبال شور و هیجان هستید، سفر به ازمیر را هرگز از دست ندهید. درادامه می خواهیم شما را به یک سیاحت عالی ببریم و بهترین مکان های تفریحی را برای شما معرفی کنیم.

ازمیر کجاست؟

آنکارا، استانبول، آنتالیا و.. بسیار معروف تر از شهر ازمیر است. شاید مکان های تفریحی آنکارا، آنتالیا و غیره بیشتر از شهر ازمیر باشد. اما شهر ازمیر جزء بزرگترین شهرهای ترکیه به حساب می آید. به دلیل آرامشی که این شهر دارد محبوبیت خاصی در بین گردشگران و مسافران دارد. ازمیر سومین شهر بزرگ در کشور ترکیه است و به عنوان شهری تجاری، صنعتی و بندری به حساب می آید. یک شهر ساحلی رمزآلود در کنار دریای اژه قرار گرفته است و مسافران زیادی برای اینکه حس راز آلود بودن شهر حس کنند به این شهر سفر می کنند.

بهترین مکان های تفریحی ازمیر

هرسال ازمیر نمایشگاه و کنگره های گوناگونی صنعتی، تجاری و علمی را برای علاقمندان برگزار می کند.  ازمیر ویژگی های بیشماری دارد ازجمله ی آنها می توان بهترین دانشگاه صنعتی که دراین شهر وجود دارد نام برد که رشته های مهندسی در آن تدریس می شود. در مقالات بعدی در مورد دانشگاه های شهر ازمیر بیشتر توضیح خواهیم داد. اما در حاضر می خواهیم در مورد خالی کردن انرژی شما در بهترین مکانهای تفریحی این شهر بگوییم.

بهترین جاهای تفریحی ازمیر که نباید فراموش کنید!

با توجه به اینکه مکان های تفریحی شهر ازمیر بیشتر از شهرهای دیگر ترکیه نیست اما هیجان انگیزترین تفریحات در این شهر وجود دارد و می توانید لذت بخش ترین ساعات را در این مکانها بگذرانید.

۱- تجربه هیجان متفاوت در شهربازی لونارپارکلار ازمیر

وسط شهری که همه جای آن بوی آرامش می دهد و دیدن یک پارکی که پر از شور و هیجان است. انرژی شما را چندین برابر می کند و دوست دارید ساعتها در آنجا بگذرانید. دل کندن از چنین جای برای شما سخت خواهد شد. ترس، هیجان، شوک، استرس در این پارک را تجربه خواهید کرد و بعد از آن آرامش وصف ناپذیری خواهید رسید.

شهربازی لونارپارکلار برای هر سنی وسایل بازی در نظر گرفته است و دیگر نگران نباشید که امکانات شهربازی متناسب با سن شما نیست. در این شهربازی می توانید قایق بادبانی پرنده، حوضچه آبی، ترن هوایی، ماشین سواری، اسکیت برد، حریم وحشت، پرواز در آسمان، تاپ اسپین، گردباد، آکروجت فضایی و سورتمه وجود دارد. اگر نیمی از این وسایل هم سوار شوید تضمین می کنم سال پیش روی خودتان را با انرژی بگذرانید. یک قسمت تنها برای کودکان وجود دارد که می توانید کودکان خودتان را برای چند ساعت هم که شده آنجا بگذراید. اینجوری شما می توانید به تفریح و خوشگذ بگذرانید.

۲- پارک تایلندی در قلب شهر ازمیر

سفر خودتان را با ورزش مهیج اسب سواری شروع کنید. پیست اسب سواری در یک پارک تایلندی شهر ازمیر می تواند به شما انرژی صدبرابر بدهد طوری که بتوانید شادی و هیجان به شما بدهد. در این پارک تایلندی علاوه بر تفریح اسب سواری می توانید انواع و اقسام حیوانات از جمله گوسفند، کامرون، کبوتر، بزکوهی و جوجه های نادر آسیایی را ببینید.

 

در مسافرت بهترین تفریحاتی که می توانید انجام دهید اسب سواری در یک پیستی که امکانات عالی داشته باشد. هیجان و انرژی سفرتان را می توانید در این مسافرت تامین کنید.

۳- تفریحات عالی در پیست اسکی بزداگ ازمیر

اگر در سه فصل پاییز، زمستان و بهار سفربه ازمیر را انتخاب کنید پیشنهاد می کنم تجربه اسکی سواری را از دست ندهید.ازمیر زیباترین مکانها را برای تفریح کردن دارد. پیست اسکی ازمیر یکی از لذت بخش ترین تفریحات در این شهر محسوب می شود.

پیست اسکی بزداگ در شهر ازمیر

این پیست در  بلندترین کوه در شهر بزداگ ساخته شده است. این کوه ارتفاعی حدود ۲۱۶۰ متری واقع شده است. می­­­­­ توانید یک سفر رفت و برگشت به بالای کوه را داشته باشید . حدود ۲ ساعت و نیم طول می کشد که این مسیر را به بالای کوه بروید اما هیجانی که این مسیر دارد کاملا متفاوت از آنچه که فکر می کنید است.این پیست پوشیده از برف مصنوعی از اوایل آبان ماه تا آخر خردادماه می توانید از این استفاده کنید.

اسکی بهترین ورزش و تفریح در یک مسافرت به حساب می آید، پیشنهاد می کنم در سفربه ازمیر این ورزش مفرح را از دست ندهید.

۴- پارک موامر اکسوی در شهرازمیر از دست ندهید

بهترین مکان تفریحی در شهر ازمیر پارک موامر است. در این پارک ساحلی تفریحات عالی همچون والیبال و فوتبال ساحلی بازی می کنند. چشم انداز عالی این پارک به خلیج ازمیر شما را شگفت زده خواهد کرد.

بهترین مکان تفریحی در شهر ازمیر

علاوه بر تفریحاتی که گفته شد خانواده های زیادی برای گردش و پیکنیک های آخر هفته به آنجا بروید. فضای دلنشین و آرامی آنجا دارد که می توانید ساعت ها در آنجا شروع به دویدن کنید و آدرنالین خون خودتان را چندصد برابر کنید.سرسبزی پارک موامر اکسوی مسافران و گردشگران زیادی به خودش جذب کرده است و میتواند بهترین ساعت را برای مسافران در نظر بگیرند. درختان و گل های که در این پارک وجود دارد هرکسی را متحیر می کند.

پارک موامر در ساحل ازمیر

قشنگ ترین و زیباترین چیزی که در این سفر تجربه می کنید گوش دادن صدای دریا در کنار ساحل شگفت انگیز است.  همچنین  می توانید سوار برقایق های که در این ساحل وجوددارد شوید و لذت چندین برابر ببرید.

 و در انتها بهترین مکان های تفریحی ازمیر انتخاب کنید.

از پارک لوناپارکولار گذشتیم و در انتها به پارک ساحلی موامر اکسوی رسیدیم و شما می توانید از لحظه لحظه سفر لذت ببرید. شهر ازمیر تفریحات شگفتی انگیز بسیاری دارد اما ما در ای۱ن مقاله به ۴ تا از بهترین مکانهای تفریحی ازمیر اشاره کرده ایم. پیشنهاد می کنم حتما به این چهار جای تفریحی سربزنید و خاطرات سفر عالی برای خودتان در نظر بگیرید.

ازمیر مکان های تفریحی ازمیر

نظرات کاربران