۵ تا از بهترین ساحل های آنتالیا در سفر به ترکیه از دست ندهید

4842 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین ساحل های آنتالیا

آنتالیا با ساحل زیبایی که دارد یکی از شهرهای شگفت انگیز ترکیه به حساب می آید. وقتی وارد این شهر می شوید آرامش خاصی را حس می کنید که تا به حال در هیچ سفری به کشور خاصی آنرا حس نکرده اید.

مخصوصا اگر به سمت ساحل های آنتالیا بروید، شگفت های خواهید دید که تا به امروز آنرا تجربه نکرده اید.دریا و نشستن در ساحل های که آرامش را منتقل می کنند یک داروی بسیار عالی  برای روح و روان هر انسانی است.

در سفر به آنتالیا حداقل برای چندروز از هیاهوی و شلوغی شهر دور خواهید شد و انرژی بسیار عالی را دریافت می کنید و خاطرات عالی را برای خودتان ثبت خواهید کرد.

آنتالیا یکی از آن شهرهای است که ساحل های بسیار دل انگیزی دارد و هرکدام از آنها ویژگی های مخصوص به خودش را دارند و اگر هرکدام از آنها را ببینید نمی توانید از آن دل بکنید.

پیشنهاد می کنم قبل از اینکه مکان های دیدنی آنتالیا بروید و بازدید کنید، به ساحل های آرامشبخش بروید. در ادامه قصد داریم ۷ از بهترین ساحل های آنتالیا را برای شما معرفی کنم اگر علاقه دارید بدانید آنها کدام اند ادامه مقاله را مطالعه کنید.

۱- لارا یکی از بهترین ساحل های آنتالیا

لارا یکی از زبیاترین مناطق آنتالیا است، ساحل بسیار زیبا در کنار این منطقه قرار گرفته است  و رفتن به این مکان یک حس بسیار عالی به شما منتقل می کند. این ساحل زیبا در شش کیلومتری شهر آنتالیا قرار گرفته است و طبیعت بسیار زیبایی دارد و همچنین امکانات عالی را برای مسافران فراهم کرده اند.

لارا یکی از بهترین ساحل های آنتالیا

لارا ؛ معروف ترین و مشهورترین ساحل آنتالیا است که هرساله مسافران و گردشگران زیادی را در خود جای می دهد. این ساحل مساحتی حدود ۱۸ هزار متر مربع دارد و جزء یکی از تفرجگاه های آنتالیا به حساب می آید. ساحل لارا ۱۱ باشگاه، ۴ کافه و رستوران، ۲ زمین فوتبال، پارک بزرگ، ورزش های آبی، محوطه ای برای اسکیت و فوتبال ساحلی و اسکیت وجود دارد.

۲- شگفتی های ساحل چیرالی آنتالیا را از دست ندهید

اگر به مکانی تاریخی علاقمندید پیشنهاد می کنم ساحل چیرالی آنتالیا را از دست ندهید. ساحل چیرالی آنتالیا یکی از زیباترین و شگفت انگیز ساحل ها این شهر است. ساحل چیرالی به ساحل “الیپسن” مشهور و معروف است. شهر لیسیان جزء قدیمی ترین شهرهای ترکیه بوده که با توجه به بلایی طبیعی که در این شهر اتفاق افتاده است در حال حاضر تنها بقایای از آن به جا مانده است.

اولین چیزی که چشم را خیره می کند ساحل ماسه ای سفید، آب شفاف و زلال،  اتاق های ساحلی و زیبایی های طبیعی ساحل است.

۳- ساحل فاسلیس آنتالیا یک جای دنج و آرام

فاسلیس برگرفته از پنینسلولا که در جنوب منطقه کمر که یک مکان تفریحی و گردشگری است. این منطقه یکی از مناطق تاریخی شهر آنتالیا به حساب می آید. ساحل فاسلیس یکی از اسرار آمیزترین مکان های دیدنی شهر آنتالیا است.

فاسلیس به دو ساحل سنگی زیبا تقسیم شده است. و این ساحل بسیار شفاف و تمیز است که اعماق دریا را خواهید دید، ماهی و تمام موجودات دریایی شگفت انگیز را می بینید. یک ساحل بزرگ دارد که در جنوب بندرگاه قرار گرفته است. این ساحل جای برای استراحت، بار،رستوران، کیوسک های که غذاهای آماده دارند و نیمکت های برای نشستن که ویوی بسیار عالی دارد و خوراک های خودتان را می توانید برروی آن نشسته و نوش جان کنید.

۴- پاترا آنتالیا سحرآمیزترین ساحل کشور ترکیه

پاترا کمی از شهر آنتالیا دور است اما ارزش دیدن دارد که چندین ساعت در راه باشید. پاترا یکی از بهترین ساحل های آنتالیا است و این ساحل زیبا در ۱۸ کیلومتری شهر آنتالیا که تمام سطح آنرا شن و ماسه گرفته است.

شگفت انگیزترین ساحل آنتالیا

زیبایی خاص این ساحل لاکپشت های که در آنجا وجود دارد است که یک منطقه حفاظت شده برای لاکپشت ها هست که هرسال برای تخم گذاری به این سال می آیند.

۵- ساحل کمر آنتالیا رویایی ترین مکان

در کنار ساحل کمر هتل های بسیاری ساخته شده است که مسافران و گردشگران به دلیل ویوی عالی که دارد، چند روز در آنجا اقامت می کنند. این ساحل در ۴۰ کیلومتری آنتالیا است. شنا در این ساحل آزاد است و آب شفاف و زلالی دارد و علاقمندان زیادی دارند که برای شنا کردن به این مکان می روند.

کمر زیباترین و بهترین ساحل آنتالیا

دورتادور ساحل با روستاها پوشانده شده است و از سیل و طغیان درامان خواهید ماند. در اطراف این ساحل هتل و رستوران و کافه های بسیاری زیادی وجود دارد. همچنین در این ساحل بسیار زیبا می توانید حمام آفتاب بگیرید. همچنین می توانید دراین ساحل شنا، غواصی و قایق سواری هم انجام دهید و از همه قشنگتر ماهیگیری در سواحل این منطقه جز سرگرمی های مردم اطراف آنجا هستند.

قشنگ ترین حس زمانی است که در این ساحل برروی ماسه ها قدم بزنید و از آسمان و طبیعتی که در اطرافش وجود دارد لذت برده. آرامشی که در این ساحل وجود دارد در هیچکدامیک از ساحل های آنتالیا تجربه نخواهید کرد. برای رفتن به این ساحل از اتوبوس های دریایی استفاده کنید که حدود ۱۵ لیر هستند اینگونه می توانید براحتی به آنجا بروید.

 و در انتها بهترین ساحل را برای تفریح انتخاب کنید.

یکی از لذت بخش ترین تفریحات رفتن ودیدن مکان های جدید است. آنتالیا یکی از شگفت انگیزترین شهرهای ترکیه به حساب می آید و سلانه مسافران و گردشران زیادی برای تفریح به آنجا سفر می کنند و مکان های دیدنی آنتالیا جزو بهترین مکان ها در سطح خاورمیانه به حساب می آیند.

ساحل های که در این شهر وجوددارد جز اسرار آمیزترین و مخوف ترین ساحل در خاورمیانه هست. اما آنتالیا بیش از ۲۰ تا ساحل دارد و این کمی مسافران را سردرگم می کند برای همین ما ما ۵ تا از بهترین ساحل های آنتالیا را برای شما معرفی کرده ایم. پیشنهاد می کنم که حتما به آنها سر بزنید و بهترین خاطرات را برای خودتان ثبت کنید.

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران