مرکز خرید کنت پارک آنکارا؛ بدون نگرانی از کیفیت خرید کنید!

4816 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مرکز خرید کنت پارک آنکارا

فکر می کنید کسی باشد که خرید کردن را دوست نداشته باشد؟ از نظر شما بهترین خرید را از کجا می توان انجام داد؟ اصلا می شه در سفر چیزی مورد پسندمان پیدا شود تا بتوان خرید کرد؟ اگر در شهر آنکارا هستید و به دنبال بهترین مرکز خرید هستید پیشنهاد می کنیم به مرکز خرید کنت پارک آنکارا بروید. کنت پارک یکی از بهترین و ارزانترین مراکز در پایتخت ترکیه است.

البته چندتا مرکز خرید ارزان در شهر آنکارا وجود دارد و برای آشنایی بیشتر مقاله مرتبط با آنها را مطالعه کنید. اما این اطیمنان را به شما می دهم کنت پارک تمام اجناسی که شما بخواهید را با بهترین کیفیت در اختیارتان می گذارد.

آنکارا زیباترین شهر ترکیه

آنکارا؛ دومین شهر بزرگ و پایتخت کشور ترکیه به حساب می آید و به عنوان  مرکز تجاری و اقتصادی ترکیه شناخته شده است. یکی از مهم ترین تصمیمات بزرگ مسئولان این شهر، ساخت بهترین مراکز خرید در شهر آنکارا  که موجب شده است که مسافران و گردشگران زیادی سالانه برای خرید به این شهر مسافرت کنند.

شهر زیبای آنکارای ترکیه

اگر به دنبال یک مرکز خرید ارزان قیمت با کیفیت عالی هستید در ادامه قصد داریم در مورد یکی از آنها صحبت کنیم.

معرفی کامل مرکز خرید کنت پارک آنکارا

شاید فکر کنید این یک مرکز خرید کوچک و معمولی باشد اما باید بگوییم اشتباه محض است. بزرگترین مرکزخرید  در قلب آنکارا که مردم زیادی برای خرید به آنکارا سفر می کنند تا از این مرکز خرید خود را انجام دهند.

۵ سال پیش حدود سال ۲۰۱۴ کنت پارک در مساحت ۲۴۲۰۰۰ متر ساخته شده است. برندهای معروف ترکی و اروپا در این مرکز خرید در حال فعالیت هستند که  ۲۰۴ تا برای این فروشگاه در نظر گرفته شده است.

نمای داخلی کنت پارک آنکارا

البته این پروژه کامل نشده است و هنوز تمام امکانات آن ساخته نشده است. این یک پروژه عظیم در سطح اروپا خواهد بود. چیزی که همه را شگفت زده کرده است با اینکه تمام برندهای مطرح در دنیا و ترکیه در این مرکز خرید هستند اما قیمت و هزینه بسیار مناسب دارند.

همین موضوع باعث شده است گردشگران زیادی برای خرید به این محل مراجعه کنند و بهترین خریدهای خودشان را انجام دهند.

در ادامه تمام امکاناتی که این مرکز خرید دارد را برای شما توضیح خواهیم داد از این رو می توانید متوجه خاص بودن این مرکز خرید شوید.

محبوب ترین  برندها در کنت پارک آنکارا

مارک و برندهای معروف در این مرکز خرید در ارائه محصولات خود با بهترین کیفیت به مشتریان هستند. ازجمله این برندها کاتون، سارار، رٌمن، QUE، ماچاکا، تویین که در اروپا بسیار مشهور هستند.

محبوب ترین برندهای ترکیه

مارک های ترکیه مانند جین ماوی جینز، جین لافت، جین LTB، جین کالینز، واکو، فیور، برند وای لاندن، برند میلا، برند اٌیکس ایکس، برند افرور، آوا، سی سی ایس و غیره همگی با بهترین طرح در کنت فروشگاه مخصوص به خود را دارند.

خرید زیباترین جواهرات از برترین شرکت های دنیا

خرید طلا و جواهر مانند دیگر وسایل برای خانم و آقایان اهمیت دارد که از کدام شرکت باشد. کیفیت و طرح  این فلزات گران بها برای تمام افرادی که به برند علاقه دارند اهمیت ویژه ای دارد.

