۵ تا از بهترین رستوران های آنکارا در سفر از دست ندهید!

4847 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین رستوران در آنکارا ترکیه

آنکارا دومین و بزرگترین شهر ترکیه که دارای مکان های تفریحی و رفاهی بسیار است. شهری با قدمت چندین هزارساله با جاذبه های دیدنی حیرت انگیز که مسافران و گردشگران زیادی در سفر به آنکارا شگفت زده می شوند. چیزی که همه دوست دارند در سفر تجربه کنند؛ خوردن غذاهای معروف آن شهر است که طعمی متفاوت را حتما تجربه خواهید کرد. اگر علاقمندی شما هم سفر رفتن هست، مطمئنا دوست دارید طعم های جدید را امتحان کنید.

آنکارا هم مانند دیگرشهرهای توریستی در جهان دارای انواع رستوران های بین اللملی و سنتی است که غذاهای متنوع و رنگارنگی را برای مشتریان خود سرو می کنند. شما می توانید بعد از بازدید از بهترین مکان های دیدنی شهر آنکارا سراغ خوشمزه ترین غذاها در شهر آنکارا بروید. خب گفتیم که رستوران های شهر خیلی زیاد است و مطمئنا شما نمی توانید تشخیص دهید کدام یک از آنها بهترین هستند.

اما ترک مگ قصد دارد که بهترین رستوران های آنکارا را برای شما معرفی کند تا پس از یک گشت و گذار عالی به مکان مورد نظر خودتان بروید و طعم های جدید را امتحان کنید. اگر علاقه مندید حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید.

۱- رستوران گوکسو لاکانتاسی بهترین رستوران آنکارا

بیش از ۵ سال که گوکسو در شهر آنکارا باز شده است که در این مدت کم مسافران و گردشگران بسیاری به خود جذب کنند. چیزی که از همه بیشتر مسافران را به خودش جذب کرده است غذاهای طبیعی که این رستوران در اختیار مشتریان خودشان قرار می دهد. تمام مواد های اولیه رستوران های گوکسو از یک مزرعه بسیار بزرگ که برای صاحبان رستوران هست.

رستوران گوکسو لانتی در شهر آنکارا

مهم ترین نکته ای که این رستوران برای پیشرفت کارش در نظر گرفته است، توجه کردن به بهداشت رستوران گوکسو است. وقتی وارد رستوران می شوید و تقاضا کنید که بهداشت داخل آشپزخانه را ببینید به دلیل اینکه همیشه انجا تمیز است، اجازه ورود به آشپزخانه را میدهند.

همچنین مناسبت های مختلف مانند جشن تولد، نامزدی و جلسات کاری در رستوران با کیفیت عالی برگزار می شود و خیلی جالب است که مردم آنکارا برای رفتن به این رستوران سر و کله می زنند.

رستوران گوکسو انواع غذاهای محلی و بین المللی برای مشتریان خود سرو می کند. انواع غذاهای این رستوران دریایی، کباب، خانگی هستند که در دو وعده ناهار و شام پذیرایی مهمان خود در رستوران است. اگر شما هم جزو گیاه خواران هستید یک منوی کاملا ویژه برای گیاه خواران تدارک دیده اند و باخیال راحت غذای مورد علاقه ای خودتان را با کیفیت بسیار بالا سرو کنید.

این رستوران از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ شب پذیرای مهمان هستند و هزینه سرو غذا در گوکسو برای ۲ نفر حدود ۱۶۰ لیر ترکیه که معادل ۳۵۱۰۰۰ هزار تومان است. آدرس رستوران در محله کیزیلای، حیابان  باییندیر، پلاک ۲۲ هست.

۲- رستوران ترایلی آنکارا سرو خوشمزه ترین غذا

به دنبال غذاهای خوشمزه با طعم کاملا متفاوت هستید پیشنهاد ما رستوران ترایلی است. این رستوران دارای یک فضای بیرونی هم دارد، اگر مشتریان علاقمندباشند می توانند برای سرو غذا بیرون از آن فضا بشینند و غذای مورد علاقه ای خودشان را بخورند.

