بهترین برندهای کفش ترکیه ای را بشناسید

5363 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین برندهای کفش زنانه در ترکیه

بیشتر توریست های آسیایی بغیر از آسیایی شرقی ها، زمانی که به استانبول سفر می کنند گذرشان خواه ناخواه به مراکز خرید استانبول می افتد. عده ای دیگر هم که فقط به قصد خرید و بازدید از بازارها و مراکز خرید لوکس به استانبول می روند. شاید دلیلش این باشد که ترکیه نزدیک ترین کشور همسایه ما ایرانی هاست که از بیشتر برندهای اروپایی دنیا نمایندگی دارد، این درحالی است که برخی برندهای باکیفیت ترکیه ای هم وجود دارند که سهم خوبی از خریدهای ما را شامل می شوند. همه ما می دانیم که محصولات چرمی در کشور ترکیه شهرت خوبی دارد؛ به همین دلیل قصد داریم تا امروز به سراغ برندهای کفش ترکیه برویم و بهترین برندهای کیف و کفش ترکیه رابشناسیم.

بهترین برندهای کفش ترکیه ای

بهترین برندهای کفش ترکیه کدامند؟

کیف و کفش یکی از اصلی ترین ملظومات لباس است که در کشور ترکیه برندهای متنوع و بعضا با کیفیتی در این زمینه وجو دارند. اگر تا به حال به استانبول سفر کرده باشید متوجه شده اید که در این شهر دو قاره ای و زیبا انواع برندهای روز اروپایی وجود دارند که می توانید برای آن ها هزینه کنید. اما در این میان بسیاری از برندهای ساخت کشور ترکیه هستند که کیف و کفش یا حتی لباس هایی تولید می کنند که نه تنها تابع مد روز دنیاست بلکه با قیمتی بسیار مناسب تر قابل خریداری هستند. در ادامه راهنمای سفر به استانبول لیستی از برندهای محبوب کیف و کفش در ترکیه را بررسی می کنیم.

برند کیف و کفش هاتیچ (hotiç)

هاتیچ یا همان هاتیک یکی از معروف ‌ترین برندهای کیف و کفش ترکیه است که در ایران و تهران هم در مجتمع ارگ تجریش شعبه دارد. برند hotic در استانبول بیش از ۱۰ شعبه داراد. عمده شهرت این برند به دلیل طراحی‌ های زیبا و کیفیت فوق العاده اش است.

برند کفش فلو(Flo)

فلو یکی از برندهای تولید کیف و کفش در ترکیه است که محصولات ارزان قیمتی دارد. اما نباید توقع کیفیت بی نظیر و ظاهری مظلبق باترند های روز از این برند داشته باشید. این برند به عنوان یکی از برند های ارزان کفش در ترکیه فعالیت می کند که بیشتر می تواندی سبک های کلاسیک و اسپرت را در آن پیدا کنید.

بهترین برندهای ترکیه ای کفش

برند کیف و کفش بامبی

پیشنهاد می کنیم که اگر شما به دنبال خرید در خیابان استقلال یا مراکز خرید لباس عمده در استانبول هستید حتما به شعبه های برند bombi سر بزنید. بامبی یکی از برند های به روز در حوزه تولید کیف و کفش است. در زمان حراجی ها می توانید کفش های این برند نسبتا ارزان را با قیمت های بسیار عالی و استثنایی خرید کنید. در خیابان استقلال می توانید چند شعبه از این برند را پیدا کنید.

برند ترکیه ای اینجی(inci)

اینجی یکی دیگر از برندهای معروف ترکیه است که در زمینه تولید انواع کیف و کفش فعالیت دارد. تقریبا در اکثر مراکز خرید استانبول شعبه دارد، اما شیک‌ترین و بروزترین شعبه آن در اوت ‌لت ونیزیا استانبول واقع شده است. انواع کفش های زنانه و مردانه، کیف‌ دستی های چرم، کمربند و دیگر لوازم جانبی جزو محصولات برند ترکیه ای اینجی هستند.

برند کیف و کفش چرم (Derimod)

یکی دیگر از برندهای ترکیه ای که تولید محصولات چرمی دارد بند دری مد است. دری مد هم جزو آن دسته از برندهای ترک است که چند شعبه در ایران دارد. انواع کیف و کفش های زنانه و مردانه و کت های چرمی از جمله اصلی ترین محصولات تولید برند derimod هستند.

برند دری مد derimod ترکیه

معروف ترین برند کیف و کفش ایرانی ساخت ترکیه

اگر اهل اینستاگرام گردی باشید حتما صفحه برند “arad trend shoes” را دیده اید. آراز ترند شوز یکی از برند های کفش ایرانی است که در کشور ترکیه تولید و فعالیت می کند. این برند با افراد ترک زبان مشغول و نیروهای متخصص اقدام به تولید انواع کفش و صندل هایی کرده اند که طراحی همه آن ها مطابق با ترندی ترین مد های دنیاست.

کفش های آراز از رنج قیمت معمولی برخوردارند و نسبت به نمونه های مشابه اروپایی ارازن تر هستند. یکی از مزیت های این برند داشتن سایت فارسی زبان و قابلیت ثبت سفارش از طریق واتس اپ است. پیشنهاد می کنم اگر به دنبال کفش هایی با طراحی مد روز هستید حتما به صفحه اینستاگرامشان نگاهی بیاندازید.

معروف ترین برندهای کیف و کفش ترکیه

پیشنهاد ترک مگ برای خرید کیف و کفش در ترکیه

ما در اینجا سعی کردیم تا شمارا با برترین برندهای با کیفیت یا ارزان قیمت ترکیه ای که در تولید کیف و کفش فعالیت می کنند، آشنا کنیم. اما به خاطر داشته باشید که اگر قصد شما خرید عمده باشد باید به مناطق عمده فروشی شهر استانبول بروید. برای رفتن به این مناطق صرفا با در دست داشتن نقشه متروی استانبول و استفاده از اتوبوس و تراموا نمی توانید به این مناطق بروید. اگر شما تا کنون تجریه خرید عالی در استانبول را داشته اید آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

استانبول راهنمای سفر به استانبول مراکز خرید استانبول

نظرات کاربران