برخی این برندها که در این مرکز خرید هستند شامل موارد زیر می شود.

  •    کارتیر
  •   بولگاری
  •   هری وینستون
  •   تیفانی اند کو
  •   چوپارد
  •   میکیموتو
  •   پیاژه

برترین مارک های موبایل

مرکز خرید کنت پارک مانند دیگر مراکز خرید بزرگ دارای محصولات متفاوت است، در این مرکز خرید مارک ها و برندهای متفاوتی وجود دارند که می توانید مارک و طرح معروف خود را خریداری کنید.

خرید موبایل در مرکز خرید کنت آنکارا

برندهای معروف موبایل  مانند اچ تی سی، ال جی، نوکیا، ایسوس، آلکاتل، زد تی ای، سونی، کترپیلار، لنوو، مایکروسافت، ایسر، موتورولا و بلک بری را می توانید این مرکز خریداری کنید.

کودک و اسباب بازی

کودکان و بچه های شما عاشق اسباب بازی اند و اما مادران و پدران نگران کیفیت و جنس اسباب بازی هستند. اما در سفر به آنکارا پیشنهاد می کنم به فروشگاه کنت پارک بروید. تمام وسائل بازی در این مجموعه از مارک و برندهای معروف در دنیا هستند.

فروشگاه لوازم اسباب بازی فروشی کنت پارک

از جمله آنها آدورو (Adore)،  BRS Plastik، FESKOM، FURKAN و برندهای اروپایی مانند ملیسا اند داگ، مگا بلاکس، لیپ فراگ، جکس پسیفیک، پلی موبیل، هسبرو و لگو در این مرکز فروشگاه دارند.

اصیل ترین برندهای لوازم آرایش

ساخت مراکز خرید ارزان در شهر آنکارا تعداد آن بیشتر از قبل می شود اما باید توجه کنیم چه برندهای در حال فعالیت هستند. این باعث نشود که کیفیت اجناس پایین بیاید. برای خیلی از خانم خرید لوازم آرایشی که از بهترین برندها باشد خیلی مهم است. اما در سفر به آنکارا خیلی از مسافران نمی دانند از کدام مرکز خرید خودشان را انجام دهند.

خرید لوازم آرایش در مرکز خرید کنت پارک

بهترین برندهای لوازم آرایشی در مرکز خرید کنت نمایندگی دارند و با خیال راحت خرید خودتان را انجام دهید.

لوازم دیجیتال و الکترونیکی

خب اگر فکر می کنید می توانید لوازم بزرگ دیجیتال را با خود به ایران بیاورید پس برای خرید لوازم دیجیتال جای اشتباه نرفته اید. در کنت پارک برترین برندها در حال فعالیت هستند. باقیمت مناسب می توانید خرید خودتان را انجام دهید.

خرید لوازم دیجیتال در کنت پارک

امکانات ویژه کنت پارک

تمام مراکز خرید در شهر آنکارا دارای امکانات ویژه ای هستند اما این مرکز خرید یکسری امکانات ویژه دارد که میتوانید علاوه بر خرید  از آنها استفاده کنید.

رستوران در مرکز خرید کنت پارک آنکارا

از جمله آنها رستوران و کافی شاپ، پارکینگ، سیستم های تری دی قدرتمند، خدمات مالیات رایگان، کارکنان مجرب و حرفه ای، تراس های زیبا و شیک، چشمه، فواره آب و رنگ، برج های نور، اتاق کودک، دستگاه خودپرداز و  تلفن های رایگان است.

آدرس و شماره تماس ارزان ترین مرکز خرید کنت پارک

خیابان مصطفی کمال ماهلزی، اسکیشیور یولو ۷ ، مرکز خرید کنت پارک آنکارا

خرید عالی را در کنت پارک انجام دهید

تمام امکاناتی که  در این مرکز خرید وجود دارد را برای شما معرفی کرده ایم و گفتیم هرچیزی که علاقه دارید را می توانید از اینجا خریداری کنید. برندها و مارک های معروف ترکیه و اروپایی در این مرکز فروشگاه های بزرگ دارند. طرح و مدل های عالی در این مرکز خرید وجوددارد و می توانید بهترین ها را از این مرکز خریداری کنید.

آنکارا مراکز خرید آنکارا

نظرات کاربران