سیمیت سارای Simit Sarayi استانبول

3990 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
شعبه های سیمیت سارای استانبول

سفر کردن برای ما تجربه های خوبی به همراه دارد. آشنا شدن با آداب و رسوم مناطق مختلف دنیا، لذت از مناظر و جا های دیدنی و یاد گرفتن اطلاعات جدید همگی چیز هایی هستند که در طول سفر به آن می رسیم. احتمالا همه ما این تجربه را در سفر های مختلف داشته ایم که که فارق از هدف سفر، غذایی که می خوریم بخش مهمی از سفر ما را در بر می گیرد. این معقوله در مورد سفر هایی که فرهنگ غذایی نزدیک به ما دارند بیشتر لمس می شود. ترکیه یکی از همین مقاصد است که امروز می خواهیم معروف ترین خوراکی آن یعنی سیمیت سارای Simit Sarayi استانبول را با هم بررسی کنیم.

علاوه بر تمامی رستوران های ایرانی در استانبول که وجود دارد و روزانه از توریست های ایرانی و خارجی زیادی پذیرایی می کنند، غذا های خیابانی استنانبول هم طرفدار خاص خودش را دارد. سیمیت سارای استانبول یکی از پاتوق های بسیار مهم و پرطرفدار در استانبول است که جان می دهد برای از بین بردن خستگی های بین روز.

کافه های زنجیره ای سیمیت سارای استانبول

بهترین کافه زنجیره ای استانبول کجاست؟

سیمیت سارای Simit Sarayi یک کافه نان زنجیره ای در ترکیه است که علاوه بر استانبول در بیشتر شهر های ترکیه شعبه دارد. هر کسی برای یک بار هم به استانبول سفر کرده باشد احتمالا آن شعبه های زنجیره ای کافه سیمیت سارای Simit Sarayi استانبول را با لوگوی قرمز رنگش در اطراف میدان تکسیم دیده است.

کافه ای زیبا و دنج که مهم ترین نقطه قوتش نان های متنوع و تازه ای است که با انواع طعم های مختلف پخت می شود. این نان ها به صورت روزانه پخت شده و در کنار انواع نوشیدنی ها از جمله چای و قهوه سرو می شوند. بر خلاف اسم این کافه سیمیت سارای است، فقط در آن سیمیت پخت نمی شود. بلکه انواع نان های خوشمزه و تازه با شیرینی های مختلف را می توانید در آن پیدا کنید.

سیمیت سارای میدان تکسیم

از محالات است که کسی استانبول برود و سری به خیابان استقلال، میدان تکسیم و رستوران های میدان تکسیم نزده باشد. در قسمت های مختلف استانبول شعبه های Simit Sarayi وجود دارد اما شاخص ترین آن ها در اطراف میدان تکسیم است.

در منوی کافه Simit Sarayi استانبول چه می گذرد؟

نان ها و شیرینی های جذاب این کافه می تواند خستگی یک پیاده روی طولانی یا خرید در سطح شهر را از تن هر مسافری بیرون کند اما علاوه بر این موارد غذا های کوچک و لقمه ای هم هستند که به عنوان وعده های غذایی کوچک بسیار جذابند. در سیمیت سارای انواع مافین ها، پیتزا های کوچک و غذا های لقمه ای که اصطلاحا به آن ها شورینی می گویند هم موجود است.

برای کسانی که دلشان می خواهد غذا های فست فودی و سبک را با وعده های حجیم و برنجی جایگزین کنند پیشنهاد می کنیم که هنگام تردد در سطح شهر در شعبه های سیمیت سرای نفسی تازه کنند. البته اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که دوست دارید رستوران های ایرانی در خارج از کشور را امتحان کنید، پیشنهاد می کنیم سری به رستوران ریحون استانبول بزنید.

انواع نوشیدنی ها در منو های سیمیت سارای Simit Sarayi استانبول قابل سفارش است که علاوه بر لذت عصرانه جذابیت تجربه خوردن صبحانه را هم برای شما دوچندان می کند.

Simit Sarayi استانبول

هر فردی می تواند از خوراکی های سیمیت سرای لذت ببرد

یکی از نقاط قوت خوردنی های این کافه زنجیره ای قابل مصرف بودن آن برای همه افراد با رژیم های غذایی مختلف است. Simit Sarayi علاوه بر ارائه خوراکی های حلال برای مسلمانان، خوراکی های ویژه برای گیاه خواران نیز دارد. این کافه رستوران در وعده های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده از توریست های کشور ترکیه و طرفداران محلی خود پذیرایی می کند.

امکانات سیمیت سرای استانبول چیست؟

کافه زنجیره ای سیمیت سرای علاوه بر اینکه محیطی دنج شبیه به کافه لانجین های خودمان در تهران دارد، می توانید برای بیرون بر هم از آن سفارش بدهید. این کافه نان برای معلولین هم قابل استفاده بوده و شرایط آنان را در نظر گرفته است. وای فای رایگان از دیگر خدمات ارائه شده توسط Simit Sarayi استانبول است.

اگر بعد از خوردن میان وعده به دنبال یک رستوران حرفه ای برای خوردن غذاهای اصلی بودید، ما به شما رستوران Lokanta 1741 را پیشنهاد می کنیم که در نزدیکی همان میدان تکسیم است.

Simit Sarayi بهترین نان سیمیت اطراف میدان تکسیم

استارباکس آمریکایی یا سیمیت سارای استانبول؟

استارباکس آمریکایی با ان قهوه ها معروف اول صبحش دل همه افراد در سراسر دنیا را می برد اما از حق نگذریم نه تنها ترکیه هم در صنعت غذا و خوراکی دستی برآتش دارد بلکه بسیار هم باب طبع ما ایرانی هاست.

اگر شما برای سفر به استانبول اقامت در هتل های اطراف میدان تکسیم و خیابان استقلال را انتخاب کرده اید پیشنهاد می کنیم که به جای قهوه های استانبول صبح خود را با یک چای و سیمیت در کافه های زنجیره ای سیمیت سارای Simit Sarayi استانبول آغاز کنید. سیمیت سارای نه تنها به سیمیت هایش معروف است بلکه گزینه های جذاب دیگری را به ما پیشنهاد می دهد که خوردن آن ها خالی از لطف نیست.

شعبه های Simit Sarayi در میدان تکسیم

رستوران گردی های استانبول یک طرف و جاهای دیدنی گردشگری آن طرف دیگر است. همه تلاش ما برای این است که راهنمای سفر شما در ترکیه از همه لحاظ جذاب و دوست داشتنی باشد؛ به همین علت پیشنهاد ترک مگ به شما بعد از نوش جان کردن خوراکی های خوشمزه در استانبول، بازدید از مکان های دیدنی مانند مسجد سلطان احمد استانبول، پارک مینیاتوری استانبول و دیگر مکان های دیدنی آن است.

به طور کلی علاوه بر رستوران های جذاب و متنوعی که می توانید در سفر به ترکیه آن ها را امتحان کنید، پیشنهاد می کنیم برای خوردن میان وعده، صبحانه و حتی وعده های غذایی سبک حتما سری به سیمیت سرای بزنید. خوبی این کافه سنتی این است که در همه جای سطح حضور دارد و می توانید تجربه خوردن سیمیت های معروف ترکیه را هم در این کافه داشته باشید. اگر شما هم در ارتباط با جاهای دیدنی استانبول تجربه ای دارید با ما به اشتراک بگذارید.

رستوران های استانبول

نظرات کاربران