 ترایلی بهترین رستوران آنکارا

منوی غذای رستوران شامل ترکی، مدیترانه ای، دریایی هستند که می توانید براساس ذائقه ای که دارید یکی را انتخاب کنید و یک طعم متفاوت را تجربه کنید. مهمان های رستوران می توانند در دو وعده غذایی ناهار و شام از ساعت ۱۳ تا ۳ صبح به آنجا بروند و یک خاطره عالی رابرای خودشان بسازنند.  قیمت ها کاملا اقتصادی هستند و می توانید با مناسب ترین قیمت غذای مورد نظر خودتان انتخاب و سرو کنید.

۳- رستوران بویاسیزاده کوناگی؛ تجربه طعم متفاوت

کوگانی یکی از بهترین رستوران های آنکارا که فضای بسیار قدیمی از دوران عثمانی طراحی و ساخته شده است. در بدو ورود به عمارت با یک حیاط که سنگ فرش های آبی پوشانده شده است مواجه می شوید. دور تا دور حیاط  با نیمکت های چوبی که برای میهمان های که علاقه دارند در فضای باز نشسته و از آب وهوا لذت ببرند گذاشته اند.

رستوران بویاسیزاده کوناگی آنکارا

تمام دکور داخل رستوران، با وسایل سنتی ترکیه تزیین شده است و با کلی گل و گیاه ترکیب شده و حس زنده بودن و شادابی را به مشتریان منتقل می کند. منوی غذای رستوران تمام از غذاهای سنتی و محلی ترکیه است. البته غذاهای دریایی با طعم متفاوت برای مشتریان خود سرو می کند.

فضای سنتی با موزیک زنده، میهمان ها را به زمان عثمانی خواهد برد و لذت خوردن غذاها را در شما چندین برابر می کند. پیشنهاد می کنم حتما امتحان کنید، خاطرات عالی را برای خودتان ثبت خواهید کرد.

۴- کوییک چاینا پرطرفدارترین رستوران در شهر آنکارا

رستوران های زنجیره ای در هر شهر و کشوری وجود دارد و طرفداران بسیاری هم دارد. کوییک چاینا هم در ترکیه رستوران زنجیره ای است که علاقمندان زیادی در شهر آنکارا را به خود جذب کرده است.

تمام شعبات این رستوران منوی مشابهی دارند، اما تمام غذاهای چاینا طعمی متفاوت از دیگر رستوران ها را دارد و گردشگران زیادی علاقمند هستند که به رستوران چاینا بروند و غذای  آسیای شرقی ر امتحان کنند.

 کوییک چاینا بهترین رستوران در شهر آنکارا

تمام غذاهای خوری این رستوران بسیار کوچک است اما فضای تمیز و آرامی دارد ولی طعم غذای متفاوتی را تجربه خواهید کرد. چیزی که خیلی جلب توجه می کند سرو غذاهای چینی  است که از نظر خیلی از مشتریان بسیار خوشمزه و خوش طعم است، پیشنهاد می کنم حتما شم هم امتحان کنید.

۵-رستوران تاواجی ریسپت اوستا

تاواجی یکی دیگر از بهترین رستوران های شهر آنکارا به حساب می آید. وارد داخل رستوران شوید یک فضای کاملا صمیمی و گرمی روبرو خواهید شد. انواع غذاهای عربی  سنتی در این رستوران می توانید سرو کنید.

رستوران تاواجی آنکارا
اگر به آنکارا سفر می کنید یکی از گزینه های که حتما به شما پیشنهاد می دهم رستوران تاواجی است، سرویس دهی رستوران به قدری با کیفیت است که شما را کاملا مجذوب خود خواهد کرد.

آنکارا رستوران های آنکارا

نظرات کاربران