تمام چیزهای که درباره مرکز خرید فروم آنکارا باید بدانید

3996 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مرکز خرید فروم آنکارا

مگر می شود به سفر رفت اما خرید نکرد؟ نه برای ما ایرانی هرگز این اتفاق نخواهد افتاد. آنکارا هم یکی از همان شهرهای است که ما همیشه دوست داریم پول زیادی همراه خودمان ببریم و تمام خریدهای طول یکسال خودمان را انجام دهیم.

مسافرین و گردشگران علاوه بر رفتن به جاهای دیدنی شهر آنکارا علاقه بسیاری دارند که به بهترین مراکز خرید آنکارا بروند و یک دل سیر خرید انجام دهند. این سبک از زندگی تنها مربوط به ایرانی ها نمی شود بلکه کشورهای دیگر آسیایی و اروپایی هم  این اشتیاق را دارند.

در ادامه قرار در مورد مرکز خرید فروم آنکارا که علاقمندان زیادی را برای خرید به خودشان جذب کرده است بصورت کامل توضیح بدهیم. پس از این مقاله را از دست ندهید.

آنکارا کجای نقشه است؟

ترکیه کشوری گردشپذیری است. اما مسافران و گردشگران به برخی از شهرهای این کشور علاقه بسیار زیادی دارند از جمله این شهرها آنکارا است. دومین شهر بزرگ کشور ترکیه که پایتخت این کشور به حساب می آید.

اگر به شهر آنکارا سفر کنید و از مردم این شهر نام آنقره را شنیدید تعجب نکیند. این نام از قدیم برروی شهر بوده است. زمان زیادی نیست که به این نام تغییر کرده است.

شهر توریستی آنکارای ترکیه

جمعیت شهر آنکارا در سال ۲۰۰۵ بالای ۴ میلیون نفر بوده است، با توجه به مهاجرت زیادی که به این شهر شده است این رقم بالاتر هم رفته است. آنکارا یک شهر حاصل خیز که مزارعه گوناگون مانند گندم را می توان در آنجا کشت کرد.

آنکارا به عنوان قطب اصلی تجارت و صنعت در کشور ترکیه شناخته شده است، به این دلیل که سالانه مسافران و گردشگران  زیادی به این دیار سفر می کنند. تمام مراکز و سازمانهای دولتی در این شهر ساخته شده اند.

مراکز تفریحی در شهر آنکارا بیش از شهرهای دیگر ترکیه وجود دارد و به بهترین نحوه در آن سفرخوش بگذرانید.

بهترین مراکز خرید آنکارا کدام اند؟

بهترین کار بعداز یک تفریح حسابی، رفتن و خریدن کردن در مراکز خرید آنکارا است. خرید هم جزء تفریحات به حساب می آید اما چیزی که بیشتر از همه انرژی تان را چندین برابر می کند خرید تمام اجناسی که مدنظرتان است.

مرکز خرید آنکارا

در شهر بزرگ و مدرنی مانند آنکارا برای جذب بیشتر توریست و گردش مراکز خرید بسیار ساخته اند. همین تعداد بالا کمی باعث سردرگمی مسافران و گردشگران شده است و نمی دانند خرید خودشان را از کدام مرکز خرید انجام دهند.

هیجان انگیزترین خرید خودتان را می توانید در مرکز خرید فروم آنکارا انجام دهید. تمام اجناسی که می خواهید را می توانید در آنجا پیدا کنید. پیشنهاد می کنم حتما ادامه مقاله مطالعه کنید.

تمام چیزهای که باید در مورد مرکز خرید فروم آنکارا بدانید

فروم بزرگترین مرکز خرید آنکارا به حساب می آید و دارای دوطبقه است که  در مجموعه ۱۴۹ مغازه دارد و می توانید تمام اجناسی که مدنظرتان است را خریداری کنید. در این مرکز خرید بزرگ علاوه بر فروشگاه های که وجود دارند دارای کافه و رستوران بسیار شیک و مدرن است.

