مرکز خرید کاروم آنکارا؛ لوکس ترین و شیک ترین مرکز خرید

16883 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مرکز خرید کاروم آنکارا

وقتی وارد فصل تابستان می شویم اولین چیزی رو که یادآوری می کند مسافرت رفتن است. با اینکه هوا رو به گرما می رود اما جنب و جوش ما آدما بیشتر از قبل می شود.  ایرانی ها هم که علاقه بسیار زیادی دارند که به کشورهای همسایه سفر بروند. یکی از کشورها که از نظر تفریح، خرید و امنیت استقبال فراوانی می شود، ترکیه که در شمال غرب ایران قرار گرفته است.

با اینکه آنکارای ترکیه یک مرکز سیاسی به حساب می آید. اما بهترین خرید را می توانید از مراکز خرید در آنکارا انجام دهید هیچ گونه نگرانی هم نداشته باشید محصولات بی کیفیت و نامناسب را خریداری کنید.

یکی از این مراکز خرید در ترکیه ، کاروم است که به عنوان لوکس ترین و شیک ترین مرکز در آنکارا شناخته شده است. اگر می خواهید یک سفر ۳۶۰ را دراین مرکز خرید بگذرانید پیشنهاد می کنم با ما همسفر شوید.

آنکارا رمز آلودترین شهر ترکیه

اگر برای بار اول است به آنکارا سفر می کنید به شما این دلگرمی را می دهم که مکان های تفریحی در شهر آنکارا بیش از تصور شما خواهد بود و بهترین لحظه ها را برای خودتان ثبت می کنید. اگر به خرید کردن هم علاقه دارید؟ اصلا نگران نباشید که ارزان ترین و شیک ترین مراکز در این شهر وجود دارد و عالی ترین خرید را  انجام خواهید دارد.

شهر آنکارا ترکیه

اگر به آنکارا سفر کرده اید اما تجربه بدی داشته اید، شاید یکجای برنامه ریزی شما اشتباه بوده است. برای چیدن یک برنامه سفر عالی پیشنهاد می کنم به ترک مگ حتما سر بزنید. از آن دسته آدم های هستید که دوست دارید جاهای جدید را در یک شهر کشف کنید خب زیباترین و بهترین مکان ها در شهر آنکارا وجود دارد که تا به امروز آنها را ندیده اید.

فراموش نکنید مسئولان شهرآنکارا همیشه سعی داشته اند که توریست و گردشگران زیادی را به این شهر جذب کنند؛ همین موضوع موجب شده که مراکز خرید زیادی با توجه به سطح مالی افراد در سطح شهر ساخته شود.

آیا بهترین مراکز خرید در آنکارا را می شناسید؟

وقتی به سفر می رویم این سوال همیشه از خودمان می پرسیم که در کدام منطقه می توانیم بهترین تفریح و خرید را انجام دهیم. اگر آشنایی با بهترین مراکز خرید در شهر آنکارا ندارید پیشنهاد می کنم مقاله مرتبط با آنرا بخوانید.

مرکز خرید کاروم آنکارا

مرکز خرید کیزیلا، فروم، پانورا، ناتاوگا، بازارسنتی، اوت لت و غیره در شهر آنکارا وجود دارد که هرکدام از اینها ویژگی مخصوص به خودش را دارند. ولی این اطمینان وجود دارد که می توانید بهترین و باکیفیت ترین خرید را انجام دهید.

اما در ادامه می خواهیم بهترین مرکز خرید در شهر آنکارا را برای شما معرفی کنیم؛ پیشنهاد می کنم ادامه متن را از دست ندهید.

مرکز خرید کاروم؛ با تخفیف باورنکردی خرید کنید

با توجه به این که مرکز خرید کاروم یک مرکز خرید شیک و لوکس در شهر آنکارا به حساب می آید اما فراموش نکنید که تمام مراکز خرید تخفیفات باورنکردنی در هرماه برای خود در نظر می گیرند.

کاروم یک مرکز خریدی که هر ماه تخفیفاتی غیرقابل تصور را برای فروشگاه های خود در نظر می گیرد و یک خرید جانانه را برای خودتان می توانید انجام دهید. اما باید خیلی خوش شانس باشید تا سفر همزمان با این تخفیف ها انجام گیرد.

خرید عالی در کاروم آنکارا ترکیه

مرکز خرید کاروم یک فروشگاه بزرگ که تمام برندهای اروپا و ترکیه در این مکان یک نمایندگی برای خود دارند. نمای داخلی کاروم به طرز غیرقابل تصوری لوکس ساخته شده است.  در روزهای عادی اجناس بسیار گران قیمت هستند اما می  توان برای کیفیت آن تضمین کرد.

خرید برترین برندها در کاروم آنکارا

با خرید از برند محبوبتان یک حسی از نوع هیجان را تجربه خواهید کرد. برندهای معروفی از کشورترکیه و اروپا در اینجا در حال فعالیت هستند و شما می توانید خرید عالی را انجام دهید.

خرید از برترین برندهای کاروم آنکارا

برندهای معروف جین در کاروم

  • برند شلوار جین ماوی
  • برند جین لافت
  • شلوار LBT
  • جین کالینز
  • جین واکو

برندهای معروف لباس زنانه

  • برند فیور
  • برند وای لاندن
  • برند میلا
  • برند رندوم
  • برند اٌ ایکس ایکس اٌ

برندهای معروف پوشاک مردانه در خرید کاروم

  • برند اِفرور
  • برند آوا
  • برند سی سی ایس
  • برد کیپ

برندهای پوشاک بچه گانه

  • آکار کیدز
  • بیمن
  • کاتون کیدز
  • ال سی واکی کی کیدز
  • LBT کیدز

امکانات و ویژگی های مرکز خرید کاروم آنکارا

مرکز خرید کاروم دارای چهار طبقه است. علاوه بر فروشگاه های که در این مرکز خرید وجود دارد می توانید به رستوران، کافی شاپ و فوت کورت این مجموعه هم سر بزنید. مکان بسیار هیجان انگیزی هم برای بازی کودکان و بزرگسال در نظر گرفته اند که می توانید کودکان خودتان را برای چندین ساعت در آنجا بگذارید و خودتان بدون هیچ دغذغه ای برای خرید به داخل این مجموعه بروید و خرید عالی انجام دهید.

بهترین خرید در مرکز خرید کاروم آنکارا ترکیه

یک پارکینگ بزرگ برای حدود ۲۰۰ ماشین سواری در نظر گرفته اند و اگر با ماشین شخصی خودتان می روید خیالتان راحت که جای برای پارک وجود دارد. همین پارکینگ موجب شده است که ترافیکی کمتری در خیابان اطراف بوجود آورد.

وسائل حمل و نقلیه عمومی برای رسیدن به کاروم آنکارا

در هرکجای شهر آنکارا باشید می توانید با وسائل نقلیه عمومی مانند مترو، اتوبوس، تاکسی و غیره به این مرکز خرید بروید. در نزدیکی این مرکز بزرگ مکانهای دیدنی مانند پارک سگمنلر وجود دارد و بعد از یک خرید حسابی به آنجا بروید و تفریحات خودتان را گسترش بدهید.

وسایل نقلیه عمومی در شهر انکارا

آدرس مرکز خرید کاروم آنکارا

مرکز خرید کاروم در جنوب مرکزی شهر آنکارا ساخته شده است و دسترسی به این مکان بسیار راحت و سریع انجام می شود.

 و در انتها خرید عالی از کاروم آنکارا انجام دهید.

مطمئن باشید بهترین و باکیفیت ترین خرید از کاروم ترکیه را انجام خواهید داد. وارد این مجموعه بزرگ شوید باید مواظب باشید تمام پولهای شما یکباره تمام نشود. بعد از اینکه لیست مورد نظری که تهیه کردید را خریدید حالا نوبت آن است که به مکان های دیدنی شهر آنکارا بروید و خاطرات عالی را برای خودتان ثبت کنید.

آنکارا مراکز خرید آنکارا

نظرات کاربران