۶ تا از بهترین تفریحات آبی آنتالیا را همیشه به یادتان بسپارید

4238 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
تفریحات آبی و دریایی آنتالیا

شاید شما هم جزء آندسته از آن افراد باشید که سفر به آنتالیا را فقط برای قدم زدن کنار دریا و ساحل انتخاب کرده باشید. اما مکان های دیدنی آنتالیا بیش از چیزی که شما فکر می کنید است. این اطمینان را به شما می دهم که سفر به آنتالیا خاطره انگیزترین مسافرت شما خواهد شد.

علاوه بر گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی آنتالیا، تفریحات عالی را می توانید در شهر آنتالیا تجربه کنید. تفریحاتی که آدرینالین خون شما را بالا می برد. آنتالیا تفریحات هیجان انگیز زیادی دارد و  یک سفر عالی می توانید برای خودتان رقم بزنید. تفریحات آبی و دریایی آنتالیا بیش از تصورات شما است و هرکدام از آنها ویژگی های خاصی دارد و شما را شگفت زده می کند. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد می کنم با ما همراه شوید، بهترین تفریحات آبی و دریایی آنتالیا را برای شما توضیح بدهیم.

۱- پارک های آبی آنتالیا

شهری که در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته باشد، بطور حتم آب و هوای عالی دارد. شهری به سرسبزی آنتالیا می تواند یک حس ناب را به شما منتقل کند.  اما فقط سرسبز و هوای عالی داشتن بلکه جاهای دیدنی و تفریحات عالی که این شهر است که مسافران و گردشگران زیادی را جذب می کند.

بهترین تفریحات آبی و دریایی آنتالیا

پارک های آبی آنتالیا جزء برترین تفریحات آبی است. فعالیت در پارک های آبی یکی از محبوب ترین کارها برای توریست ها به حساب می آید. آنتالیا دارای پارک های آبی متعددی است اما ۳ تا پارک هست که بسیار معروف است و گردشگران زیادی برای تفریح به آنجا می روند.

از جمله این پارک های آبی که در شهر آنتالیا مشهور و علاقمندان زیادی به آنجا می روند در زیر معرفی کرده ایم.

  • پارک آبی آکوا
  • پارک آبی ددمان
  • پارک آبی ریکسوس پرمیموم تروی

۱- غواصی؛ دیدن اعجایب زیر آب

همیشه دیدن اعجایب زیر دریا جالب و هیجان انگیز بوده است. یکی از رویایی ترین چیز ها دیدن موجودات  اعماق دریا  است. بهترین راه غواصی برای اینکه بتوانید موجودات دریای را ببینید. غواصی جز لذت بخش ترین تفریحات آبی است. اضطراب و استرس اولیه برای سفر به اعماق دریا وجود دارد، مطمئنا می تواند کمی نگران کننده باشد. اما مجموعه های غواصی در شهر آنتالیا دارای کادر مجربی است که می تواند نگرانی شما را کاملا از بین ببرد.

تفریحات آبی و دریایی در شهرآنتالیا

از ابتدایی که بلیت غواصی را خریداری کنید. شما آموزش حرفه ای می بینید و تا زمانی که وارد آب شوید یک نفر همراه تان هست. حتی در اعماق آب آن فرد وجود دارد و به شما کمک می کند؛ اینگونه بدون هیچ مشکلی شمافقط در انتهای دریا موجودات انتهای دریای را خواهید دید. یک سفری کاملا لذت بخش را تجربه می کنید و تنها باید ترس را کنار بگذارید تا خوش گذرانی شما چندین برابر شود.در دریای مدیترانه قایق سواری را فراموش نکنید

به شهری سفر می کنید که تا دریای مدیترانه تنها ۵ دقیقه فاصله دارد. لذت بخش ترین کار این است که حداقل برای چند دقیقه هم شده است برروی دریا بروید. دیدن کل دریا و از نزدیک دریا  را لمس کردن حس کاملا متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

قایق سواری برروی دریا مدیترانه و دیدن وسعت دریا یک حال و هوای دارد که می تواند شما را با دنیای متفاوت روبرو شوید. ابرها کاملا به شما نزدیک است و دورتادور آب های زلال و شفاف وجود دارد حس نابی در وجودتان اتفاق می افتد. قایق بادی، موتوری، پارویی برای رفتن به وسط دریا مدیترانه وجود دارد. حتی میتوانید ظاهر قایق خود را هم انتخاب کنید. قایق ها بصورت دوطبقه و تک طبقه وجود دارد

۲- لذت ماهیگیری را در آب های مدیترانه از دست ندهید.

آنتالیا دارای ساحل های زیبا که می توانید با قدم گذاشتن به آنجا با جهانی متفاوت روبرو شوید. عالی ترین ویژگی ساحل های شهر آنتالیا؛  ماهیگیری کردن. اگر علاقه به ماهی و ماهیگیری کردن دارید به بهترین شهر سفر کرده اید. وقتی قدم به این ساحل ها می گذارید دیگر نمی توانید بدون اینکه ماهی بگیرید از آنجا خارج شوید.

اما اگر مهارت ماهیگیری را ندارید افرادی هستند که به شما آموزش دهند. تجربه لذت بخش ماهیگیری را هرگز فراموش نخواهید کرد. شاید در دفعات اولیه ماهی ها کوچک باشند ولی بعد از چندبار تمرین کردن مطمئن باشید ماهی بزرگتر خواهید گرفت.

۳- هیجان رفتینگ در رودخانه آنتالیا تجربه کنید

تفریحاتی که ضربان قلب را بالا نبرد، تفریح به حساب نمی آید. رفتینگ از آن دسته تفریحاتی است که هیجان و اضطراب را چندین برابر می کند. زمانی آدرنالین خون شما بالا می رود که از پیچ و خم ها رودخانه با سرعت عبور می کنید. رفتینگ یک قایق بزرگ است که حدود ۶ نفر باید با پارو آنرا از رودخانه های با پیچ و خم های صعب العبور رد کنند. هیجان این تفریح پایین آمدن قایق از صخره های بزرگ است. شاید به نظر کمی سخت باشد اما بعد چنددقیقه حس لذت بخشی در شما بوجود خواهد آمد.

تفریح رفتینگ در شهر آنتالیا

۴- فلای برد هیجانی بین زمین و آسمان

تا به حال علاقه داشتید تفریحی آبی بسیار هیجان انگیزی تجربه کنید. فلای برد تجربه متفاوت از تفریح است. سوار یک تخته بزرگ می شوید و در آسمان به پرواز درخواهید آمد. یکی از بهترین تفریحات آبی و دریایی آنتالیا به حساب می آید.

فلای برد تفریح عالی در شهر آنتالیا

و در انتها لذت بهترین پارک آبی و دریایی آنتالیا را تجربه کنید

بعداز دیدن آثار تاریخی کاله ایچی آنتالیا، تفریح کردن در دل آبهای مدیترانه است.  به سراغ بهترین تفریحات آبی و دریایی آنتالیا بروید. رفتن خوش گذراندن در هرکدام از اینها می تواند به شما یک حس عجیبی منتقل کند. مسافرت هیجان انگیزی را در شهر آنتالیا بطور حتم تجربه خواهیدکرد  و همیشه در یادتان می ماند.

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران