چرا در زمستان به آنتالیا سفر نکنیم؟ نکات مهم سفر به آنتالیا در زمستان

2918 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
راهنمای سفر به آنتالیا در زمستان

اگر فکر می‌کنید بهترین زمان سفر به آنتالیا بهار و تابستان است سخت در اشتباهید. سفر به آنتالیا در زمستان جذابیت‌های منحصربه‌فردی دارد که با فصل‌های دیگر متفاوت است. سفر به آنتالیا در روزهای سرد سال برای افرادی که به هیاهو و شلوغی شهر علاقه‌ای ندارند بهترین زمان محسوب می‌شود. یکی دیگر از مزایای سفر به شهر آنتالیا در فصل زمستان شرکت در حراج‌های زمستانه ترکیه است. در روزهای نخست سال نو میلادی بهترین زمان خرید از حراجی‌های آنتالیاست. اگر با این توضیحات به سفر به آنتالیا در زمستان علاقه‌مند شدید ادامه این مطلب را حتما مطالعه کنید. در این مقاله از ترک مگ نکات بیشتری از سفر به آنتالیا در روزهای سرد سال خواهیم گفت.

آب‌و‌هوای آنتالیا در زمستان، برای روزهای برفی و بارانی آماده باشید

بیشتر افراد سفر به آنتالیا در پاییز یا بهار را انتخاب می‌کنند تا از سواحل و هوای مطبوع این شهر ساحلی استفاده کنند. اما اگر به آب‌وهوای برفی و بارانی علاقه دارید و فصل زمستان را برای سفر به آنتالیا انتخاب کرده‌اید باید اطلاعات دقیقی از وضعیت جوی این شهر ترکیه داشته باشید. شهر آنتالیا در فصل زمستان سردترین روزهای سال را با بارش باران و برف تجربه می‌کند. گاهی اوقات مدت بارش باران در آنتالیا به ۳ ساعت در روز نیز می‌رسد.

یکی دیگر از نکاتی که باید در نظر داشته باشید دمای هوا در روزهای زمستان است. شهر آنتالیا در ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه دمایی بین ۱۰ تا ۱۲ درجه زیر صفر را تجربه می‌کند. به‌یاد داشته باشید در زمان بارش برف و باران شاید در هتل بمانید اما بعد از اینکه به تمام شدن بارش آسمانی صاف و ابری مشاهده خواهید کرد. بهتر از برنامه‌های تفریحی را به زمان‌های بعد از پایان بارش برف و باران منتقل کنید.

بهترین زمان سفر به آنتالیا

بهترین هتل آنتالیا در زمستان، اقامتی گرم در روزهایی سرد و پر از برف در آنتالیا

قیمت ارزان هتل و اقامتگاه‌ها در آنتالیا یکی دیگر از دلایلی است که مسافران را در فصل زمستان روانه سفر می‌کند. شما به راحتی می‌توانید در هتل‌ های خوب و ارزان آنتالیا با هزینه‌ای که قابل مقایسه با روزهای پیک سفر است اقامت کنید. پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر اطلاعات دقیقی از نوع، خدمات و قیمت هتل‌های آنتالیا به دست آورید تا برنامه‌ریزی راحت‌تری برای انتخاب محل اقامتتان در طول سفر داشته باشید.

بهترین هتل آنتالیا در زمستان

قیمت تور آنتالیا در زمستان، تجربه لذت‌بخش یک سفر ارزان در روزهای سرد سال

سفر به آنتالیا در زمستان یکی از بهترین زمان‌ها برای صرفه جویی در هزینه‌های مسافرت است. در فصل زمستان قیمت تور و قیمت اجناس بازارهای ارزان آنتالیا به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. یکی از دلایل پایین آمدن قیمت تور آنتالیا در زمستان این است که اکثر توریست‌ها این شهر را به خاطر سواحل و پارک‌های آبی انتخاب می‌کنند. فصل بهار و تابستان هم بهترین زمان سفر برای شنا به شمار می‌رود و ازدحام گردشگران در آنتالیا در روزهای گرم سال به چشم می‌خورد. اما در روزهای سرد سال خبری از شلوغی و ترافیک‌های شدید در مناطق گردشگری نیست.

البته تفریحات زمستانی آنتالیا را نمی‌توان نادیده گرفت. امکاناتی بی‌نظیر و مدرن در فصل زمستان در انتظار گردشگران است که در قسمت‌های بعدی بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم.

بهترین تفریحات زمستانی در آنتالیا منتظر شماست

تفریحات زمستانی یکی از مهیج‌ترین سرگرمی‌هایی است که ورزشکاران و افرادی خاص به آن‌ها می‌پردازند. در شهر آنتالیا مراکز متعددی برای انجام ورزش‌های زمستانی وجود دارد. تله کابین، اسکی رو یخ، اسکی روی برف و شنای زمستانی از پرطرفدارترین تفریحات زمستانی بین گردشگران آنتالیا به شمار می‌رود.

۱٫ اسکی در کوه‌های پوشیده از برف آنتالیا

چندین پیست اسکی مجهز در شهر آنتالیا وجود دارد که گردشگران و توریست‌ها را برای اسکی روی برف در کوه‌ها به سمت خود می‌کشانند. قیمت مناسب و هزینه کم در کنار امکانات استثنایی پیست‌های آنتالیا را به بهترین پیست‌های ترکیه تبدیل کرده است.

اسکی روی برف، جذاب‌ترین تفریحات زمستانی در آنتالیا

۲٫ شنای زمستانی، هیجان و سرما در کنار هم

شاید با شنیدن نام شنای زمستانی تعجب کنید. حق با شماست چون شنا متعلق به روزهای گرم است. اما اگر به شنا در آب‌های خنک و سواحل سرد علاقه داشته باشید حتما در فصل زمستان به شهر آنتالیا سفر خواهید کرد. البته فراموش نکنید باید شناگر ماهری باشید تا توانایی شنا در آب‌های سرد را داشته باشید.

شنای زمستانی، با ارزان‌ترین تور آنتالیا

۳٫ بالن سواری در مرکز تفریحی کاپادویا، تجربه‌ای پر هیجان در سفر زمستانی به آنتالیا

یکی دیگر از تفریحات زمستانی در آنتالیا بالن سواری و تماشای مناظر اطراف از آسمان است. مرکز تفریحی کاپادویا در شهر آنتالیا قرار دارد و به منطقه‌ای برای بالن سواری تبدیل شده است. اگر به تفریحی هیجان‌انگیز و خاص علاقه دارید حتما بالن سواری را در برنامه‌های سفر به آنتالیا قرار دهید.

بالن سواری در آنتالیا، بهترین تفریح زمستانی

در این مقاله از ترک مگ درباره نکات مهم سفر به آنتالیا در فصل زمستان صحبت کردیم. با توجه به توضیحات این مقاله فکر می‌کنید بهترین زمان سفر به آنتالیا چه فصلی است؟ تفریحات زمستانی را ترجیح می‌دهید با علاقه به شنا در سواحل و پارک‌های آبی آنتالیا دارید؟ لطفا نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما و خوانندگان ترک مگ به اشتراک بگذارید.

راهنمای سفر به آنتالیا

نظرات کاربران