موزه اسباب بازی آنتالیا یا والت دیزنی آسیایی ها؟

3472 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
موزه اسباب بازی آنتالیا

دنیای هیجان انگیز و جذاب اسباب بازی ها همیشه برای کودکان جذاب بوده و هست. حالا فکر کنید که موزه ای به نام اسباب بازی ها بتواند تمام رویاهای کودکانه بچه ها را به صورت واقعی به تصویر بکشاند چه چیز از این هیجان انگیز تر؟ موزه اسباب بازی مجموعه ای بزرگ و کامل از عروسک های نوستالژی و خاطره سازی است که در کارتون ها و انیمیشن های والت دیزنی نمایش های معروف عروسی آن ها را دیده ایم. این موزه در شهر آنتالیا واقع شده و در سال های اخیر به خوبی توانسته نظر توریست ها و مسافران زیادی را به خود جذب کند. اگر شما هم برای کسب اطلاعات جامع در مورد این مکان دیدنی هیجان زده اید، در ادامه همراه ما باشید تا هر آنچه را که لازم است در مورد این موضوع به اطلاع شما برسانیم.

تاریخچه بازگشایی موزه اسباب بازی های آنتالیا

بدون شک افتتاح موزه بزرگ اسباب بازی ها در آنتالیا انقلاب بزرگی در حوزه گردشگری شهر آنتالیا ایجاد کرده است. جالب است بدانید که این مجوز افتتاح این موزه از سال ۲۰۱۰ و با همت آقای  sunay akin بنیان گذار این موزه پس از عضویت در وزارت فرهنگ و امور اجتماعی شهرداری آنتالیا به تصویت رسید.

این موزه سر انجام و پس از انجام معاهدات فراوان و جمع آوری بیش از ۳۰۰۰ عروسک و اسباب بازی از سراسر  جهان بالاخره در ۲۳ آوریل ۲۰۱۱ به صورت رسمی افتتاح شد.

آدرس و مسیر دسترسی موزه اسباب بازی ترکیه

موزه اسباب بازی آنتالیا در منطقه ای به نام کالیچی آنتالیا که در مرکز شهر قرار دارد واقع شده است. موقعیت مکانی مناسب این موزه موجب شده تا مسافران بتوانند با توجه به زمان اندکی که برای گشت وگذار در سفر خود دارند از جاذبه های دیدنی مرکز شهر آنتالیا و در منطقه  کالیچی نیز دیدن کنند.

علاوه بر این مسافران به جهت آدرس سرراست و راحت این موزه می توانند برای رفت و آمد از هتل محل اقامت خود با مترو و لوازم حمل ونقل عمومی مسیر را طی کنند.

موزه اسباب بازی آنتالیا سه موزه برتر ترکیه

آدرس دقیق موزه اسباب بازی آنتالیا:

Selçuk Mh., Yat Limanı Sk No:82, 07000 Muratpaşa/Antalya, Turkey

تماشای عروسک های معروف انیمیشن های والت دیزنی در موزه اسباب بازی ها

در نگاه اول و با ورود به موزه اسباب بازی ها بازدید کنندگان با مشاهده عروسک های آشنای شخصیت های کارتونی مثل التون ها، لوک خوش شانس، میکی موس، اسمورف ها، نسر الدین هودا ، پیتر پن ، کلوچان ، سیندرلا ، پینوکیو بهشت باورنکردنی ای را مقابل خود می بینند.

نمایش عروسک های انیمیشن های معروف در موزه اسباب بازی آنتالیا

شاید در نگاه اول همه بازدید کنندگان به این فکر کنند که این موزه می تواند برای مردم های کشورهای آسیایی نمادی از موزه های اروپایی والت دیزنی باشد اما با تمام جذابیت های موجود در این موزه هنوز هم نمی توان آن را با والت دیزنی اصلی مقایسه کرد.

بازدید از عروسک های تاریخی از دهه ۱۸۰۰ میلادی

یکی از باورنکردنی ترین اتفاقاتی که در این موزه به چشم می آید. حضور عروسک های تاریخی است که قدمت بالایی دارند. مخاطبان و بازدید کنندگان از این موزه از حضور یک عروسک که به سال های ۱۸۰۰ میلادی مربوط است همیشه هیجان زده می شوند.

جالب است بدانید که کلیه عروسک های موجود در این موزه از کشورهای متفاوتی در سراسر جهان گرآوری شده و یک مجموعه بین المللی و فرهنگی را در خود جای داده است.

عروسک های تاریخی موزه اسباب بازی آنتالیا

ساعت بازدید موزه اسباب بازی آنتالیا

ساعت بازدید موزه اسباب بازی آنتالیا همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۱۲:۳۰ عصر و همچنان ۱:۳۰ الی ۶:۳۰ عصر ادامه دار است با توجه به اینکه ساعت بازدید از این موزه از صبح تا بعد از ظهر ادامه دارد، مسافران به راحتی می توانند برای بازدید از سایر موزه های تاریخی آنتالیا از جمله موزه باستان شناسی آنتالیا نیز دیدن کنند و از سفر تفریحی خود در آنتالیا لذت ببرند.

نمای بیرونی موزه اسباب بازی آنتالیا

قیمت بلیط ورودی بهترین موزه آنتالیا چقدر است؟

قیمت بلیط ورودی موزه اسباب بازی آنتالیا با توجه به پول رسمی کشور ترکیه که لیر است. ۵ لیر محاسبه و اعلام شده است. این میزان هزینه برای ورود و بازدید از یک موزه سرگرم کننده و جذاب برای مسافران ایرانی که هزینه سفرشان را با واحد پولی تومان می گذارنند بسیار مناسب است و ارزش هزینه کردن برای تماشای دنیای رویایی اسباب بازی ها را دارد.

شما می توانید بازدید از این مجموعه هیجان انگیز را به عنوان یکی از مقاصد تفریحی اصلی خود در سفر نام ببرید و از تماشای این موزه که در کنار دریای کالیچی و در یک منطقه فوق العاده زیبا و تفریحی قرار داده شده لذت ببرید.

در نهایت اگر شما تجربه حضور در این موزه دوست داشتنی را دارید حتما خاطرات بازدید خود را با ما در میان بگذارید تا سایر مخاطبان ترک مگ بتوانند از تجربیات شما برای انتخاب این مقصد دوست داشتنی در سفر خود استفاده کنند. ضمنا اگر شما تجربه سفر به آنتالیای ترکیه را ندارید می توانید با مطالعه مقاله راهنمای سفر به آنتالیا اطلاعات خود را برای گشت و گذار در این شهر قدیمی و تاریخی قبل از سفر بیشتر کنید.

آنتالیا دسته‌بندی نشده راهنمای سفر به آنتالیا مکان های دیدنی آنتالیا

نظرات کاربران