چتربازی در آنتالیا، یک ساعت بازی و هیجان 

3905 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
چتربازی در آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرساحلی ترکیه است که سالانه مسافران زیادی علاقمند هستند که برای تفریح به این شهر سفر کنند. تفریحات مهیجی در آنتالیا وجود دارد که آدرینالین خونتان را بالاتر ببرد از جمله این تفریحات می توان به آفرود، رافتیگ و چتربازی اشاره کرد.

آنتالیا، شهری پراز رمز و راز

در چند سال اخیر کشورترکیه پذیرای مسافران و گردشگران زیادی است. ازجمله ایرانی ها که تعطیلات مختلف به کشور ترکیه سفر می کنند و تعطیلات عالی را برای خودشان می سازند. آنتالیا یکی از آن شهرهای پراز شگفتی  و اسرارآمیز است که متقاضیان بسیاری دارد. وقتی وارد شهر ساحلی آنتالیا شوید با یکسری چیزهای عجیب و غریب روبرو می شوید که در هیچ یک ازشهرهای که تا به امروز رفته اید نخواهید دید.

آنتالیا شهر ساحلی ترکیه

شهرهای زیرزمینی که دراعماق آب‌های مدیترانه وجود دارد که با غواصی کردن می توانید به آنجا بروید و از نزدیک آن شهر را لمس کنید. از دیگر چیزهای که هرمسافری را هیجان زده می کند مکان های تفریحی آنتالیا در ترکیه است که بیش از تصور هرکسی است.

بهترین تفریحات شگفت انگیز در شهرآنتالیا کدام اند؟

آنتالیا یکی از اسرارآمیزترین شهرها در ترکیه محسوب می شود. شهری مملو از تفریحات هیجان انگیز است که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده از جمله این تفریحات می توان به سواحل آنتالیا، پارک آبی ددمان، آفرود سواری،  رافتینگ در آنتالیا، کشتی تفریحی و آکواریوم آنتالیا تنها تعداد معدودی از این تفریحات هستند که می توانید در سفر به ترکیه از آنها لذت ببرید.

مهیج ترین تفریحات در آنتالیا

یک ویژگی عالی که شهر آنتالیا دارد این است که  نزدیک به شهرهای که دارای جاهای دیدنی و تفریحی بسیار جذاب و حیرت انگیز است. هنگامی که به آنتالیا سفر کنید می توانید به اطراف شهر هم بروید و یک مسافرت عالی برای خودتان تدارک ببینید.

برای چتر بازی یا پاراگلایدر علاوه بر آنتالیا می توانید به نزدیکی شهر آلانیا و کمر بروید و یک تفریح مهیج را برای خودتان دست و پا کند.

آشنایی با انواع چتربازی در شهر ساحلی

هرکسی علاقه دارد برای یکبار هم شده  حداقل برای یکبار هم شده از ارتفاعات به زمین نگاه کند و همچنین آسمان را از نزدیک احساس کنند. برای اینکه این حس را تجربه کنید بهترین پیشنهاد چتربازی است اما چتربازی انواع مختلفی دارد و خالی از لطف نیست که با آنها آشنا شوید.

چتربازی بصورت اتوماتیک اولین و مهیج ترین  نوع پرواز

در این نوع چتربازی هیچ کسی در باز کردن چتر دخالت نمی کند بلکه چتربازان برای پرواز سوارهواپیما یا پرنده ای که در ارتفاعات در حال پرواز هستند می شوند و به بیرون شهر و جای مخصوص می روند تا از ارتفاعات به پایین سقوط کنند. اما چطوری چتر باز می شوند؟ کنار چتر یک نخ یا دستگیره ای متصل شده است هنگام سقوط از وسیله ای که در حال پرواز هستید موجب می شود که چتر باز شود.

چتربازی در آنتالیا، مهیج ترین تفریح

اما اگر اتفاقی پیش بیاد و چتر بصورت خودکار باز نشود باید با کمک دستان چتر را باز کنید که خدای نکرده اتفاقی پیش نیایید. اما خیالتان راحت قبل از پرواز افراد مهار درآنجا وجود دارند و به شما آموزش می دهند.

چتربازی غیراتوماتیک یا سقوط آزاد

در این نوع پرواز همه چیز از جمله ارتفاع، نوع چتر مشخص است که بوسیله پاراشوت باز می شود.

پاراگلایدر سفری در آسمان ها

در این مدل از چتربازی هرکسی بال های مخصوص به خودش را دارد و افراد بعد از اینکه در ارتفاعات قرار گرفتند بال خودش را باز می کند و مدت زمانی را درآسمان پرواز می کند. نگران نباشید حتما آموزش می بینید.

تجربه پاراموتور قدرتی سه برابری پرواز

اگر پاراگلایدر را تجربه کرده باشید، پاراموتورهم مانند آن هست و تنها تفاوتی که دارد این است که موتور در پشت صندلی قرار دارد و حتما باید از یک ارتقاع پرواز کنید و براحتی نمی توانید از زمین بلند شوید.

یک دنیا هیجان با چتربازی در شهرآنتالیا

چتربازی در آنتالیا یکی از آن تفریحات عالی  و مهیجی است که هرکسی را  به خودش جذب می کند تا برای یکبار هم شده ارتفاع در آسمان را تجربه کند.

برای اینکه حس فوق العاده ای از هیجان را تجربه کنید بهترین کار این است که برآسمان های شهری که اطرافش پر از درخت و دریا هست را امتحان کنید. پرواز در آب و هوایی دلچسب یک فرصت جانانه به شما می دهد که آدرینالین خون خودتان را چندصدبرابر کنید.

چتربازی، بهترین تفریح در آنتالیا

هنگامی که به آنتالیای ترکیه سفر می کنید، چتربازی درآنتالیا که یکی از بهترین تفریحات مهیج است که می تواند یک فرصت استثنایی باشد که بعدا برایتان پیش نیاید. آب و هوای عالی که شهرآنتالیا دارد یک خاطره بسیار فراموش نشدنی را برای خودتان ثبت خواهید کرد

پرواز با چتر یکی از فرح بخش ترین و هیجان انگیز ترین تفریحات در ترکیه است که به دلیل شرایط اقلیمی مناسب دارای علاقمندان بسیاری است. چتربازی در شهر آنتالیا را می توانید با امنیت و آسایش بالا انجام دهید. اگر تنهای از پرواز می ترسید مربی یا کمک مربی  هم می توانید تقاضا کنید که همراه خودتان ببرید.

 

امکانات و وسایل مورد نیاز برای چتربازی

انواع و اقسام وسایل موردنیاز است تا از چتربازی استفاده کنید که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

  • کلاه ایمنی
  • کفش مناسب
  • صندلی سمت چپ و راست
  • رادیو سیستم
  • دستکش
  • هارنس
  • لباس استرج
  • دستمال گردن
  • فیس

و در انتها چتربازی در آنتالیا تجربه فراموش نشدنی از سفر

سفر ماجراجویانه خودتان را تنها با چتربازی در آنتالیا به پایان نرسانید، تفریحات دیگری هم در شهر آنتالیا وجود دارد ازجمله آنها می توان به  پارک آبی آکوالند آنتالیا، آکواریوم و سواحل آنتالیا اشاره کرد که هرکدام هیجان و جذابیت خاص خودش را دارد.

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران