فستیوال رنگ آنتالیا، مراقب باشید تا رنگی نشوید!

4602 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
فستیوال رنگ آنتالیا

برای یک مسافر هیچ چیز جذاب تر و هیجان انگیز تر از این نیست که بتواند در طول سفر خود خاطرات شیرینی را رقم بزند و تجربه لذت بخشی را از سفر خود به یادگار بگذارد. در سفر به کشور زیبای ترکیه آب و هوای خوش و جذاب و همچنین جاهای دیدنی فراوانی که برای گردشگران وجود دارد، موجب می شود تا مسافران سخت پسند ایرانی ساعات و لحظات لذت بخشی را در طول سفر خود به یادگار بگذرانند. اگر خیلی خوش شانس باشید و زمان سفرتان همزمان با فستیوال های جذاب ترکیه یکسان باشد حتما خاطره متفاوت تری را از ترکیه به خاطر خواهید داشت. در ادامه همراه ما باشید تا یکی از جذاب ترین فستیوال های آنتالیا یعنی فستیوال رنگ آنتالیا را با هم بررسی کنیم تا برای سفر در هنگام برگزاری این فستیوال برنامه ریزی کنید.

فستیوال رنگ چیست؟

فستیوال رنگ یکی از عجیب ترین جشنواره های دیدنی در ترکیه است که همزمان با ۲۰ کشور در سراسر دنیا برگزار می شود. فستیوال رنگ به زمان مشخصی گفته می شود که مردم علاوه بر جمع شدن درکنار یکدیگر با پرتاپ کردن توپ های رنگی به سمت یکدیگر نمای شهر را تغییر می دهند.

فستیوال بین المللی رنگ

درهنگام برگزاری جشنواره رنگ در ترکیه؛ آنتالیا چهره تازه ای به خود می گیرد چرا که در این روز حتی درختان سرسبز هم با رنگ های صورتی و نارنجی ترکیب شده اند. اگر به این جشنوار سر زدید از دیدن مناظری که رنگ طبیعی ندارند تعجب نکنید چرا که در این فستیوال حتی خورشید هم به رنگ صورتی تغییر رنگ خواهد داد.

یکی از مراسم های هیجان انگیزی که مردم در این فستیوال از آن بسیار استقبال می کنند رقص و پایکوبی است. در این مراسم شاد و جذاب مردم ترکیه دور هم جمع می شوند و با خواندن آواز و رقص های محلی شور و نشاط خاصی را به مراسم هدیه می دهند.

فستیوال رنگ چیست

پیشنهاد می کنم اگر زمان سفر شما به آنتالیا با جشنواره رنگ ها تداخل داشت حتما لباس های رنگی زیادی در چمدان خود داشته باشید چرا که مردم آنتالیا در روزهای باقی مانده به جشنواره رنگ ها با پوشیدن لباس های رنگی با تم های رنگی کمانی و جذاب به پیشواز این فستیوال بین المللی و جذاب می روند.

یکی دیگر از  رسم های هیجان انگیزی که مردم ترکیه در جشنواره رنگ ها از آن به خوبی استقبال می کنند جشن گرفتن با شکلات های جذاب و خوراکی های خوشمزه است. امکان ندارد به عنوان شرکت کننده به این فستیوال سر بزنید و بدون تست کردن خوراکی های جذاب دست خالی از کارناوال شادی آنتالیا بیرون بیایید.

چرا باید به فستیوال رنگ آنتالیا برویم؟

شرکت در فستیوال ها و جشنواره های ترکیه به شما این امکان را می دهد تا با مردم خونگرم ترکیه بیشتر ارتباط بگیرید و این امکان برای شما فراهم شود تا با فرهنگ بومی کشور ترکیه نیز بیشتر آشنا شوید.

همچنین ان فستیوال به عنوان یکی از جشنواره های بین المللی این امکان را به مسافران ایجاد می کند تا علاوه بر گشت و گذار در جاهای دیدنی آنتالیا امکان شرکت در یکی از فستیوال های بین المللی را نیز داشته باشند.

فستیوال رنگ آتتالیا کجاست

زمان برگزاری فستیوال رنگ آنتالیا

فستیوال رنگ آنتالیا هر ساله و در تاریخ ۲۱ اگوست همزمان با ۲۰ کشور دنیا در آنتالیا برگزار می شود. این جشنواره تابستانه به عنوان یکی از محبوب ترین جشنواره های تفریحی در دنیا طرفداران زیادی دارد. این جشنواره هر ساله و با همراهی مرکز فرهنگی و هنری شهر آنتالیا برگزار می شود و شرایط حضور را برای تمامی افرادی که دوست دارند شرکت کنند به صورت رایگان فراهم کرده است.

اگر قصد دارید در فصل تابستان یه ترکیه و به شهر آنتالیا سفر کنید، پیشنهاد می کنم جوری برنامه ریزی کنید که در اواخر ماه مرداد بتوانید مسافر ترکیه باشید و از این فستیوال بین المللی و جذاب لذت ببرید.

زمان برگزاری فستیوال رنگ آنتالیا

محل برگزاری فستیوال رنگ آنتالیا

برای برگزاری فستیوال بزرگی مانند جشنواره رنگ ها باید یک مکان هیجان انگیز در نظر گرفته شود تا شرکت کنندگان در این مراسم بتوانند در محیطی دلنشینن و لذت بخش اوج هیجان و لذت را تجربه کنند.

خوشبختانه جشنواره رنگ آنتالیا هر ساله در یکی از بهترین نقاط آنتالیا یعنی در محیط بیچ پارک واقع در ساحل کنیالتی آنتالیا برگزار می شود.

فستیوال رنگ آنتالیا از نظر مردم ترکیه

فستیوال رنگ یکی از هیجان انگیزترین جشنواره هایی است که هر ساله مردم ترکیه برای برگزاری آن لحظه شماری می کنند. امکان ندارد در تاریخ ۲۱ آگوست در خیابان های آنتالیا راه بروید و متوجه این نکته نشوید که در این روز  همه مردم نشاط عجیبی دارند که از هیجان همین فستیوال نشات می گیرد.

در فصل تابستان، بیشر مردم آنتالیا که در سایر شهرهای ترکیه مانند آنکارا و استانبول زندگی می کنند به دنبال این هستند تا برای اجرای مراسم جشنواره رنگ ها خود را به آنتالیا برسانند.

محل برگزاری فستیوال رنگ آنتالیا

بهترین زمان برای سفر به آنکارا با توجه به برگزاری فستیوال های ترکیه

اگر شما هم جزو آن دسته از مسافران فعالی هستید که دوست دارید در حین سفر خود به یک شهر گردشگری تمام جذابیت های آن شهر را زیر و رو کنید، پیشنهاد می کنم حتما قبل از برنامه ریزی برای سفر خود نگاهی به تقویم بیندازید تا بتوانید با توجه به تقویم برگزاری بهترین فستیوال هایی که در ترکیه برگزار می شود زمان سفر خود را مشخص کنید. همچنین اگر در خصوص سفر به ترکیه و شهر زیبای آنتالیا اطلاع کافی ندارید می توانید قبل از برنامه ریزی برای سفر خود به مقاله راهنمای سفر در بهترین فصل سفر به آنتالیا نگاهی بیندازید.

دسته‌بندی نشده مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران