اطلاعات و امکانات هتل اينتركنتيننتال استانبول

3472 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل اینترکنتینانتال استانبول

استانبول، زیباترین شهر ترکیه که هرساله میزبان تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان می باشد، انواع مراکز خرید معتبر، فستیوال های متفاوت و جاذبه های تفریحی فوق العاده ای را در دل خود جا داده است. به همین دلیل بهترین هتل های پنج ستاره ترکیه در این شهر قرار دارد. در این مقاله قصد داریم به طور کامل هتل اينتركنتيننتال استانبول را بررسی کنیم.
هتل اينتركنتيننتال استانبول در مرکز شهر استانبول قرار دارد و از نظر موقعیت مکانی، برای سفر های تجاری و تفریحی بسیار مناسب است. البته اگر به دنبال بهترین هتل ۵ ستاره در مرکز شهر و نزدیک به مراکز خرید هستید، می توانید هتل دیوان استانبول در منطقه تکسیم را نیز بررسی کنید.

امکانات هتل اينتركنتيننتال استانبول

اينتركنتيننتال هم مانند دیگر هتل های ۵ ستاره استانبول، امکانات بسیار خوبی برای مسافرین فراهم کرده است که از نمونه مهم ترین آن ها می توان اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق های مخصوص کنفرانس را نام برد.
از دیگر امکانات هتل اينتركنتيننتال استانبول می توان به مرکز اسپا اشاره کرد که دارای ۸ اتاق درمان است و خدماتی نظیر ماساژ را ارائه می دهد. سونای سوئدی، حمام ترکی، وان آبگرم و آروماتراپی از جذابیت های مرکز اسپا اينتركنتيننتال استانبول است که نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است. البته استفاده از مرکز اسپا تنها برای افراد بالای ۱۲ سال مجاز است.

امکانات اتاق های هتل اينتركنتيننتال استانبول

خدماتی که هتل ها با هدف آسایش بیشتر مسافرین ارائه می دهند به چند دسته اصلی ورزشی تفریحی، امکانات اتاق ها، رستوران و کافی شاپ ها، امکانات پارکینگ تقسیم می شوند. اينتركنتيننتال یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول است که تمامی این امکانات را به صورت یکجا و به بهترین شکل ممکن برای مسافرین فراهم کرده است.

امکانات هتل اینترکنتینانتال استانبول
هتل اينتركنتيننتال استانبول دارای ۳۸۸ اتاق و ۵۵ سوئیت می باشد که در ۲۰ طبقه قرار دارند. دکوراسیون داخلی اتاق ها که از معماری عثمانی سرچشمه گرفته، بسیار زیبا و دلنشین است. تمامی اتاق های هتل اينتركنتيننتال به سیستم تهویه مجهز هستند. تلویزیون ۴۹ اینچی ال جی با کانال های ماهواره ای و خط تلفن نیز در همه اتاق ها وجود دارد. همچنین در همه اتاق ها می توانید از امکاناتی مانند سشوار و مینی بار استفاده کنید. متراژ اتاق های این هتل از ۳۲ تا ۳۶ متر است که قسمتی از آن با مبلمان های راحتی پر شده است. هر اتاق یک تخت دو نفره دارد و کف اتاق با فرش یا کفپوش های زیبا، پوشیده شده است.
اگر بخواهیم در مورد سوئیت های هتل اينتركنتيننتال صحبت کنیم باید بگوییم که هر چیزی که فکر می کنید نیازتان می شود به خوبی برایتان فراهم شده است. از اتاق های معمولی با پنجره های دو جداره گرفته تا وسایلی مانند تخت بچه، میز اتو، تا اتاق ها جداگانه پذیرایی در ۵۵ سویئت این هتل قرار دارد.

اینترنت در همه اتاق های هتل وجود دارد!

یکی از مشکلاتی که معمولا مسافرین در هتل ها دارند این است که تمامی اتاق ها اینترنت ندارد و در موقعیت مکانی های متفاوت سرعت اینترنت کاهش پیدا می کند. هتل اينتركنتيننتال نیز مانند هتل رامادا استانبول اینترنت پر سرعت را برای همه ی اتاق ها و لابی هتل در نظر گرفته است.
کافه رستوران های هتل اينتركنتيننتال استانبول امتحان کردنی است!

هتل اینترکنتینانتال استانبول
هتل اينتركنتيننتال دارای ۴ رستوران است که می توانید صبحانه را در آن ها سرو کنید. یکی از رستوران های بی نظیر این هتل، دارای منظره ای است که شما می توانید هنگام غذا خوردن از آن لذت ببرید. رستوران سیتی لایتز ترکیه روبروی دریا قرار دارد و انواع غذاهای بین المللی را در وعده شام طپخ می کند. رستوران وراندا با نمای زیبای باغ ها می تواند یک انتخاب فوق العاده برای سرو غذاهای بین المللی در وعده شام باشد. همچنین انواع غذاهای ایتالیایی را در رستوران فلامینگو نوش جان کنید.
یکی دیگر از خدمات هتل اينتركنتيننتال استانبول، ارائه سحری در ماه مبارک رمضان است. منویی که برای سحری ماه رمضان در اختیار کاربران قرار داده می شود، لیست کاملی از انواع غذا مانند پیتزا، ساندویچ، فیله و موارد دیگر را در بر می گیرد. در نهایت پیشنهاد می کنیم اگر تصمیم به رزرو اتاق در هتل اينتركنتيننتال گرفتید، حتما به رستوران سافران سر بزنید و از غذاهای سنتی ترکی و عثمانی به همراه موسیقی زنده ی ترکی لذت ببرید.

فاصله هتل اينتركنتيننتال تا جاذبه های گردشگری استانبول

اینترکنتیننتال یکی از بی نظیرترین هتل ها در منطقه تکسیم استانبول است که از هرجهت برای مسافران و گردشگران عالی است. از نظر اینکه مکان های تفریحی بسیاری به هتل نزدیک است و می توانید با چند قدم پیاده روی به آن مکان بروید و لذت چندبرابری داشته باشید.

ازجمله مکان های دیدنی و تفریحی که در نزدیکی میدن تقسیم وجود دارد به موارد زیر اشاره کرد:

۱- یادبود جمهوریت٬ مجسمه وسط میدان تکسیم

۲- خیابان استقلال استانبول

۳- پارک تقسیم گزی استانبول

۴- مرکز فرهنگی آتاترک

۵- فروشگاه معروف تکسیم

۶- کاخ دلمه باغچه استانبول

۷- ایاصوفیه استانبول 

استانبول هتل های استانبول

نظرات کاربران