مرکز خرید فروم آنکارا

سینما و تئاتر یکی دیگر امکاناتی است که در این مجموعه بزرگ ساخته اند و می توانید لحظه های عالی را برای خودتان بسازید. این مرکز خرید به بخش های مختلف تقسیم شده اند و براحتی می توانید خرید خودتان را انجام دهید. در ادامه قصد داریم تمام این موارد برای شما توضیح دهیم.

خرید بهترین پوشاک زنانه و مردانه

برای خرید پوشاک لباس زنانه و مردانه حدود ۲۰ تا فروشگاه با برندهای ترکیه و اروپایی در حال فعالیت هستند و می توانید خرید مورد نظرتان خودتان را انجام دهید. اما برندهای که در این مرکز خرید از جمله زارا، جینز، جین لافت، LTB،  جین کالینز، جین واکو و غیره در این مرکز خرید در حا فعالیت هستند.

برترین برندهای پوشاک زنان آنکارا

خرید بهترین لوازم عطری و آرایشی در مرکز خرید فروم آنکارا

عطر و ادکلن یکی از بهترین سوغاتی های هستند که می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. علاوه براین می توانید لوازم آرایشی با برندهای معروف از جمله کلینیک، مک، مایبیلین، اربان دیکی، اوریفلیم، کاور گرل، آون، رولون و اتود را خریداری کنید و نگران فرع یا اصل بودن این لوازم آرایش نباشید.

از بهترین فروشگاه های لباس بچه گانه بازدید کنید

افرادی که بچه دارند همیشه نگران این هستند که برای فرزندانشان چه چیزی بخرند و از کجا خرید خودشان را انجام دهند.  در طبقه دوم  مرکز خرید فروم  مارکهای معروف بچه گانه مانند بیمون کیدس، LTBکیدس، کاتون Kids و ال سی کیدس چندتا فروشگاه دارند. زیباترین طرح ها را می توانید از این مرکز خریداری کنید.

خرید عطر و ادکلن در مرکز خرید فروم آنکارا

خرید برترین برندهای لوازم دیجیتال و خانگی در مرکز خرید فروم آنکارا

تمام ما ایرانی ها برندهای ال جی، سامسونگ، سونی و ویژن را می شناسیم اما برندهای ترکی مانند ب  ب یا دی جی آی، سایت مای کادا و هپسی بورادا هم در این فروشگاه های در حال فعالیت هستند که کمتر شناخته شده است. می توانید لوازم دیجیتال را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

امکانات دیگر مرکز خرید فروم آنکارا را از دست ندهید

فروم دومین و بزرگترین مرکز خرید در شهر آنکارا است. علاوه براینکه این مرکز پر از پاساژ معروف است و می توانید خرید آنچنانی کنید. اما فروم دارای امکاناتی همچون سینما و تئاتر که بهترین و بروز ترین فیلم ها را در آنجا پخش می شود.

رستوران و کافی شاپ فروم آنکارا

همچنین در طبقه همکف رستوران و کافی شاپ های با بهترین معماری ساخته شده است. وقتی وارد این فضای رستوران شوید عاشق محیطی دارد می شوید و به عنوان بهترین خاطره در ذهنتان ثبت خواهید کرد.

آسان ترین راه برای دسترسی به مرکز خرید فروم آنکارا

اگر خیلی علاقمندید خرید را جزء اولین کارهای که می خواهید پس از ورود به شهر آنکارا انجام دهید. زیاد نگران نباشید که در ۱۰ کیلومتری فرودگاه آنکارا قرار گرفته است و در اتوبان کمربندی O-20   قرار دارد و باید با تاکسی و اتوبوس به این منطقه بروید.

 آدرس و شماره تماس  فروم آنکارا

بلوار یوزگات، اوکایک ماهلیسی، شماره ۹۹ و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۰۹۰۳۱۲۵۶۷۱۰۰۰ تماس بگیرید

آنکارا مراکز خرید آنکارا

نظرات کاربران